Pagina 8 van 300 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #141

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Smile Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    wie kan dit bevestigen :dit staat nu bij autoweek rijtest golf GTE

    De vloer van de kofferbak ligt iets hoger dan bij een conventioneel aangedreven Golf. Je moet dus een klein beetje bagageruimte inleveren. Maar niet getreurd: de auto mag wel een aanhanger van 1.500 kg trekken. Wanneer de Golf GTE begin oktober bij ons op de markt komt zal deze volle neef van de Audi A3 e-tron voor ongeveer € 37.000 in de prijslijst staan.
    dan zou je zeggen geld ook voor de A3 etron????

  2. #142
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bltebbes Bekijk Berichten
    wie kan dit bevestigen :dit staat nu bij autoweek rijtest golf GTE

    De vloer van de kofferbak ligt iets hoger dan bij een conventioneel aangedreven Golf. Je moet dus een klein beetje bagageruimte inleveren. Maar niet getreurd: de auto mag wel een aanhanger van 1.500 kg trekken. Wanneer de Golf GTE begin oktober bij ons op de markt komt zal deze volle neef van de Audi A3 e-tron voor ongeveer € 37.000 in de prijslijst staan.
    dan zou je zeggen geld ook voor de A3 etron????
    Dar lijkt me wel. Net als bij de G-Tron met de gastanks, zullen ze bij de E-Tron de accu's kwijt moeten.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  3. #143

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Laadruimte is gelijk aan laadruimte van de quattro versie, maw géén verlaagde laadvloer mogelijk. Al met al dus nog steeds heel redelijk.

  4. #144

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Redelijk ja maar dat scheelt wel een stuk. Uitdaging is dan bijvoorbeeld al een stuk groter om er zo even een kinderwagen in te plaatsen. Denk dat de hoedenplank er dan praktisch altijd wel uit kan. Ik zet de bodem af en toe omhoog wanneer ik boodschappen ga doen want dan is het iets makkelijker tillen maar verder staat de bodem altijd op de laagste stand.

    Waarom zou de Quattro versie trouwens dezelfde laadruimte hebben?
    Laatst gewijzigd door peternorth; 13-03-14 om 22:15.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #145

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Waarom zou de Quattro versie trouwens dezelfde laadruimte hebben?
    Zo is het commercieel gebracht (dat E-tron zelfde bagageruimte heeft als quattro). Maar ik kan mij voorstellen dat de aandrijving van de quattro + de grotere brandstoftank van de quattro er voor zorgen dat de laadvloer is hoger ligt dan voorwielaangedreven versie van a3.


  6. #146

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Quattro heeft ook grotere brandstoftank? Ik leer nog eens wat Zal het eens opzoeken.

    [edit]

    Verrek...een normale Sportback heeft 380L en de Quattro 340L. Lijkt mij precies het verschil van een hoge of een lage laadvloer. Scheelt toch wel fors.
    Laatst gewijzigd door peternorth; 14-03-14 om 07:42.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #147

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is er inmiddels al iemand die meer weet over de levering?
    A4 Avant 2010 1.8TFSI 120pk (ABT 211pk) Ibis Wit Pro.Line Business opties: 18inch 5spaaks Michelin HP Premacy, sporstoelen, jaloezien achter, S-Line uitlaatstukken, afneembare trekhaak

  8. Ad
  9. #148
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Nee niks bekend, uiterst frustrerend dit. Vind het ook een beetje raar dat ze niet gewoon willen zeggen wanneer dat ding eindelijk 's bestelbaar wordt. Heb uit frustratie al naar een BMW I3 zitten kijken.....
    '01 rs4 641 ps

  10. #149
    Spollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Volgens de dealer is deze bestelbaar vanaf september. Duurde voor mij te lang dus toen heb ik maar een limousine besteld.
    Audi A3 Limousine 8V Pro Line S 1.4 TFSI COD 150pk Misanorood

  11. #150

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spollie Bekijk Berichten
    Volgens de dealer is deze bestelbaar vanaf september. Duurde voor mij te lang dus toen heb ik maar een limousine besteld.
    Same here Spollie,

    Ik dien h'm maandag in, mooie voorraad auto gevonden en dan hopelijk met een paar weekjes rijden

  12. #151

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Begreep dit weekend van de dealer dat het "mei juni of juli" zou worden als vanaf besteldatum. Eigenlijk hadden ze zelf ook geen idee, en berichten zijn wat tegenstrijdig geweest laatste tijd.

    E-tron zou volgens hen circa 37k gaan kosten, met mmi+ en panoramisch dak als standaard opties...

    Zou mooie deal zijn, maar duurt voor mij te lang. Dit weekend knoop doorgehakt en ga voor 1.4cod :-) Net op de (lease)bestelknop geduwd. Spannend!!

  13. #152

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Op Twitter heeft Audi ook gezegd: deze zomer bestelbaar. Volgens de VW dealer is de Golf GTE waarschijnlijk ook vanaf juni bestelbaar. Dus pas in september lijkt me niet zo logisch.

  14. #153
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Gisteren ben ik maar weer eens naar de dealer gegaan om te vragen wat de status is van de e-tron: slecht nieuws, we moeten nog langer wachten. Audi heeft de levering drie maanden opgeschoven en dat houdt in dat de eerste auto's pas begin 2015 geleverd zullen gaan worden. Een medewerker van Muntstad in De Meern (Utrecht) vertelde mij dat het waarschijnlijk met de g-tron heeft te maken. Die verkoopt op dit moment zo goed dat ze denken dat deze niet veel meer besteld zal worden op het moment dat de e-tron te bestellen is. Kortom, Audi wil eerst even cashen met g-tron en daarna opnieuw met de e-tron.
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  15. #154

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Een medewerker van Muntstad in De Meern (Utrecht) vertelde mij dat het waarschijnlijk met de g-tron heeft te maken.
    Wel heel vreemd antwoord van een dealer. Vooral omdat het woord waarschijnlijk er in zit. Ik zeg onzin, ze hebben vast productie problemen. In andere landen hebben ze onze bijtellings regels niet en zitten mensen denk ik juist eerder te wachten op de hybride variant ipv gas.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  16. #155
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    dealer zei vandeweek juni bestelbaar.
    '01 rs4 641 ps

  17. #156
    VirtualReality's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Quattro heeft ook grotere brandstoftank? Ik leer nog eens wat Zal het eens opzoeken.

    [edit]

    Verrek...een normale Sportback heeft 380L en de Quattro 340L. Lijkt mij precies het verschil van een hoge of een lage laadvloer. Scheelt toch wel fors.
    Klopt als een bus; aandrijving en 55l zorgen er voor dat de laadvloer niet kan zakken. Was voor mij ook nieuw en in eerste instantie werd ik daar niet heel enthousiast van.
    Daarentegen je krijgt er ook iets voor terug ;-)

  18. #157

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    1
    Kudos
    0

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goedemiddag,

    Ik ben nieuw op het forum en nieuw met Audi, ik ben op zoek naar een nieuwe auto en mijn keuze is gevallen voor de A3 e-tron.
    Ik heb contact met de DAGO groep en vanmiddag kreeg ik te horen dat de e-tron vanaf Juli bestelbaar wordt, in September in productie gaat en eind Oktober leverbaar.
    Ik dacht ik meldt het even.

    Een andere vraag, is de A3 Sportback ruimer dan de de nieuwe Golf?

  19. #158
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.372
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas Post Bekijk Berichten
    Goedemiddag,

    Ik ben nieuw op het forum en nieuw met Audi, ik ben op zoek naar een nieuwe auto en mijn keuze is gevallen voor de A3 e-tron.
    Ik heb contact met de DAGO groep en vanmiddag kreeg ik te horen dat de e-tron vanaf Juli bestelbaar wordt, in September in productie gaat en eind Oktober leverbaar.
    Ik dacht ik meldt het even.

    Een andere vraag, is de A3 Sportback ruimer dan de de nieuwe Golf?
    Welkom hier.
    Veel leesplezier.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #159

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Welkom hier.
    Veel leesplezier.
    Ook ik ben afgelopen week bij de dealer geweest. De verkoper wist het niet precies te vertellen, maar ook juni bestellen en op z'n vroegst september leveren is wat mij vertelt werd.
    Ik denk wel dat het (ook) te maken heeft met de g-tron, maar dat zal audi nooit bevestigen uiteraard.
    Denk dat iedereen er rekening mee moet houden dat de auto pas begin 2015 geleverd zal worden (en als we mazzel hebben eind dit jaar).

  21. #160

    Talking Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    En weer wat nieuwe info volgens deze site:

    http://www.audiblog.nl/2014/05/nieuw...llen-van-audi/

    July bestellen, najaar rijden als we het mogen geloven. Anyway, hoef zelf maar te wachten tot juni tot ik mijn a3 1.4 cod bij de fabriek mag ophalen! Net zo snel en krachtig (als je 'm toch niet oplaad!)
    Laatst gewijzigd door Janjanjan; 15-05-14 om 19:21.

Pagina 8 van 300 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •