Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 246 van 301 EersteEerste ... 146196236242243244245246247248249250256296 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.901 tot 4.920 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #4901
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Ik snap hem misschien niet helemaal maar hoezo wordt dit in Duitsland veel besteld dan?
    Dat vraag ik me nu ook af, want mooi is anders... Afgelopen week reed in ieder geval 80% van de A3's op staalvelgen met wieldoppen naar buiten
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  2. #4902
    hanslankamp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Vanmiddag ga ik dan toch eindelijk op weg richting Ingolstadtt. Ben erg benieuwd naar de fabrieksrondleiding en natuurlijk mijn A3. Zal proberen volgende week wat foto's te plaatsen.
    A3 Sportback 1.4 tfsi COD S-Tronic PLS, daytona grijs, blanke sierlijsten.

  3. #4903
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.364
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslankamp Bekijk Berichten
    Vanmiddag ga ik dan toch eindelijk op weg richting Ingolstadtt. Ben erg benieuwd naar de fabrieksrondleiding en natuurlijk mijn A3. Zal proberen volgende week wat foto's te plaatsen.
    Veel plezier straks en geniet ze.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  4. #4904
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslankamp Bekijk Berichten
    Vanmiddag ga ik dan toch eindelijk op weg richting Ingolstadtt. Ben erg benieuwd naar de fabrieksrondleiding en natuurlijk mijn A3. Zal proberen volgende week wat foto's te plaatsen.
    Heel veel plezier! Dat gaat een mooie dag worden! Tip voor de terugweg: rijdt via de A9 en dan A73/A6 richting Heilbronn, dat rijdt een stuk beter dan die A3 en kun je nog 20km langer van je nieuwe auto genieten
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  5. #4905
    hanslankamp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Bedankt !
    A3 Sportback 1.4 tfsi COD S-Tronic PLS, daytona grijs, blanke sierlijsten.


  6. #4906
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslankamp Bekijk Berichten
    Vanmiddag ga ik dan toch eindelijk op weg richting Ingolstadtt. Ben erg benieuwd naar de fabrieksrondleiding en natuurlijk mijn A3. Zal proberen volgende week wat foto's te plaatsen.
    Enjoy your ride en geniet van alle indrukken!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  7. #4907

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Sjonge jonge het zit mij ook niet mee met mijn 8V (in eerste instantie). Afgelopen zaterdag gingen mijn zomerbanden er weer onder. En aangezien de leasemij kwikfit aanwijst laat ik het daar ook dus doen. Al heeft dat niet direct mijn voorkeur, gezien de nogal verveelde blikken van die gasten, en het nonchalante werk. Dus je raadt het al, velgen erop en ik mocht meelopen om te zien of alles goed vast gezet zou worden. Tadaa daar zat die dan op een achter velg, een hele mooie ronde kras...

    Gelukkig op geattendeerd en ze waren verbaasd maar konden geen kant op met argumenten. Nu hebben ze melding gemaakt van de schade en wordt de velg woensdag gerepareert. Hopelijk gebeurt dit een beetje goed (extern bedrijf gaat het doen). Een voordeel, had nog een miniscuul klein krasje ontdekt op een andere velg die pakt het bedrijf direct mee. Gelukje bij ongelukje... maar wel erg slordig helaas... ben erg geneigd nu bij elke wissel erg nauwkeurig te gaan kijken.
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  8. Ad
  9. #4908
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.364
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Zijn niet echt ziinig met de spullen.
    Andere voorstellen.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #4909

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Herkenbaar, gelukkig doet mijn dealer het en die weten dat ik erg pietluttig ben, maar je moet er scherp op zijn. Ik dacht paar keer dat er een kras op zat maar dat bleek dan vuil te zijn maar ze zijn gewaarschuwd
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  11. #4910
    SpikY00's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    519
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WickedGame Bekijk Berichten
    Sjonge jonge het zit mij ook niet mee met mijn 8V (in eerste instantie). Afgelopen zaterdag gingen mijn zomerbanden er weer onder. En aangezien de leasemij kwikfit aanwijst laat ik het daar ook dus doen. Al heeft dat niet direct mijn voorkeur, gezien de nogal verveelde blikken van die gasten, en het nonchalante werk. Dus je raadt het al, velgen erop en ik mocht meelopen om te zien of alles goed vast gezet zou worden. Tadaa daar zat die dan op een achter velg, een hele mooie ronde kras...

    Gelukkig op geattendeerd en ze waren verbaasd maar konden geen kant op met argumenten. Nu hebben ze melding gemaakt van de schade en wordt de velg woensdag gerepareert. Hopelijk gebeurt dit een beetje goed (extern bedrijf gaat het doen). Een voordeel, had nog een miniscuul klein krasje ontdekt op een andere velg die pakt het bedrijf direct mee. Gelukje bij ongelukje... maar wel erg slordig helaas... ben erg geneigd nu bij elke wissel erg nauwkeurig te gaan kijken.
    Ik heb net hetzelfde voorgehad (staat ergens op de vorige pagina of die daarvoor van dit topic denk ik. Edit: post 4854 op pagina 243). Enkel heb ik via de leasing een nieuwe velg gevraagd, had geen zin om door hun toedoen met een opgelapte velg rond te rijden... Ik weet dat het achteraf vaak onzichtbaar is maar ik vond: potje breken potje betalen.
    Audi A3 Sportback 8V 1.6 TDI Ambition Monsoon Grey
    Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Graphite Blue

  12. #4911
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WickedGame Bekijk Berichten
    Sjonge jonge het zit mij ook niet mee met mijn 8V (in eerste instantie). Afgelopen zaterdag gingen mijn zomerbanden er weer onder. En aangezien de leasemij kwikfit aanwijst laat ik het daar ook dus doen. Al heeft dat niet direct mijn voorkeur, gezien de nogal verveelde blikken van die gasten, en het nonchalante werk. Dus je raadt het al, velgen erop en ik mocht meelopen om te zien of alles goed vast gezet zou worden. Tadaa daar zat die dan op een achter velg, een hele mooie ronde kras...

    Gelukkig op geattendeerd en ze waren verbaasd maar konden geen kant op met argumenten. Nu hebben ze melding gemaakt van de schade en wordt de velg woensdag gerepareert. Hopelijk gebeurt dit een beetje goed (extern bedrijf gaat het doen). Een voordeel, had nog een miniscuul klein krasje ontdekt op een andere velg die pakt het bedrijf direct mee. Gelukje bij ongelukje... maar wel erg slordig helaas... ben erg geneigd nu bij elke wissel erg nauwkeurig te gaan kijken.
    Dat is Kl*te. Heb bij mijn vorige lease auto (mini) ook wat ongelukkige ervaringen met de kwik-fit en euromaster (alhoewel ze daar wel beter zijn dan bij de kwik-fit), misschien is dat de reden dat je sinds kort ook de bandenwissel kunt doen bij oa de dealer. Met mijn aankomende A3 laat ik de bandenwissel wel bij de dealer doen.

    PS Ik heb het over Alphabet als leasema.
    Laatst gewijzigd door BenJoep; 07-04-14 om 19:20.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  13. #4912
    hanslankamp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Vorige week vrijdag heb ik mijn a3 sportback prolineS 1.4 COD s-tronic in ontvangst kunnen nemen. Bij deze even een kort verslagje hiervan!

    We zijn donderdagmiddag richting Ingolstadtt gereden. Vooraf hadden we al een Gasthoff geboekt op een half uurtje van Ingolstadtt.
    Na een prima nachtrust en goed ontbijt zijn we om half 9 vrijdagochtend richting de fabriek gereden in een door de leasemaatschappij geregelde audi a4 1.8 tfsi sline.
    Fijne reisauto en erg fijn blok! Bij aankomst hebben we de auto maar direct onder het audi forum geparkeerd om daar in de garage de eerste speeltjes te kunnen spotten.

    IMG_4492.jpgIMG_4493.jpgIMG_4494.jpgIMG_4498.jpg

    Vervolgens met de kentekens onder de arm richting de balie en na enkele ongeduldige minuten konden we de papieren doornemen. Hierna moesten we even wachten en onder genot van een heerlijke bak koffie werd de A3 klaargemaakt. Dit duurde overigens maar een halfuurtje. Maar dan eindelijk maar toch kwam daar de A3 aangereden. Vervolgens kregen we een korte uitleg en werd er een foto gemaakt bij ontvangst. Hierna kon ik de auto buiten parkeren. Allemaal ontzettend goed geregeld en dat draagt ook wel bij aan de audi erlebnis.

    IMG_4502.jpgIMG_4510.jpgIMG_4515.jpgIMG_4522.jpg

    Na wat voelen en snuiven in de nieuwe auto toch maar even verder gegaan met het programma van de dag. We hebben allereerst het museum bezocht waar een erg mooie collectie te bewonderen is. Aangezien ik meer neig naar nieuwe auto's, was voor mij de nieuwe TT wel de topper.
    Hierna een uitgebreide duitse lunch genuttigd, want dit is overigens allemaal inbegrepen in de erlebnis.
    Na de lunch hebben we de fabrieks tour van 2 uur genomen en dat is echt waanzinnig gaaf. We hebben de assemblagelijn van de A3 kunnen bekijken wat uiteraard mooi uitkwam. Ik was bijzonder onder de indruk van de cleane en inspirerende werkomgeving van de fabriek. Erg gaaf.
    Uiteindelijk toch maar om half 4 in die nieuwe A3 gestapt om 650 km richting huis te gaan rijden. Heerlijk!
    Ondertussen heb ik 1300km gereden en ik ben niets dan vol lof over deze auto. Het is voor mijn gevoel een grote stap voorwaarts na 5 jaar in een golf 6 highline te hebben gereden. Terwijl dit al een super wagen was zie je toch dat de techniek erg hard vooruit gaat in die paar jaar. Ook de afwerking, rust en het totale kwaliteitsniveau is gewoon erg goed in de audi A3. Na een 2.0 tdi met 320nm was ik toch wel een klein beetje huiverig voor de nieuwe motorisering in de A3 maar dat was geheel ongegrond. De 1.4 COD is comfortabel vlot. Zeker icm de S-Tronic! Al met al een pracht weekend gehad!

    IMG_4531.jpgIMG_4534.jpgIMG_4540.jpgIMG_4542.jpg
    A3 Sportback 1.4 tfsi COD S-Tronic PLS, daytona grijs, blanke sierlijsten.

  14. #4913
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Leuk om je verslag te lezen, ik ga er ook maar eens voor zitten deze week! Toen ik er was, waren ze die TT tentoonstelling nog aan het opbouwen dus helaas op die verdieping geen toegang
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  15. #4914
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @hanslankamp

    Leuk verslag en een mooie auto! Geniet ervan met veel veilige KM'S!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  16. #4915

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Foto's en een leuk stuk tekst! Geniet van je mooie wagen.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  17. #4916
    hanslankamp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Thanks! Dat genieten lukt erg goed!
    A3 Sportback 1.4 tfsi COD S-Tronic PLS, daytona grijs, blanke sierlijsten.

  18. #4917
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.364
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslankamp Bekijk Berichten
    Thanks! Dat genieten lukt erg goed!
    Veel plezier met je A3

    Mooi verslag van die dag.
    Zelfde meegemaakt en blijft leuk om dat door andere het zelfde beleving hebben meegemaakt.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  19. #4918
    RideAndShine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    13
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Van de week mijn A3 Proline S gehaald heerlijke auto!

    De volgende dag moest ik er al gelijk mee naar Duitsland voor mijn werk maar mijn auto en de afneembare trekhaak vonden elkaar niet zo lief.
    Dus van de dealer een A6 meegekregen en deze hebben ze vandaag in Hamburg weer omgewisseld voor mijn eigen auto.
    Das service!!

    A3.jpgA6.jpg
    Ride & Shine Detailing
    exclusief detailing atelier




  20. #4919

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RideAndShine Bekijk Berichten
    Van de week mijn A3 Proline S gehaald heerlijke auto!

    De volgende dag moest ik er al gelijk mee naar Duitsland voor mijn werk maar mijn auto en de afneembare trekhaak vonden elkaar niet zo lief.
    Dus van de dealer een A6 meegekregen en deze hebben ze vandaag in Hamburg weer omgewisseld voor mijn eigen auto.
    Das service!!

    A3.jpgA6.jpg
    Mooie A3!
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  21. #4920

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikY00 Bekijk Berichten
    Ik heb net hetzelfde voorgehad (staat ergens op de vorige pagina of die daarvoor van dit topic denk ik. Edit: post 4854 op pagina 243). Enkel heb ik via de leasing een nieuwe velg gevraagd, had geen zin om door hun toedoen met een opgelapte velg rond te rijden... Ik weet dat het achteraf vaak onzichtbaar is maar ik vond: potje breken potje betalen.
    Kwik-Fit heeft helaas vandaag de velg niet kunnen repareren, althans het bedrijf wat ze inhuurde daarvoor kan dit niet. Dus nu alsnog een velg besteld bij Audi deze wordt bij hun vrijdag geleverd en zaterdag heb ik de nieuwe er onder. Dus nu alsnog een gloednieuwe velg.
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •