Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 237

Onderwerp: Pro line S is er

  1. #81
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Ik voel trouwens een eerste A3 8v mini meet & greet opkomen ergens in april
    Laatst gewijzigd door lalleman; 04-01-13 om 12:05.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  2. #82

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Bij mij komt de leaseprijs inclusief brandstofvoorschot (op basis van normverbruik) op € 916,05. Uitgaande van 25.000 km/36 maanden en exclusief verzekering. Aangezien ik de afgelopen jaren privé heb gereden, en dus een behoorlijke no-claim had opgebouwd, scheelde dit een paar tientjes.
    Dat klinkt toch best prijzig. Bij mij zakte de leaseprijs 70 euro toen ik het kilometrage verlaagde van 40.000 naar 35.000 p/j. Zou je toch zeggen dat jij ruim onder de 900 zou moeten uit komen als je nog eens 10.000 km minder rijdt per jaar? Of is jouw auto veel duurder?
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  3. #83

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Ik voel trouwens een eerste A3 8v mini meet & greet opkomen ergens in april
    Hopelijk eerder
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  4. #84
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Klopt...ik zit al jaren met mijn andere auto (die van mijn werkmaatschappij) bij een relatief klein, maar zeer flexibel en professioneel, leasebedrijf. Hier heb ik een dermate goede relatie mee opgebouwd, dat ik graag die extra tientjes betaal. Voordat ik in 2006 met mijn huidige bedrijf van start ging, heb ik een jaar een interim klus gedaan bij een bedrijf waar het management een greep uit de kas had gedaan en een gezonde onderneming (opgericht in 1977) letterlijk aan de rand van afgrond gemanoeuvreerd hadden.

    Door flink te saneren, hebben we de boel overeind kunnen houden. Bij saneren horen helaas ook ontslagen en zodoende bleven we met 15 leaseauto's zitten, waar nog langlopende actieve contracten op zaten, dan leer je pas de waarde van een leasemaatschappij kennen! Mede dankzij deze jongens is de boel destijds niet ontspoord, chapeau!
    Laatst gewijzigd door lalleman; 04-01-13 om 12:23.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  5. #85

    Standaard Re: Pro line S is er

    I see. Wel zo correct dat je ze dan ook nu de order gunt, zo hoort het te werken in de wereld
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.


  6. #86
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Levering staat bij mij gepland voor week 14, begin april dus. Overweeg om mijn auto te gaan halen, lijkt me super en dan kan het sneller!
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  7. #87

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Levering staat bij mij gepland voor week 14, begin april dus. Overweeg om mijn auto te gaan halen, lijkt me super en dan kan het sneller!
    Waar moet je hem halen en hoe regel je dat? Op zich wel een leuk uitje idd.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  8. Ad
  9. #88
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Waar moet je hem halen en hoe regel je dat? Op zich wel een leuk uitje idd.
    http://www.audiforum.nl/forum/aankoo...j-fabriek.html

    Kunnen we samen
    Laatst gewijzigd door lalleman; 04-01-13 om 12:28.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  10. #89

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Hehe...thanks! Zal het eens overwegen
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  11. #90

    Standaard Re: Pro line S is er

    Zo...lange levertijden die Sportback. Mijn aflevering staat nu op eind mei als richtdatum. Kleine tegenvaller.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  12. #91
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb nog steeds kw 14 in de planning. Order is halverwege december geplaatst.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  13. #92

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Zo...lange levertijden die Sportback. Mijn aflevering staat nu op eind mei als richtdatum. Kleine tegenvaller.
    Dat duurt nog wel even zeg.... Maar goed, je hebt een erg dikke config om naar uit te kijken.
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  14. #93

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Dat duurt nog wel even zeg.... Maar goed, je hebt een erg dikke config om naar uit te kijken.
    Da's waar en tijd vliegt altijd om... Het schijnt dat het panoramische dak voor wat extra levertijd zorgt. Auto is ergens 20 dec besteld.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  15. #94
    Cheff's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    168
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Da's waar en tijd vliegt altijd om... Het schijnt dat het panoramische dak voor wat extra levertijd zorgt. Auto is ergens 20 dec besteld.
    Is idd afhankelijk van de uitvoering. Pro line S is bijv. wk 20. Ik kreeg vandaag bij bestelling wk 16 te horen voor een SB TDI Ambition Pro Line +. Ben benieuwd!
    Laatst gewijzigd door Cheff; 09-01-13 om 19:02.

  16. #95

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cheff Bekijk Berichten
    Is idd afhankelijk van de uitvoering. Pro line S is bijv. wk 20. Ik kreeg vandaag bij bestelling wk 16 te horen voor een SB TDI Ambition Pro Line +. Ben benieuwd!
    Dat scheelt 6 wkn, best veel. Waarom heb je geen Pro Line S gekozen?
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  17. #96

    Standaard Re: Pro line S is er

    Cheff, ben jij RWF van het autoweek forum?
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  18. #97

    Standaard Re: Pro line S is er

    Ik kreeg een dvd van de dealer met een impressie van de door mij bestelde auto. Natuurlijk zie je de kleur niet heel goed in een animatie, maar best grappig

    http://youtu.be/k7TrRMIVf_0
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 10-01-13 om 14:03.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  19. #98

    Standaard Re: Pro line S is er

    Leuk
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #99
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Cool....wil ik ook ;-)
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  21. #100
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Leuke impressie! Ik mis wel de haaienvin op het dak of is deze helemaal weggewerkt? Volgens mij niet
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •