Pagina 5 van 188 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 3746

Onderwerp: A3 sedan

  1. #81
    snowdude
    Guest

    Talking Re: A3 sedan

    Vind de A3 Limousine erg geslaagd voor een sedan. Kofferbak doet me denken aan de Audi 80 van destijds. Daar was de opening ook niet al te groot...maar er paste wel een ijshockey tas in :-)

    Zo vind ik de C-klasse van ....kuch kuch..Merce....Kuch..des ook gelaagd.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    CLA is de tegenhanger van A3 sedan, niet de C-klasse (A4 tegenhanger).
    Die ben ik al regelmatig tegengekomen in het straatbeeld en het is toch echt wel een heel kleine auto imo. Dit zal dan ook wel zo zijn bij de A3 sedan zeker?
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  3. #83
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    CLA is de tegenhanger van A3 sedan, niet de C-klasse (A4 tegenhanger).
    Die ben ik al regelmatig tegengekomen in het straatbeeld en het is toch echt wel een heel kleine auto imo. Dit zal dan ook wel zo zijn bij de A3 sedan zeker?
    Dat weet ik ook wel dat de CLA de tegenhanger is van de A3 Limo......Ik gaf alleen maar aan dat IK de C-Klasse een mooie sedan vind en qua form meer in de buurt komt van de
    A3 Limo vind komen dan die overdesign getekende CLA met zijn rare lijnen.
    Laatst gewijzigd door snowdude; 06-06-13 om 11:03.

  4. #84
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Dat is imho doorgaans ook een beetje het kenmerk van de meeste RWD sedans omdat daar het passagierscompartiment relatief ver naar achteren zit
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  5. #85
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Bij de Limo gaat het dak tot over de antenne. Bij de SB stopt hij een stuk ervoor geloof ik. Komt omdat de Limo achter meer afloopt denk ik.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey


  6. #86
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Audi noemt zelf de 3 deurs de limo... Vond de leasemaatschappij ook heel lastig met bestellen, staat bij mij dus ook gewoon limousine op de offerte. Ik gok dat ze de sedan gewoon sedan noemen :P
    Laatst gewijzigd door Griffendahl; 06-06-13 om 18:00.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  7. #87

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Dat is volgens mij PON die deze benaming geeft. Want in België is het gewoon sedan.
    Overigens vond ik SB in het begin ook heel verwarrend, 3 deurs is namelijk sportiever dan 5 deurs. Maar intussen ben ik het gewend geworden, al vergis ik me soms nog.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard A3 sedan

    A3 = 3 deurs
    A3 Sportback = 5 deurs
    A3 Limousine = sedan

    Dit is de officiële benaming van de fabriek.

  10. #89
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard A3 sedan

    Heb het weggegooid, maar bij mijn 3 deurs staat serieus limousine op zowel offerte als het bestelsysteem bij de Audidealer...
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  11. #90

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Ah nee, in België noemt het berline, niet sedan. Ook op de factuur staat er berline. Zal wel per land verschillen wat de officiële benaming is.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  12. #91
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Da's ook vreemd want Berline is frans voor Sedan... Maar goed 't zullen dus importeursnamen zijn.

    In principe kan een sedan ook een hatchback zijn volgens wikipedia, maar volgens die constructie is een Sportback dan weer net zo hard een sedan. Ingewikkelde benamingen iig, vind de benamingen van A630q veel logischer
    Laatst gewijzigd door Griffendahl; 07-06-13 om 08:46.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  13. #92

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Griffendahl Bekijk Berichten
    Da's ook vreemd want Berline is frans voor Sedan... Maar goed 't zullen dus importeursnamen zijn.

    In principe kan een sedan ook een hatchback zijn volgens wikipedia, maar volgens die constructie is een Sportback dan weer net zo hard een sedan. Ingewikkelde benamingen iig, vind de benamingen van A630q veel logischer
    Dank voor het compliment en de benaming komt van de bedenkers en makers van Audi zelf. Ik rij zelf ook in een Limousine. Dat is niet een ander woord voor sedan, het is de exacte benaming van wat het is... en hoe de Duitse vrienden het aan de tekentafel en fabriek bedacht hebben :-).

  14. #93
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Dat snap ik, maar 't is toch niet logisch dat de heren bij in Ingolstadt in al hun wijsheid logische namen hebben bedacht voor hun auto's en dat de importeurs vervolgens met hun eigen onlogische namen daar voor komen :P
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  15. #94

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard A3 sedan

    Wat ze proberen te doen is, vanuit hun rol als überdealer/importeur/distributeur, is een vertaling te maken naar de lokale situatie en gebruiken. Kan mij daar wel iets bij voorstellen.

  16. #95
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Ik ook wel, maar doe het dan logisch... Al die Audi's lijken tegenwoordig al zoveel op elkaar, als je dan ook nog verwarrende naamgeving gaat introduceren weet straks helemaal niemand meer waarover je het hebt.

    De leasemaatschappij belde mij nog terug nadat ik mijn bestelling had doorgegeven of de op de offerte als 'limousine' gespecificeerde auto nu een 3 deurs of een SB betrof. Volgens mij ben je dan als importeur je doel voorbij geschoten.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  17. #96

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard A3 sedan

    Dat kan of er werkt een prutser bij de leasemij. De benaming die de fabriek hanteert, wordt namelijk ook in de Nederlandse configurator gebruikt...
    Laten we het erop houden, positief als wij zijn, dat de benaming verwarring kan wekken en dat ze het wilden controleren. Dat is een goede zaak en voorkomt gedonder.

  18. #97

    Standaard Re: A3 sedan

    Ik ben totaal geen fan van wit, maar Gletsjer kan de limo zeker hebben! (de demo van Pon)

    (foto's van AutoVisie)




    De LED units komen hier wel wat minder goed uit.

  19. #98

    Standaard Re: A3 sedan

    Productie is gestart en direct ook duidelijk dat er *echt* geen mistlampen zitten op een met LED uitgevoerde limo.


  20. #99

  21. #100
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Laatst gewijzigd door Mausie; 12-06-13 om 21:27.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •