Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 6 van 301 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #101
    lakkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    63
    Posts
    88
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Leuk! Vanochtend gebeld door de dealer.(Dago-nl in Duiven) Hij had net net een A3 met ACC staan, of we die voor een extra proefrit wilden meenemen om ACC te ervaren. Gaaf. Dat adaptive cruise control is echt een genot tijdens rijden. Blij dat we dat genomen hebben.

  2. #102

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lakkie Bekijk Berichten
    Leuk! Vanochtend gebeld door de dealer.(Dago-nl in Duiven) Hij had net net een A3 met ACC staan, of we die voor een extra proefrit wilden meenemen om ACC te ervaren. Gaaf. Dat adaptive cruise control is echt een genot tijdens rijden. Blij dat we dat genomen hebben.
    Helemaal niet aan gedacht om dat aan te vinken eerlijk gezegd, maar het lijkt me wel erg relaxed icm s-tronic in de file
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  3. #103

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik heb net niet gekozen omdat ik vrijwel nooit in de file sta. Het is wel fijn maar ik hou wel van een beetje doorrijden en dan heb ik het liever zelf wat meer in control.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #104
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Werkt ACC dan ook in de file? Kan me niet voorstellen als jij je CC geset hebt op een snelheid van 120 km/h, dat de ACC dan in een file waarbij je ook vaak stil staat werkt. Normaal werkt CC pas bij een bepaalde snelheid, is dus pas boven 20-30 km/h in te schakelen.

    Ik gebruik CC buiten de bebouwde kom vrijwel altijd, en vooral als het wat drukker is moet ik regelmatig zelf ingrijpen, met ACC zou dat verleden tijd zijn. Moet geweldig handig en comfortabel zijn! Hele mooie optie, weet alleen niet wat daar voor een prijskaartje aan hangt?

  5. #105

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Werkt ACC dan ook in de file? Kan me niet voorstellen als jij je CC geset hebt op een snelheid van 120 km/h, dat de ACC dan in een file waarbij je ook vaak stil staat werkt. Normaal werkt CC pas bij een bepaalde snelheid, is dus pas boven 20-30 km/h in te schakelen.

    Ik gebruik CC buiten de bebouwde kom vrijwel altijd, en vooral als het wat drukker is moet ik regelmatig zelf ingrijpen, met ACC zou dat verleden tijd zijn. Moet geweldig handig en comfortabel zijn! Hele mooie optie, weet alleen niet wat daar voor een prijskaartje aan hangt?

    Het kost 785 euro en werkt van 30-150km/h icm handschakeling en van 0-150km/h icm s-tronic. Er er zit ook pre-sense bij, wat betekent dat de auto zelfstandig tot een (nood)stop komt als je onder de 30km/h rijdt. Kortom; klinkt wel als ideaal file materiaal. En leuke show-off naar de passagiers

    Ik sta ook niet zo vaak in de file, behalve die om de stad in te komen. Dan zou ik dus lekker de krant kunnen lezen ipv opletten, maar laat ik dat kleine stukje zelf opletten maar waarderen.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 16-02-13 om 15:00.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.


  6. #106
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Klinkt goed, en de prijs is zeer acceptabel.

    Alleen ik begrijp niet goed dat de ACC in combinatie met een handbak werkt van 30-150 kmh. Als ik bv. 120 kmh rijd in de 6e versnelling, en het verkeer voor mij verminderd vaart, dan zal de ACC mijn snelheid daarop aanpassen, als de auto's voor mij nu bv. 40 kmh gaan rijden, dan zal de ACC ervoor zorgen dat ik ook 40 rijd. Echter hij schakelt niet, en 40 in zijn 6 is niet echt lekker, zeker niet als het verkeer voor je weer snelheid gaat maken en je ACC de snelheid weer wilt verhogen.

    Bij een normale CC is het zo dat zodra je de koppeling intrapt, de CC uitgeschakeld wordt, dus hoe die ACC icm handbak werkt is mij niet duidelijk...

  7. #107

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik weet het ook niet precies, maar ik vind de combi CC en handbak ook niet zo ideaal. Fijne van een automaat is inderdaad dat je de CC gewoon weer actief kunt tikken als je flink bent afgeremd en hij versnelt en schakelt zelf weer naar de oude snelheid.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  8. Ad
  9. #108
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Sinds ik vandaag de 8V eindelijk in het zwart heb gezien begin ik toch te twijfelen. Straks in uitvoering Pro line S in Daytona grijs, ijszilver, gletsjer wit of phantom zwart.....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Ronald Alexander Uhl; 16-02-13 om 16:34.
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  10. #109
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    47
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Alexander Uhl Bekijk Berichten
    Sinds ik vandaag de 8V eindelijk in het zwart heb gezien begin ik toch te twijfelen. Straks in uitvoering Pro line S in Daytona grijs, ijszilver, gletsjer wit of phantom zwart.....
    Bij mij werken de linkjes niet...

    sorry...nu wel
    Laatst gewijzigd door Jerreke76; 16-02-13 om 16:36.
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  11. #110

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Alexander Uhl Bekijk Berichten
    Sinds ik vandaag de 8V eindelijk in het zwart heb gezien begin ik toch te twijfelen. Straks in uitvoering Pro line S in Daytona grijs, ijszilver, gletsjer wit of phantom zwart.....
    Staan er nog meer in Alkmaar of alleen deze?

    En zwart is sowieso nooit fout
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  12. #111
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Staan er nog meer in Alkmaar of alleen deze?

    En zwart is sowieso nooit fout
    In de showroom staat nog een Ambiante uitvoering in Monsoongrijs.
    Maandag ben ik bij Pon in Amersfoort waar er ook al een aantal staan. Ik zal dan ook even wat foto's maken.
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  13. #112

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Dik man met die velgen, dakrails en raamomlijsting. Zwart staat hem dan perfect!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  14. #113
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Pon heeft er 4 staan. Even uit mijn hoofd, 3 x een 3 deurs en 1 x een SB. Ik was er afgelopen donderdag en ze hebben een 3 deurs in S-line trim staan in "mijn" kleur Daytona grijs. Heerlijk dikke bak, veel mooier dan een model zonder S-Line ;-)
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  15. #114

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    57
    Posts
    3
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    4 januari heb ik besloten voor een audi (m'n eerste) te gaan.
    Ik heb een A3 sportback ambition proline plus 1.6 TDi in Gletsjerwit besteld.
    Opties: Panoramadak, stoelverwarming, bandenspanningscontrolesysteem, parkeerhulp achter, audi soundsysteem, mmi nav.plus, audi connect, licht-regensensor, aluminiumoptiek interieur, privacy glass, lichtpakket en afneembare trekhaak.
    Ik kijk er behoorlijk naar uit en mij is verteld dat de te verwachte afleverdatum 18 mei is. Rij nu nog in BMW 1.8D, bevalt ook goed maar de ruimte en luxe van audi wil ik zo snel mogelijk ervaren, aftellen dus.....

  16. #115

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Lijkt erg op mijn config maar dan heb ik de s-line uitvoering. Die BMW ga je niet missen

    Er zijn maar weinig die voor die 18 inch velgen gaan onder de ambition. Zonde want dit staat hem in mijn ogen erg dik, stuk beter dan de standaard ambition wielen.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  17. #116

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Alexander Uhl Bekijk Berichten
    Sinds ik vandaag de 8V eindelijk in het zwart heb gezien begin ik toch te twijfelen. Straks in uitvoering Pro line S in Daytona grijs, ijszilver, gletsjer wit of phantom zwart.....
    Die ziet er inderdaad erg fraai uit, nadeel van zwart is dat de lijnen van de auto een beetje weg lijken te vallen. Tenminste dat is mijn gevoel. Ik heb zelf gekozen voor Daytona, maar dat Gletsjer wit ziet erg toch ook erg mooi uit.

    Moet trouwens zelf nog gaan kijken bij mijn dealer, maar voel me de hele week al belabberd dus dat kan wel even wachten.

  18. #117

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Insituform1966 Bekijk Berichten
    4 januari heb ik besloten voor een audi (m'n eerste) te gaan.
    Ik heb een A3 sportback ambition proline plus 1.6 TDi in Gletsjerwit besteld.
    Opties: Panoramadak, stoelverwarming, bandenspanningscontrolesysteem, parkeerhulp achter, audi soundsysteem, mmi nav.plus, audi connect, licht-regensensor, aluminiumoptiek interieur, privacy glass, lichtpakket en afneembare trekhaak.
    Ik kijk er behoorlijk naar uit en mij is verteld dat de te verwachte afleverdatum 18 mei is. Rij nu nog in BMW 1.8D, bevalt ook goed maar de ruimte en luxe van audi wil ik zo snel mogelijk ervaren, aftellen dus.....
    Mooi hoor, ook dat gletsjerwit, erg fraai

  19. #118

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    A3 Sportback 2.0 TDI 150PK QUATRO

    kleur moessoengrijs

    opties:

    S-line
    elektronische klimaat regeling,
    alarm,
    park sensoren achter
    GPS plus met MMI touch,
    MMI radio ,
    GSM bluetooth ,
    sportstuur,
    XENON +
    getinte ruiten achter
    ALU look
    dakrailing
    pack 2 buitenspiegels
    autom koplampen
    verlichtingspakket
    audi surround
    verschroomde vensteromlijsting
    sportvering
    trekhaak


    wordt hopelijk juni geleverd heb altijd al eens quatro willen rijden dus ben benieuwd.
    Laatst gewijzigd door tonyvr; 17-02-13 om 10:46.

  20. #119

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Wow die is helemaal dik @ tonyvr, 2.0tdi met Quattro erg fraai!

  21. #120

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Wow hele mooie combi!

    Belgische auto?
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

Pagina 6 van 301 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •