Pagina 9 van 300 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #161
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dealer belde mij gisteren, week 22 bestellen, oktober/ november rijden.
    '01 rs4 641 ps

  2. #162
    MorrisMaus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    99
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb gisteren een rondleiding door de fabriek gehad en er liep op dat moment een E-Tron mee in de afmontage. Het exemplaar was wel bedoeld voor een crashtest, maar de productielijn lijkt er in ieder geval wel klaar voor.

  3. #163

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Dealer belde mij gisteren, week 22 bestellen, oktober/ november rijden.
    Joris, welke dealer was dit. Het enige wat mijn dealer zegt is eind juli bestellen en oktober/november rijden.

    Stefan.

  4. #164
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkie999 Bekijk Berichten
    Joris, welke dealer was dit. Het enige wat mijn dealer zegt is eind juli bestellen en oktober/november rijden.

    Stefan.
    Dat was vd Udenhout Den Bosch, was gisteren in Eindhoven en daar wisten ze van niks, dus week 22 zal 'm niet worden vrees ik.
    '01 rs4 641 ps

  5. #165

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Dat was vd Udenhout Den Bosch, was gisteren in Eindhoven en daar wisten ze van niks, dus week 22 zal 'm niet worden vrees ik.
    Ok, dank. Ik heb het zelf aan Pon gevraagd en deze geven aan wat ik zei. We moeten nog even wachten ...


  6. #166

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dat wordt echt wel aangekondigd hoor. Week 22 is volgende week al dus ik geloof er ook niks van. Blijft heel bijzonder dat het zo moet gaan want ze slaan echt de plank mis. Mijn gok is dat de eersten pas in 2015 worden geleverd.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #167
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Dat wordt echt wel aangekondigd hoor. Week 22 is volgende week al dus ik geloof er ook niks van. Blijft heel bijzonder dat het zo moet gaan want ze slaan echt de plank mis. Mijn gok is dat de eersten pas in 2015 worden geleverd.
    Mijn menig is ook dat ze de plank volledig mis slaan, het is zelfs zo mis dat mijn interesse in de auto weg is. Audi waggelt achter de feiten aan in de bijtellingsrace in NL. Hybride/electrisch rijden is niet zo intetressant meer helaas. Als ik de bijtelling van de etron naast die van de a1 leg ga ik er vrijwel niks op vooruit door de (belachelijk) hoge aanschaf van zo'n etron. Kan dus beter in de a1 door tokkelen en de a6 inwisselen voor iets met een v10
    '01 rs4 641 ps

  8. Ad
  9. #168

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Haha masterplan!! Zo heeft een collega van mij z'n Mitsubishi Outlander gecanceld en omgeruild voor een nieuwe Octavia. Uiteindelijk ook nog goedkoper uit met de Octavia (14% vs 7%) en naar mijn mening ook een fraaiere auto. De baas zal uiteindelijk ook blij zijn want de Skoda neemt over een jaar gezien ook nog minder brandstof.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  10. #169

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    57
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heb net met de manager Audi gesproken bij Huiskes Kokkeler in Hengelo. Hij gaf aan dat de E-tron vanaf week 28 bestelbaar is en dan vanaf december geleverd gaat worden....

  11. #170

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Reken daar maar wat vertraging bij en je zit in 2015.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #171

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Als leasetopper ook jammer: meeste leasmij's leveren niet in December uit (ivm waardevermindering oud jaar)... Dat wordt dus 2015 (met andere regelgeving?)

  13. #172
    ryboxem87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janjanjan Bekijk Berichten
    Als leasetopper ook jammer: meeste leasmij's leveren niet in December uit (ivm waardevermindering oud jaar)... Dat wordt dus 2015 (met andere regelgeving?)
    Meeste leasemaatschappijen hebben een uitzonderingsregel voor auto's die het volgende jaar onder een andere fiscale bijtelling vallen.

  14. #173

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Maar dat is bij deze E-tron niet het geval toch? Ook in 2015 nog 7% bijtelling.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  15. #174

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb ook erg veel interesse in deze auto, zou hem het liefste operationeel leasen voor in mijn zaak. Van de week Audi dealer in Roosendaal een e-mail gestuurd en kreeg een mager antwoord terug "Er is weinig bekend over deze auto, weten we meer nemen wij contact met u op.". Dat klinkt nog erger als wat ik hier lees.

    Ik rijd nu in een aangeschafte A3 sportback (2.0 TDI) en kan hier nog wel even mee door kachelen, dus levering begin 2015 zou voor mij geen groot probleem zijn. Maar toch, ik ben best enthousiast over de auto en zou graag uitzicht willen hebben op een bestel termijn

  16. #175

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ook niet veel geïnteresseerde hier zijn er veel mensen hier op het forum die op deze auto wachten?

  17. #176

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik ben ook erg geïnteresseerd in deze versie. Heb mijn A3 vorig jaar ingeleverd vanwege een andere baan, maar na de voorloopwagen inmiddels weer toe aan het bestellen van een nieuwe en 7% bijtelling icm 200pk klinkt natuurlijk als muziek in de oren. Ben benieuwd wat ie gaat kosten!
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  18. #177

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb vandaag met Audi Centrum Roosendaal gesproken. Heel veel is er op dit moment niet bekend maar de belangstelling was groot voor deze auto. Hij wist me wel te vertellen dat ze waarschijnlijk deze maand naar Duitsland moesten op 'cursus' voor de A3 E-tron en dat ze daarna waarschijnlijk wel leverbaar zijn. Zijn verwachting was in augustus bestellen. Hij zei ook dat overigens de A3 E-tron wel volop in de productie zit en er sommige al rond rijden in Duitsland.

    Nog 2 maanden wachten en hopelijk kan ik dan verder informeren!

  19. #178

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Geloof me, het wordt 2015. Ze willen zeker in NL eerst de G-tron dit jaar nog verkopen, die is alleen dit jaar nog 14%, en dus volgend jaar minder interessant. Heb inmiddels in de g-tron gereden, die bevalt ook prima. Lijkt me dat de etron ook te duur wordt, zeker in PLS uitvoering, en dat is de versie die je wilt

  20. #179

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Waar staat PLS voor? En wat bedoel je met te duur? Nog meer als de 37.000 die nu geroepen wordt?

  21. #180
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.343
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Waar staat PLS voor? En wat bedoel je met te duur? Nog meer als de 37.000 die nu geroepen wordt?
    Pro line s (line)
    Luxe uitvoering met s-line.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Pagina 9 van 300 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •