Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 161 van 301 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171211261 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.201 tot 3.220 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #3201
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.343
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    @ Kingscrown
    En hoe was het.

    Fijn motorblok die 2.0tdi, en een mooi ritje terug hè.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  2. #3202

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    21
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingscrown Bekijk Berichten
    Gisteren heb ik de bolide opgehaald uit Ingolstadt, verslagje en foto's volgen... hier alvast een fototje:



    De 2.0TDI is echt heerlijk!
    Ziet er heel mooi uit! Ook een mooie kleur. Ik twijfelde en toch voor de veilige (en saaie) daytona grijze gegaan. Ben erg benieuwd naar meer details en foto's van het dak.... Die heb ik ook besteld maar nog nergens goed kunnen bekijken....


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
    Audi A3 SB 1.6TDI S-Tronic ProLineS - Prod. week: 44
    Daytona - Panoramadak - Stoelverwarming - Privacy glas - Optiekpakket zwart - Dimmende binnenspiegel - PDC voor en achter- Zonder type/motoraanduiding

  3. #3203

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V70ORD5 Bekijk Berichten
    SBJeroen. Ik heb wat foto's toegevoegd. Wil je meer zien. Of andere foto's. Roep dan maar.
    Gave foto's!

    Volgens de RDW is de auto niet WAM verzekerd?

  4. #3204
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.343
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiTDI2013 Bekijk Berichten
    Ziet er heel mooi uit! Ook een mooie kleur. Ik twijfelde en toch voor de veilige (en saaie) daytona grijze gegaan. Ben erg benieuwd naar meer details en foto's van het dak.... Die heb ik ook besteld maar nog nergens goed kunnen bekijken....


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
    Bijlage 169187

    Bijlage 169188

    Bijlage 169189

    Bijlage 169190

    uploadfromtaptalk1379688211357.jpg

    Hier wst foto's van panorama dakje.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #3205

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    21
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Bijlage 169187

    Bijlage 169188

    Bijlage 169189

    Bijlage 169190

    uploadfromtaptalk1379688211357.jpg

    Hier wst foto's van panorama dakje.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
    Alleen de laatste foto doet het helaas....


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
    Audi A3 SB 1.6TDI S-Tronic ProLineS - Prod. week: 44
    Daytona - Panoramadak - Stoelverwarming - Privacy glas - Optiekpakket zwart - Dimmende binnenspiegel - PDC voor en achter- Zonder type/motoraanduiding


  6. #3206
    V70ORD5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    62
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzaman Bekijk Berichten
    Gave foto's!

    Volgens de RDW is de auto niet WAM verzekerd?
    Wat houdt dat in WAM verzekerd?
    Heb het al Wet Aansprakelijkheid Motorrijvoertuigen. Vreemd…
    Ik zie het idd staan bij RDW. MSS dat ze een administratieve achterstand hebben. Ik hou het de komende dagen in de gaten. Bedankt voor de info. Zo is het toch goed dat ik het kenteken zichtbaar heb gelaten 😄

    Het is een auto van lease maatschappij. Dus ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb wel een groene verzekeringskaart.
    Laatst gewijzigd door V70ORD5; 20-09-13 om 18:06.

  7. #3207
    Blurk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    61
    Posts
    280
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V70ORD5 Bekijk Berichten
    Wat houdt dat in WAM verzekerd?
    Heb het al Wet Aansprakelijkheid Motorrijvoertuigen. Vreemd…
    Ik zie het idd staan bij RDW. MSS dat ze een administratieve achterstand hebben. Ik hou het de komende dagen in de gaten. Bedankt voor de info. Zo is het toch goed dat ik het kenteken zichtbaar heb gelaten 

    Het is een auto van lease maatschappij. Dus ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb wel een groene verzekeringskaart.
    Ik zie gewoon WAM verzekerd Ja staan. Niks aan de hand lijkt me.

    Volgens de RDW is hij ook niet gestolen, dat is ook weer een opluchting
    A3 SB Ambition PL plus - 1.4 TFSI CoD - S tronic - Belugabruin - o.a. Assistentiepakket, ASS, Comfortsleutel - Dakreling - Zwarte hemel

  8. Ad
  9. #3208
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.343
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #3209
    V70ORD5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    62
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @SBJeroen.
    Extra foto's in de originele post bijgeplaatst.

  11. #3210
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Welk model A3 heb jij besteld?

    Met deze poll krijgen we een beeld welke A3 modellen gekocht of geleased worden.
    Laatst gewijzigd door Mausie; 22-09-13 om 11:14.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  12. #3211
    BobSline's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    47
    Posts
    33
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Welk model A3 heb jij besteld?

    Volgens "mijn" dealer verwacht men dat de sedan 50% vd A3 verkoop op zich gaat nemen...
    A3 SB 2.0TDI 184pk Pro Line S Dakota grijs extra opties: 18 inch rotor zomervelgen, 18 inch Avus wintervelgen, zwart optiek, PDC, elec. inkl. spiegels,

  13. #3212

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @V70ORD5 Thanks voor de nieuwe foto's! Velgen komen mooi uit en vullen de wielkasten prima :-)

  14. #3213
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Welk model A3 heb jij besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobSline Bekijk Berichten
    Volgens "mijn" dealer verwacht men dat de sedan 50% vd A3 verkoop op zich gaat nemen...
    En waarom denkt hij dat?

  15. #3214
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Welk model A3 heb jij besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mausie Bekijk Berichten
    Met deze poll krijgen we een beeld welke A3 modellen gekocht of geleased worden.
    Gooi je lease en koop op een hoop? Of wil je ook een splitsing in privé aanschaf en zakelijk?

  16. #3215
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welk model A3 heb jij besteld?

    Nee, gewoon door elkaar. Meeste is lease denk ik, maar het gaat om een totaalbeeld.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  17. #3216
    Giesso's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    519
    Kudos
    34
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Pffff ben eindelijk een beetje bijgekomen na vrijdag. Hierbij nog ff de foto's maja weinig bijzonders, het is de "standaard" kleur Daytonna. (maar 0,0% spijt van)

    IMG_4364.jpg

    IMG_4365.jpg

    IMG_4366.jpg

    IMG_4367.jpg
    A3 8V Sportback 1.6 TDI S-Tronic Ambition Pro Line S [2013-20**]
    A3 8P Sportback 1.4 TFSI S-Edition [2010-2013]
    In het bezit van VAG-COM kabel (regio Achterhoek)

  18. #3217

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Staan goed, die S grill en roosters!

  19. #3218
    V70ORD5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    62
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mooie bak 👍

  20. #3219
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.343
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Blijft mooi, veel rij plezier er mee.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #3220
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Overduidelijk de laatste periode weer de nodige interessante posts gemist in dit topic, bij deze even een uitgebreide inhaalslag...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Bekijk Berichten
    Ik laat die van mij morgen verwijderen en in de plaats komt een glazen dopje. Maakt de achterkant voor mij persoonlijk een stuk strakker. Auto wordt wekelijks gewassen dus van de vuile ruit heb ik weinig tot geen last.
    Zo ieder z'n voorkeur, ik zal blij zijn als ik straks weer een ruitenwisser achter heb. Ik mis 'm nu wel op m'n A4 dus. Wel originele keuze om deze te verwijderen overigens!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingscrown Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Alexander Uhl Bekijk Berichten
    Vandaag weer 2 dealers afgeweest opzoek naar de 18 inch 10-spaaks exclusive titanium (type f38), helaas nog nergens. Weet iemand een dealer die deze in de showroom heeft staan? Wil ze toch eerst in real life zien voordat ik de keuze maak voor op m'n nieuwe S-line.
    Tijdens mijn bestelling, enkele maanden geleden, ben ik ook op zoek geweest naar deze velgen. Uiteindelijk ben ik bij toeval bij Leusden terecht gekomen waar er een in de parkeergarage stond. Uiteindelijk heb ik niet voor deze velgen gekozen omdat ze er wat klein uitzien (17-inch achtig). Op de foto's komen ze mooier over dan in het echt.
    Ik heb ze wel besteld zonder ze in het echt te zien, soms moet je risico's durven nemen om tot een bijzonder resultaat te komen En mochten ze toch tegenvallen, kunnen ze mooi als winterset dienen. Wel heb ik me rot gezocht op internet naar foto's van deze velg om mezelf nog meer te overtuigen, de configurators (zelfs de betere Duitse) gevens sowieso niet het juiste beeld. Persoonlijk vind ik deze velgen allerminst klein ogen en erg bruut op als ik deze foto's bekijk:

    A3 limo titanium optiek velgen.JPG A3 SB titanium optiek velgen motortalkde 01 v2.jpg A3 SB titanium optiek velgen motortalkde 02.jpg A3 SB titanium optiek velgen motortalkde 03.jpg


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingscrown Bekijk Berichten
    Aankomende donderdag ga ik mn A3 ophalen in Ingolstadt.

    Overmorgen (maandag) ga ik naar de dealer om de kentekenplaten en alle diverse bescheiden op te halen. Dit zijn de definitieve platen, aangezien hij moet worden aangemeld bij de leasemaatschappij voor ik hem kan ophalen. Aftellen.... Overigens heb ik hem besteld bij Huiskes-Kokkeler, die bood me de fabriekslevering gratis/als service aan.
    Dat kan ook wel uit met hun marges. Inruilbod dat ze mij deden kon ik niet serieus nemen . Heb jij als leaser natuurlijk geen last van dus groot gelijk heb je


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carbike@zonnet.nl Bekijk Berichten
    de a3 8v rijdt geweldig voor de mensen van de `club der wachtende ` hier nog wat foto's !!
    Wrijf het er maar in Maar toch bedankt voor de foto's, prachtige auto. De foto van de MMI display overtuigt me wederom dat deze prima volstaat voor mij. Misschien nog een paar foto's van auto in z'n geheel posten?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobSline Bekijk Berichten
    Lotgenoten,

    Gisteren de bestelling afgerond van mijn nieuwe leasewagen, na wat wikken en wegen over kleur en opties ben ik tot de volgende samenstelling gekomen.
    .......................

    Zoals het er nu uitziet zal wk1 2014 de auto worden geleverd!

    Bob
    Zitten we in hetzelfde schuitje, ik krijg 'm ook in week 1. Weer een mooie unieke samenstelling, helemaal met die 184PK. Zal vast heerlijk rijden. Gefeliciteerd!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingscrown Bekijk Berichten
    Gisteren heb ik de bolide opgehaald uit Ingolstadt, verslagje en foto's volgen... hier alvast een fototje:



    De 2.0TDI is echt heerlijk!
    Scuba komt hier in het zonlicht echt tot z'n recht, heel fraai! Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe ride!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giesso Bekijk Berichten
    Pffff ben eindelijk een beetje bijgekomen na vrijdag. Hierbij nog ff de foto's maja weinig bijzonders, het is de "standaard" kleur Daytonna. (maar 0,0% spijt van)

    IMG_4364.jpg IMG_4365.jpg IMG_4366.jpg IMG_4367.jpg
    Wow! Heel gaaf! En mooie kleur ook Ik moet nog 2,5e maand wachten maar heb nu al 0,0% spijt... (niet zo gek als ik dagelijks dezelfde kleur op m'n A4 zie ) Foto's geven me ook weer enige indruk hoe mijne eruit zal komen te zien (moet 'm ik alleen ff inbeelden zonder panoramadak en andere velgen en koplampen). De "standaard" S line velgen komen hier trouwens erg mooi uit, op andere foto's vond ik ze te licht (oa daarom ook voor de titanium optiek velgen gekozen). De S3 optiek geeft de auto echt een geweldige look! Goed dat je daarvoor gekozen hebt. Stond bij mij in eerste instantie ook vast dat ik dat zou doen (heb het nu ook op m'n A4), maar heb nu toch twijfels gezien het feit dat de ACC-sensor zo duidelijk de grille onderbreekt bij de S3 variant, vind ik nogal een concessie...

    Van harte gefeliciteerd en geniet van deze prachtige wagen!
    Laatst gewijzigd door G4ce; 22-09-13 om 16:54.
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •