Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Downgrade firmware MIB1 HIGH unit

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2024
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Downgrade firmware MIB1 HIGH unit

    Ha allen,

    Heb helaas succesvol de firmware van mijn a3 etron MHIG unit via red menu geupgrade naar K1555...
    - alles met update ging ok
    - alles werkt behalve navigatie die blijft hangen op 11% initialiseren en error.

    Nu wilde ik downgraden. Ik heb een oudere firmware P1531 voor mijn unit... maar via red menu zie ik enkel na inlezen metadata welke elementen een D (downgrade?) hebben maar ik kan niks aanpassen. Ook niet forceren om maar alles te dowgraden..

    Ik heb green menu incredible bash ook beschikbaar. Ook kan ik via obdeleven het e.e.a. aanpassen... maar heb geen idee welke waarde...

    Alle hulp is welkom. Ik zou graag de nav weer operationeel hebben...

    Thx!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2024
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Downgrade firmware MIB1 HIGH unit

    handig zo een forum error. Nu staat het onderwerp er 3x op .
    Kan ik de duplicaten ergens wissen?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2024
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Downgrade firmware MIB1 HIGH unit

    Ok heb een "oplossing" gevonden [voor hen die dit draadje volgen en ook op zoek zijn hoe het moet].
    Ik heb via incredible mr bash (green menu) in dwnl_software custom geactiveerd. Niet herstarten. Daarna kon ik naar RED menu en na het inladen van de metadata van de lagere versie firmware kon ik de verschillende "D" onderdelen wel selecteren en aanvinken. Inmiddels succesvol op firmware MHIG_EU_AU_P1531.

    Ik zou echter heel graag "terug" naar de versie P1545 waarvan ik weet dat deze in mijn auto werkt..... Als iemand een locatie dwnld weet graag.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •