Pagina 11 van 300 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #201

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten

    Ik heb zin om een proefrit te maken en dan dit ijzer te bestellen!
    Durf je blind bestellen niet aan? Ik heb zo'n vermoeden dat de levertijd wel stukken langer wordt als je echt wilt wachten tot hij beschikbaar is voor een proefrit. Er komen er overigens 1000 naar NL.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  2. #202

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Nee ik ga hem niet blind bestellen. Eerst een proefrit volgens de Audi dealer in Roosendaal kon een proefrit gemaakt worden in juli/augustus. Maar ik heb tot het einde van het jaar als hij dan nog niet bestelbaar is ga ik kijken naar een andere auto!
    Laatst gewijzigd door keesschepers; 18-06-14 om 11:51.

  3. #203

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat voor kinderwagen jij hebt maar bij mij past de bugaboo nog zelfs in de ford fiesta. En vaak nemen we alleen de buggy mee. Het gaat mij vooral om breedte.
    Wij hebben ook een Bugaboo. Breedte past prima maar de bak moet op het onderstel en ik weet niet of dat precies past wanneer ik de vloer in hoge stand heb. Ik ben de kinderwagen tijd gelukkig al voorbij maar ook met andere momenten is de diepere bak gewoon stuk prettiger. Heb je de keuze niet dan houdt het gewoon op maar met twee kids vind ik elke cm2 ruimte die je extra hebt toch prettig. Een A3 SB is als gezinswagen al aan de minimale kant en dat zit vooral in de koffer. Had hiervoor twee A4 Avants en dan mis je die grote kofferbak toch wel eens.

    Zo ziet het er nu uit als we een weekendje weg gaan met de kids Het past maar daar is ook alles mee gezegd:


    Denk niet dat het een reden is om de e-tron te laten staan maar toch minpuntje.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #204

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik zal zeker niet ontkennen dat het een minpunt is hoor! Maar een grotere Audi is voor de bijtelling niet echt interessant voor mij.

    Als de E-tron straks in de showroom staat zullen we zien of het uitkomt met de beschikbare ruimte.

    P.S. dat mijn auto prop vol zit met vakantie ligt niet aan het type auto maar aan mijn vrouw haha
    Laatst gewijzigd door keesschepers; 18-06-14 om 15:14.

  5. #205

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Neu puur kijken naar bijtelling is er inderdaad niks wat de in de buurt komt. Als dat meteen ook je enige argument is dan kun je alles wel wegstrepen en deze auto beter meteen blind bestellen
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P


  6. #206

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Neu puur kijken naar bijtelling is er inderdaad niks wat de in de buurt komt. Als dat meteen ook je enige argument is dan kun je alles wel wegstrepen en deze auto beter meteen blind bestellen
    Slecht geslapen? Bijtelling is niet mijn enige argument maar is wel een van de belangrijke heb je daar een probleem mee?

    Als deze auto het niet wordt dan word het waarschijnlijk inderdaad een ander merk of ik koop een auto prive.

  7. #207
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Slecht geslapen? Bijtelling is niet mijn enige argument maar is wel een van de belangrijke heb je daar een probleem mee?

    Als deze auto het niet wordt dan word het waarschijnlijk inderdaad een ander merk of ik koop een auto prive.
    ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat er verder niets gaat zijn wat niet bevalt aan de auto Ik heb mijn GTron ook blind besteld in het vertrouwen dat het verder wel goed zit omdat er vier ringen op prijken. Ik heb in het verleden wel audi's gereden dus die ervaring had ik natuurlijk al...
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  8. Ad
  9. #208

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vergeet mijn reactie. Ik heb het verkeerd gelezen inderdaad. Sorry! Doe het ook vanaf mijn mobiel.

    Ik heb nu ook.een.A3 sportback maar wel van 7 jaar oud. Ik heb veel zin in een nieuwe auto Alleen ik hoop alleen niet dat deze auto veel kinderziektes zal krijgen...

  10. #209
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Er komen er overigens 1000 naar NL.
    Hoe weet je dat? Lijkt me wat weinig namelijk. Met 7% zijn die 1000 binnen een maand weg.




    Voor de bagageruimte problematiek: car-bags.com. Dan maak je optimaal gebruik van de (beperkte) ruimte die er is.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  11. #210

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat er verder niets gaat zijn wat niet bevalt aan de auto Ik heb mijn GTron ook blind besteld in het vertrouwen dat het verder wel goed zit omdat er vier ringen op prijken. Ik heb in het verleden wel audi's gereden dus die ervaring had ik natuurlijk al...
    Jij snapt me dat bedoelde ik. Verkeerd opvatten kan gebeuren dus geen probleem.

    Car bags ... Dat ziet er zeer handig uit inderdaad! Iemand ervaring mee?
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #211

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    61
    Kudos
    6
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Jij snapt me dat bedoelde ik. Verkeerd opvatten kan gebeuren dus geen probleem.

    Car bags ... Dat ziet er zeer handig uit inderdaad! Iemand ervaring mee?
    Ik heb ze in huis en ga ze volgende week voor het eerst gebruiken voor de vakantie. Ik ben benieuwd of alles past en of er nog enige ruimte over is. De inhoud van de zes tassen voor de A3 is samen 228 liter. Dat is dus een stuk minder dan de 340 liter volgens de boekjes.
    Audi S3 Sportback (2014) - S-tronic - Pro Line Plus - Phantomzwart

  13. #212

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hmm..ja daar heb je ook weer een punt. Het ziet er dan wel strak en opgeruimd uit maar is het ook meer ruimte? Ik denk het eigenlijk niet want je kan nu niet even iets ergens tussen duwen. En grotere voorwerpen zoals bijvoorbeeld een koelbox of een buggy kunnen er wel in maar dan hebben die tassen ook geen zin. Mooi is het wel in ieder geval!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  14. #213
    Blurk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    61
    Posts
    280
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stanley1983 Bekijk Berichten
    Ik heb ze in huis en ga ze volgende week voor het eerst gebruiken voor de vakantie. Ik ben benieuwd of alles past en of er nog enige ruimte over is. De inhoud van de zes tassen voor de A3 is samen 228 liter. Dat is dus een stuk minder dan de 340 liter volgens de boekjes.
    Heel benieuwd of ze bevallen, ziet er mooi uit! Wel een bak geld voor een paar tassen en ze kosten hetzelfde als veel grotere exemplaren. Ik zou alleen de onderste drie wel willen bestellen maar dat lijkt niet te kunnen.
    A3 SB Ambition PL plus - 1.4 TFSI CoD - S tronic - Belugabruin - o.a. Assistentiepakket, ASS, Comfortsleutel - Dakreling - Zwarte hemel

  15. #214
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blurk Bekijk Berichten
    Heel benieuwd of ze bevallen, ziet er mooi uit! Wel een bak geld voor een paar tassen en ze kosten hetzelfde als veel grotere exemplaren. Ik zou alleen de onderste drie wel willen bestellen maar dat lijkt niet te kunnen.
    Moet je ze ff bellen of mailen.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #215

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    61
    Kudos
    6
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blurk Bekijk Berichten
    Heel benieuwd of ze bevallen, ziet er mooi uit! Wel een bak geld voor een paar tassen en ze kosten hetzelfde als veel grotere exemplaren. Ik zou alleen de onderste drie wel willen bestellen maar dat lijkt niet te kunnen.
    Volgens de website zijn er wel losse trolley tassen te krijgen.
    Audi S3 Sportback (2014) - S-tronic - Pro Line Plus - Phantomzwart

  17. #216
    Blurk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    61
    Posts
    280
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Net even gebeld. De precies-op-maat-tassen zijn alleen als complete set te koop. Ergens wel logisch.
    A3 SB Ambition PL plus - 1.4 TFSI CoD - S tronic - Belugabruin - o.a. Assistentiepakket, ASS, Comfortsleutel - Dakreling - Zwarte hemel

  18. #217

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    Hoe weet je dat? Lijkt me wat weinig namelijk. Met 7% zijn die 1000 binnen een maand weg.

    Dat vertelde de dealer me. En ik had precies dezelfde gedachte als jij, maar de theorie van de verkoper was dat alleen Audi adepten de auto wel blind durven bestellen maar 'vreemde' kopers liever eerst een proefrit maken en dat het daarom waarschijnlijk niet direct storm zal lopen. Als hij eenmaal in de showroom staat, zal het vermoedelijk hard gaan.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  19. #218

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Net aangemeld op dit forum in de hoop zsm duidelijkheid te krijgen. Rij zelf al sinds nov 2013 een shortlease auto in afwachting van de E-tron.
    Er is inmiddels best wel wat bekend, maar ik kan nergens vinden wat er voor de € 38.900 allemaal op zit......of wat er allemaal niet op zit

    Ik hoop dat Audi voor dit bedrag geen kale wagen wil gaan leveren, want dan krijg ik misschien nog spijt dat ik de Outlander PHEV niet heb besteld vorig jaar.
    Ik las standaard MMI en een schuifdak hier bij de reacties, maar dat lijkt me te mooi om waar te zijn.

    Ik ben dus dringend op zoek naar officiele info uit BE of NL met de juiste specs qua standaarduitrusting.

    Dan hopelijk snel bestellen zodat ik mij Auris TS kan terugbrengen. Fijne auto, daar niet van, maar daar kijk je niet uit om dagelijks in te rijden.

  20. #219

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    En ik las ook standaard een standkachel. Mmi + kan ik me voorstellen om alle animaties met batterij vs benzine etc te laten zien. Standaard een panodak lijkt me vreemd (niet iedereen wil dit) maar zou kunnen.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  21. #220

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Standkachel standaard, let's hope so! Waar heb je dat gelezen of gehoord?
    Staat wel hoog op het wensenlijstje omdat de privé auto van mijn vrouw in de garage staat.
    Maar het wensenlijstje is langer dan mijn budget toereikend is vrees ik.

    Hopen op een mooie lanceringsuitvoering met veel lekkers voor minder euros'.

    De infomailing van Audi dealer vd Udenhout heeft het over het optionele MMI systeem...

    De Beluga kleur die jij rijdt, zeker met alle opties is helemaal top, ik hoop dat de mijne in de buurt kan komen.

    Ik zou dan wel beige leer kiezen ipv zwart, maar dat gaat niet met de sportstoelen volgens mij.
    Zwart is praktischer natuurlijk maar beige leer bij zo'n chique exterieur kleur maakt het wel compleet.

    PS, kleur is net als zwart zeker, wassen, wassen, wassen is de boodschap?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •