Pagina 61 van 300 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.201 tot 1.220 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #1201

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Een dergelijke spaken velg lijkt optisch altijd kleiner dan een 5 spaak velg.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  2. #1202
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeprh Bekijk Berichten
    Nou lekker dan. Voorlopig geen ACC. Ik heb nog niets van de dealer vernomen. Maar onderstaande reactie van audi duitsland beloofd niet veel goeds. Wat nu? https://plus.google.com/communities/...7-6eb89d7a07e9 Audi Deutschland 11:05 AM Hi Phil, thanks for your comment. Unfortunately, the Audi adaptive cruise control assistance system due to the e-tron technology is currently not available for the Audi A3 Sportback e-tron. We hope you can convince the available trim options anyway. Take a look at our configurator by: http://bit.ly/1pn9vqz . ;-) Your Audi Germany Team Show less ·
    Wie is jouw dealer en heb je al iets van hen vernomen over de ACC? Mijn dealer in Utrecht had ik vrijdag verzocht mij te bellen en uitleg te geven over dit (nieuwe) verhaal, is helaas nog niet gebeurd. Toen ik de eerste keer bij hem aan tafel zat gaf hij aan dat voor Audi de tevredenheid van de klant belangrijker is dan het aantal auto's dat ze verkopen. Uiteindelijk zal het aantal verkopen natuurlijk heel belangrijk blijven, maar tevredenheid staat sowieso hoog in het vaandel bij Audi. Die tevredenheid is bij mij voordat ik de auto heb al flink geslonken, man, man, man...

    In de eerste week na prijs bekendmaking heeft ons kantoor twee e-trons besteld bij Audi, daarna gebeurde dit:

    - er werd bekend dat het assistentiepakket of ACC niet op de eerste lichting auto's leverbaar was, hierdoor levering pas in maart 2015 (ik koos hier wel voor, mijn collega heeft het laten vallen)
    - er werd bekend dat het verplicht was om het pano dak te bestellen, mijn collega werd dus verplicht dit te bestellen, ik gelukkig niet
    - het S-line pakket werd (flink) goedkoper, waardoor ik geen trek meer had in leder/alcantara, want deze optie was nu in een klap duurder dan het S-line pakket (waar ook gedeeltelijk lederen in zit), dus de configuratie laten omzetten en nog wat andere dingen bij besteld
    - omdat mijn auto dus pas in maart komt (hier heb ik nu ook mijn twijfels bij overigens), moet er een voorloopauto komen. Weken geleden heb ik bij audi al om een offerte gevraagd, maar tot op heden nog niets ontvangen!
    - vrijdag werd dus bekend dat ACC helemaal niet leverbaar wordt, dus zit ik weer in onzekerheid en is de kans dus aanwezig dat ik twee maanden langer op mijn auto moet wachten voor niets.

    Zojuist overigens gezien dat ACC uit de configurators van veel europese landen is verdwenen. Alleen bij die uit NL en UK nog te selecteren. D, B, FR allemaal niet meer.
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  3. #1203

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik begrijp je helemaal.

    Mijn verhaal is net zo..
    ..

  4. #1204

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik kreeg afgelopen vrijdag nog van mijn dealer (Zenna, Velp) het volgende te horen:

    - Mijn e-tron wordt in week 17 geleverd met ACC (assistentiepakket)
    - De e-tron is vanaf zomer 2015 ook met trekhaak te bestellen omdat er een extra typegoedkeuring is aangevraagd

  5. #1205
    HJR
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    wat een grote aanfluiting is de berichtgeving zeg! maar de mensen gaat het alleen om die achtelijke bijtellingsregel om zo'n stopcontact auto te rijden.
    ik had de auto geannulleerd en geen audi meer besteld. zoooo lang wachten. ik zou een 20% of 25% nemen op ritregistratie en een eigen auto kopen voor privé. dan rijd je niet nieuw, maar geen elektromeuk...


  6. #1206

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    wat een grote aanfluiting is de berichtgeving zeg! maar de mensen gaat het alleen om die achtelijke bijtellingsregel om zo'n stopcontact auto te rijden.
    ik had de auto geannulleerd en geen audi meer besteld. zoooo lang wachten. ik zou een 20% of 25% nemen op ritregistratie en een eigen auto kopen voor privé. dan rijd je niet nieuw, maar geen elektromeuk...
    Ik rijd prive door de etron leukere autos.
    En heb geen agenda nodig...

    Dus toch de moeite waard; zo'n etron.

  7. #1207
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leongti Bekijk Berichten
    Ik kreeg afgelopen vrijdag nog van mijn dealer (Zenna, Velp) het volgende te horen: - Mijn e-tron wordt in week 17 geleverd met ACC (assistentiepakket) - De e-tron is vanaf zomer 2015 ook met trekhaak te bestellen omdat er een extra typegoedkeuring is aangevraagd
    Hmm bijzonder, wanneer heb je hem besteld?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  8. Ad
  9. #1208
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    wat een grote aanfluiting is de berichtgeving zeg! maar de mensen gaat het alleen om die achtelijke bijtellingsregel om zo'n stopcontact auto te rijden. ik had de auto geannulleerd en geen audi meer besteld. zoooo lang wachten. ik zou een 20% of 25% nemen op ritregistratie en een eigen auto kopen voor privé. dan rijd je niet nieuw, maar geen elektromeuk...
    Wat rijd jezelf voor auto?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  10. #1209
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik doe een wilde gok, hij rijdt in een SQ5…


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etron A3 Bekijk Berichten
    Wat rijd jezelf voor auto?
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  11. #1210
    HJR
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etron A3 Bekijk Berichten
    Wat rijd jezelf voor auto?
    ik ben niet anti-audi, maar deze berichtgeving zou mij de e-tron doen annuleren en naar de concurrent gaan. je kunt ook een lexus hybride gaan rijden, of een toyota auris hybride....

  12. #1211

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    ik ben niet anti-audi, maar deze berichtgeving zou mij de e-tron doen annuleren en naar de concurrent gaan. je kunt ook een lexus hybride gaan rijden, of een toyota auris hybride....
    Tuurlijk; tegen 7 procent krijg je dan ook topkwaliteit.

  13. #1212

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Weet er iemand wanneer de etron bij de dealers staat?

    Of beter; welke dealer heeft 'm al? Naast PON leusden...

  14. #1213
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Weet er iemand wanneer de etron bij de dealers staat? Of beter; welke dealer heeft 'm al? Naast PON leusden...
    Aanstaande donderdag staat ie bij Muntstad in De Meern (Utrecht). Is dat toevallig ook jouw dealer?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  15. #1214

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etron A3 Bekijk Berichten
    Aanstaande donderdag staat ie bij Muntstad in De Meern (Utrecht). Is dat toevallig ook jouw dealer?
    Ik zie inderdaad op verschillende sites 6 nov staan.
    Dat is dan waarschijnlijk ook de datum vwb Eindhoven.

    Iemand enig idee of dat allemaal dezelfde zijn; qua kleur en uitvoering?

  16. #1215
    DETron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Weet er iemand wanneer de etron bij de dealers staat?

    Of beter; welke dealer heeft 'm al? Naast PON leusden...
    Bij van Mossel in Weert staat hij al in de showroom. Er staat een ambition pro line plus in het misanorood, zonder al te veel opties.
    Huidig: A3 e-tron Ambition pro line plus in het Misanorood
    Vorige: Golf 6 R met o.a Milltek uitlaat, Carbon air intake, Forge dumpvalve. 330PK

  17. #1216

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    ik ben niet anti-audi, maar deze berichtgeving zou mij de e-tron doen annuleren en naar de concurrent gaan. je kunt ook een lexus hybride gaan rijden, of een toyota auris hybride....
    Haha hoor je het jezelf rijden? Auris of lexus ... Auto's van niks!

    Eens dat het allemaal zwaar waardeloos is maar op dit moment is er financieel gezien geen concurrent in deze klasse. Daarom gaan al deze klagende mensen netjes wachten want de euro's maken veel goed.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  18. #1217
    HJR
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Haha hoor je het jezelf rijden? Auris of lexus ... Auto's van niks!

    Eens dat het allemaal zwaar waardeloos is maar op dit moment is er financieel gezien geen concurrent in deze klasse. Daarom gaan al deze klagende mensen netjes wachten want de euro's maken veel goed.
    je kunt die 7% bijtelling niet goed praten. het is zo nederlands en zo ikke ikke ikke en de rest kan stikken mentaliteit! de totale inkomsten van de bijtelling moeten wel gewoon opgebracht worden. en dat moeten dan de zogenaamd minder zuinige auto's opbrengen... zolang ik maar 7% hoef te betalen.... het zijn belastingdienst auto's en hebben niets met lekker rijden te maken... dan kun je net zogoed een auris kopen! een autoliefhebber koopt geen plugin hybrid...

  19. #1218

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    je kunt die 7% bijtelling niet goed praten. het is zo nederlands en zo ikke ikke ikke en de rest kan stikken mentaliteit! de totale inkomsten van de bijtelling moeten wel gewoon opgebracht worden. en dat moeten dan de zogenaamd minder zuinige auto's opbrengen... zolang ik maar 7% hoef te betalen.... het zijn belastingdienst auto's en hebben niets met lekker rijden te maken... dan kun je net zogoed een auris kopen! een autoliefhebber koopt geen plugin hybrid...
    Wat een opgekropte frustratie. Je kunt hoog of laag springen maar uiteindelijk zorgt iedereen het beste voor zich zelf. Ook jij.

    Daarnaast zie ik geen grote verschillen tussen een Audi A3 E-tron of een normale A3 behalve de aandrijving / motor. Voor de rest is het toch net zo 'audi'?
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  20. #1219

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    je kunt die 7% bijtelling niet goed praten. het is zo nederlands en zo ikke ikke ikke en de rest kan stikken mentaliteit! de totale inkomsten van de bijtelling moeten wel gewoon opgebracht worden. en dat moeten dan de zogenaamd minder zuinige auto's opbrengen... zolang ik maar 7% hoef te betalen.... het zijn belastingdienst auto's en hebben niets met lekker rijden te maken... dan kun je net zogoed een auris kopen! een autoliefhebber koopt geen plugin hybrid...
    Volgens mij is het idee om enthousiastelingen hier bij elkaar te brengen.
    Liefhebbers van nieuwe techniek vervat in de A3.

    Ikzelf heb veel Lotusproducten gereden. En nu nog.
    Dat maakt me een liefhebber met oog voor portemonnaye en prijs/kwaliteit.

    Jammer dat derden hier een ander sfeertje neer willen zetten.

    Ik wens je veel plezier op t sq5 forum!

  21. #1220
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    je kunt die 7% bijtelling niet goed praten. het is zo nederlands en zo ikke ikke ikke en de rest kan stikken mentaliteit! de totale inkomsten van de bijtelling moeten wel gewoon opgebracht worden. en dat moeten dan de zogenaamd minder zuinige auto's opbrengen... zolang ik maar 7% hoef te betalen.... het zijn belastingdienst auto's en hebben niets met lekker rijden te maken... dan kun je net zogoed een auris kopen! een autoliefhebber koopt geen plugin hybrid...
    Haha je blijft leuk!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •