Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Resultaten 221 tot 237 van de 237

Onderwerp: Pro line S is er

  1. #221

    Standaard Re: Pro line S is er

    Mooie wagen!

    Best strak ook zo zonder raamomlijsting in chroom.

    Zo te zien ook MMI+, B&O en alcantara als opties. Hoe bevalt de B&O?
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  2. #222
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Pro line S is er

    Chromen raamlijsten horen imho op een chique uitvoering, niet op een sportieve uitvoering vandaar...

    Idd MMI+, B&O en alcantara optioneel gekozen, verder nog de automatisch dimmende binnenspiegel en stoelverwarming. B&O bevalt uitstekend, veel beter als de Bose die ik in mijn vorige auto (Alfa Giulietta) had.

  3. #223

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Chromen raamlijsten horen imho op een chique uitvoering, niet op een sportieve uitvoering vandaar...

    Idd MMI+, B&O en alcantara optioneel gekozen, verder nog de automatisch dimmende binnenspiegel en stoelverwarming. B&O bevalt uitstekend, veel beter als de Bose die ik in mijn vorige auto (Alfa Giulietta) had.
    Ik deel je mening, heb ze ook niet besteld Maar ik krijg een witte dus dan valt die lijst sowieso een beetje weg.

    Geniet van je wagen!
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  4. #224

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Chromen raamlijsten horen imho op een chique uitvoering, niet op een sportieve uitvoering vandaar...

    Idd MMI+, B&O en alcantara optioneel gekozen, verder nog de automatisch dimmende binnenspiegel en stoelverwarming. B&O bevalt uitstekend, veel beter als de Bose die ik in mijn vorige auto (Alfa Giulietta) had.
    Maar op een grijze auto misstaan ze allerminst, verbreekt het grijze wat Mooie bak al ben ik niet een drie deurs fan. Mooi om te zien dat er tenminste nog iemand MMI + besteld heeft. Hoe bevalt dat (al is dat eigenlijk een retorische vraag )?
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #225
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Pro line S is er

    Grappig, ik ben juist erg blij met de 3 deurs, echt een bewuste keuze geweest daar de SB gunstiger was in de lease. Hoe de MMI+ bevalt weet ik nog niet, heb hem pas sinds een kleine week. Het is voor mij allemaal nog erg wennen, ben echter van huis uit een echte BMW rijder en moet eigenlijk sowieso aan alles wennen, Audi rijden voelt nog steeds een beetje als vreemdgaan...


  6. #226

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    36
    Kudos
    2

    Standaard Re: Pro line S is er

    Mooie bak!

    Zal zeker even wennen als bmw rijder in een audi, aangezien de mmi knop de andere kant op moet worden gedraaid tov de idrive. Tijdens m'n proefrit in de A3 draaide ik steeds de verkeerde kant op

  7. #227
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Pro line S is er

    Idd... Dat doe ik dus ook nog steeds

  8. Ad
  9. #228

    Standaard Re: Pro line S is er

    Dan moet ik daar ook vast aan geloven aangezien dit mijn eerste Audi is en ik ook een echte BMW rijder ben

  10. #229

    Standaard Re: Pro line S is er

    Nee, die knop van Audi draait gewoon verkeerd om! Weet niet wie dat bedacht heeft, vast en zeker de enige Engelsman die ze in dienst hadden. :P

  11. #230

    Standaard Re: Pro line S is er

    Weet iemand eigenlijk wat voor SD card er in de nieuwe A3 gaat? Kan deze een 32GB kaartje aan of is 16 de max?
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  12. #231

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Weet iemand eigenlijk wat voor SD card er in de nieuwe A3 gaat? Kan deze een 32GB kaartje aan of is 16 de max?
    Ik dacht gelezen te hebben 2TB, maar ik kan niet meer vinden waar ik dat gelezen heb...

    Edit;

    In de folder staat dit;

    MMI plus;

    Ondersteunt MP3, WMA, AAC en MPEG-4 muziek- en video-DVD’s. 2 SDXC-kaart- lezers (maximaal 2 TB).

    MMI® radio

    ▪ Geïntegreerd MMI-bedieningsconcept, bestaande uit een elektrisch uitschuifbaar 5,8-inch kleurendisplay, separaat MMI-bedieningspaneel en car menu
    ▪ CD-speler en SDHC-kaartlezer (max. 32 GB), beide geschikt voor MP3 en WMA. AUX-IN
    ▪ 50 voorkeuzestations met dynamische zenderlijst. FM/AM-ontvangst. Indien beschikbaar weergave van programma-informatie zoals titel en artiest. Phase diversity. Snelheidsafhankelijke volumeregeling
    ▪ 8 luidsprekers voor en achter, totaal vermogen 80 Watt
    Laatst gewijzigd door Pizzaman; 02-04-13 om 21:20.

  13. #232

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzaman Bekijk Berichten
    Ik dacht gelezen te hebben 2TB, maar ik kan niet meer vinden waar ik dat gelezen heb...

    Edit;

    In de folder staat dit;

    MMI plus;

    Ondersteunt MP3, WMA, AAC en MPEG-4 muziek- en video-DVD’s. 2 SDXC-kaart- lezers (maximaal 2 TB).

    MMI® radio

    ▪ Geïntegreerd MMI-bedieningsconcept, bestaande uit een elektrisch uitschuifbaar 5,8-inch kleurendisplay, separaat MMI-bedieningspaneel en car menu
    ▪ CD-speler en SDHC-kaartlezer (max. 32 GB), beide geschikt voor MP3 en WMA. AUX-IN
    ▪ 50 voorkeuzestations met dynamische zenderlijst. FM/AM-ontvangst. Indien beschikbaar weergave van programma-informatie zoals titel en artiest. Phase diversity. Snelheidsafhankelijke volumeregeling
    ▪ 8 luidsprekers voor en achter, totaal vermogen 80 Watt
    Thanks!

    32GB lukt dus, daar past een zeer groot deel van mijn muziekcollectie op dus dat is prima. Alleen zo te lezen doen .m4a (AAC) bestanden het niet op de normale MMI/B&O versie, da's jammer.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  14. #233
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.317
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Thanks!

    32GB lukt dus, daar past een zeer groot deel van mijn muziekcollectie op dus dat is prima. Alleen zo te lezen doen .m4a (AAC) bestanden het niet op de normale MMI/B&O versie, da's jammer.
    Ik gebruik een 64 gb sdxc met MMI+ van Sandisk extreme.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  15. #234

    Standaard Pro line S is er

    Zouden flac bestanden werken op MMI plus?
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  16. #235
    IHWBD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    459
    Kudos
    32
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Zouden flac bestanden werken op MMI plus?
    Gewoon proberen, en anders als je lossless wilt gebruiken gewoon converteren naar WMA, altijd beter dan luisteren naar MP3.

  17. #236

    Standaard Re: Pro line S is er

    Gaat moeilijk als hij z'n auto nog niet heeft
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  18. #237

    Standaard Re: Pro line S is er

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Zouden flac bestanden werken op MMI plus?
    In mijn A1 toentertijd niet.
    A1 had het A7 systeem, bijna gelijk aan de A3.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •