Pagina 27 van 188 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 3746

Onderwerp: A3 sedan

  1. #521
    Digo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    41
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Ik heb gekozen voor het panoramadak. Ga morgen de 1.6 tdi met S-tronic bestellen met dezelfde opties als genoemd. Het standaard navigatie voldoet volgens mij prima. Ik ben afgelopen week bij Pon in Leusden geweest en heb me daar uitvoerig laten informeren. Daar stond een rode A3 limousine klaar met kenteken 7-SFF-61 welke deze week aan de pers beschikbaar wordt gesteld. Deze had ook het mooie panoramadak.

  2. #522
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RutgerS Bekijk Berichten
    En dan is mijn grootste twijfel of ik MMI+ moet nemen of een elektrisch dak. (Heeerlijk om open te rijden en staat ook nog eens vet)
    Kan gewoon simpelweg niet beide in mijn leasebudget.
    Volgens mij is de standaard Navi ook al heel prima en film kijken ga ik niet doen. Speel bijna altijd muziek af vanaf iphone (Spotify) en of vanaf USB sticks.
    Is de bediening een beetje OK van de normale MMI?
    Ik denk dat je je eigen vraag al beantwoord hebt Als je veel gebruik maakt van navigatie en telefoon is MMI touch natuurlijk wel de moeite waard. De argumenten die je verder noemt is precies waarom ik ook niet voor MMI+ heb gekozen. Je zult alleen moeten accepteren dat het schermpje waar je naar kijkt geen grafisch wonder is (klein, grove pixels, geen flitsende animaties), voor sommigen is dat in deze moderne tijd een absolute no-go. Mij maakt het niet uit, standaard MMI volstaat prima voor mij om even een artiest of album uit te kiezen, om daarna weer voor lange tijd de muziek gewoon te laten draaien (en goed op de weg te letten ) Qua bediening voldoet het uitstekend, maar ik ben ook al een vergelijkbare interface gewend uit m'n A4. Het draaiwiel voor bladeren door lijsten en de contextuele knoppen rondom werken intuïtief genoeg. Dit filmpje geeft wel een aardige indruk hoe het werkt: http://www.youtube.com/watch?v=F4i-IRIb3JM

    Mijn advies: als je echt fan bent van rijden met een open dak, ga dan voor het panoramadak!
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  3. #523
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 sedan

    vrijdag ben ik bij de aflevering van 1 vd eerste limo's
    '01 rs4 641 ps

  4. #524

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    91
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Bedankt voor deze uitleg. Heb wel regelmatig me telefoon en navigatie nodig in de auto maar ben benieuwd hoe voldoende de MMI gewoon werkt.
    Denk dat ik maar eens ermee moet spelen in de showroom of in een demo auto.

    Lastige keuze.

  5. #525
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Zo langzaamaan beginnen de limousines op sites zoals Autoscout24 ook op te komen (met echte foto's ipv renderings bedoel ik dan). Net foto's gezien van een zwarte en grijze (niet PLS overigens) met beiden de dikke 19 inch wielen. Heel erg mooie verschijningen! Moet mezelf continue overtuigen dat ik de goeie keuze heb gemaakt met de sportback Blijft moeilijk, vind de sportback en limousine allebeide super mooi. En de dealer ziet me aankomen met weer een orderwijziging... sterker nog, annulering en nieuwe bestelling. Er was toch iemand hier die ervaring had met een dergelijke switch? Wat is de levertijd van de limo?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]


  6. #526

    Standaard Re: A3 sedan

    Dat het bestaat, twijfelen tussen een Sportback en Limo. Ik vind de limo echt op een ander niveau staan qua looks en onderscheidendheid.

  7. #527

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    91
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Dat het bestaat, twijfelen tussen een Sportback en Limo. Ik vind de limo echt op een ander niveau staan qua looks en onderscheidendheid.
    Daar sluit ik me bij aan 030 de limousine kan je niet echt vergelijken met de Sb. Zijn beide Audi's maar echt wel veel verschil
    Limousine blijft een mooie dikke bak toch iets mooier dan de Sb.

    Alleen kijken hoe de standaard pls velgen onder de limousine staan die 19 inch zijn echt dik eronder.
    Besteld 08-07-2013 Audi A3 Limousine 2.0 TDi PLS Gletsjer wit productie wk45 afleveren wk47. Ophalen 2014 :-(

  8. Ad
  9. #528
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G4ce Bekijk Berichten
    Zo langzaamaan beginnen de limousines op sites zoals Autoscout24 ook op te komen (met echte foto's ipv renderings bedoel ik dan). Net foto's gezien van een zwarte en grijze (niet PLS overigens) met beiden de dikke 19 inch wielen. Heel erg mooie verschijningen! Moet mezelf continue overtuigen dat ik de goeie keuze heb gemaakt met de sportback Blijft moeilijk, vind de sportback en limousine allebeide super mooi. En de dealer ziet me aankomen met weer een orderwijziging... sterker nog, annulering en nieuwe bestelling. Er was toch iemand hier die ervaring had met een dergelijke switch? Wat is de levertijd van de limo?
    Klopt, ik ben destijds ook geswitcht van een A3-3drs naar de Limo. Na de intro bij PON was ik gelijk om. Gelukkig kon ik nog switchen omdat de bestelling van de A3-3drs door omstandigheden wat langer duurde. Daardoor kon ik dus die makkelijk annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Enigste nadeel was dat ik weer langer moest wachten op mijn auto.

    Maar goed, en daar was ineens de A3 Cabriolet. Een aangezien ik gek ben op cabrio's heb ik nog geprobeerd om deze om te wisselen voor de limo maar dat kon helaas niet meer.
    Gister de limo bij de Koning in Capelle gezien en ben toch wel heel erg blij met mijn keuze hoor ondanks dat het cabrio gevoel blijft kriebelen.

  10. #529
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Dat het bestaat, twijfelen tussen een Sportback en Limo. Ik vind de limo echt op een ander niveau staan qua looks en onderscheidendheid.
    Komt dat ook niet omdat de Limo voor de A3 een totaal nieuw model is? Ik vind de SB mooi maar heb wel telkens het gevoel van "been there, done that" als ik ze zie.

    Damn!! die zwarte is toch ook wel mooi hoor.
    Maar ik vraag me echt af hoeveel mensen hem nu op die 19 inch gaan bestellen? Vind het tot nu toe wel DE velg voor de Limo.

  11. #530

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    91
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Ongeveer 75% op de weg is tegenwoordig een stationwagen maar naar mijn idee is niet elke sedan een topper. Echter de S-line Limousine van deze A3 is wat mij betref wel echt opvallend anders en zeer sportief gelijnd. Hij heeft het comfort van een chesterfield bank en de luxe & dikke uitstraling van een Vitters Shipyard http://www.vitters.com/yachts/sarissa

    Ps. sorry als ik je keuze nu nog moeilijker maak want de Sportback is absoluut de #1 in zijn soort.

  12. #531
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    @RutgerS....hahaha...leuk vergelijk.

  13. #532

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    91
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Ps. is er al iemand met goede foto's van de Daytona limousine? Heb wel 2 op mijn mobiel staan maar kan ze niet weer vinden.
    Het liefst ook met het opendak erop en geen privacy glass.

  14. #533

    Standaard Re: A3 sedan

    Blader het topic even door, daar komt hij een aantal keer terug.

    -edit-
    http://www.audiforum.nl/forum/8v-201...ml#post1456364
    Laatst gewijzigd door 030; 22-09-13 om 18:59.

  15. #534

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G4ce Bekijk Berichten
    Zo langzaamaan beginnen de limousines op sites zoals Autoscout24 ook op te komen (met echte foto's ipv renderings bedoel ik dan). Net foto's gezien van een zwarte en grijze (niet PLS overigens) met beiden de dikke 19 inch wielen. Heel erg mooie verschijningen! Moet mezelf continue overtuigen dat ik de goeie keuze heb gemaakt met de sportback Blijft moeilijk, vind de sportback en limousine allebeide super mooi. En de dealer ziet me aankomen met weer een orderwijziging... sterker nog, annulering en nieuwe bestelling. Er was toch iemand hier die ervaring had met een dergelijke switch? Wat is de levertijd van de limo?
    Ik vind ze maar wat raar op de wielen staan door de 19 inch velgen. De achterkant komt wat gedrongen over.
    Laatst gewijzigd door 1969mach1; 22-09-13 om 19:15.
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  16. #535
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Dat het bestaat, twijfelen tussen een Sportback en Limo. Ik vind de limo echt op een ander niveau staan qua looks en onderscheidendheid.
    Qua onderscheidenheid ben ik zeker met je eens! Qua looks is mij persoonlijk om het even. Het zijn twee verschillende soorten auto's die beiden prachtig zijn in hun eigen klasse. Overigens vind ik bij de sportback juist de s line accenten in de bumper erg gaaf (de dubbele randen en openingen bij de wielkasten) maar tegelijkertijd vind ik het meer geaccentueerde lijnenspel in de limousine minstens zo fraai.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude Bekijk Berichten
    Klopt, ik ben destijds ook geswitcht van een A3-3drs naar de Limo. Na de intro bij PON was ik gelijk om. Gelukkig kon ik nog switchen omdat de bestelling van de A3-3drs door omstandigheden wat langer duurde. Daardoor kon ik dus die makkelijk annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Enigste nadeel was dat ik weer langer moest wachten op mijn auto.
    Heb de levering toch al uitgesteld naar week 1 waar productieweek 46 is. Zou dan waarschijnlijk niet zo heel veel langer hoeven te wachten (ga ervan uit dat de limousine een kortere levertijd heeft dan de sportback gezien de vraag). Enige waar ik dan nog mee zit is dat ze bij de dealer waarschijnlijk de inruilprijs willen herzien...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude Bekijk Berichten
    Komt dat ook niet omdat de Limo voor de A3 een totaal nieuw model is? Ik vind de SB mooi maar heb wel telkens het gevoel van "been there, done that" als ik ze zie.
    Dat gevoel heb ik juist omdat ik nu ook al in een sedan rijd...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RutgerS Bekijk Berichten
    Ps. sorry als ik je keuze nu nog moeilijker maak want de Sportback is absoluut de #1 in zijn soort.
    Bedankt. Ik kan eigenlijk geen foute keuze maken dus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Blader het topic even door, daar komt hij een aantal keer terug.

    -edit-
    http://www.audiforum.nl/forum/8v-201...ml#post1456364
    Thx! Ik had de limo nog niet in mijn favoriete kleur gezien en in dit topic blijkbaar overheen gekeken. Heel erg mooi! En bedankt dat je me nog meer aan het twijfelen hebt gebracht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Ik vind ze maar wat raar op de wielen staan door de 19 inch velgen. De achterkant komt wat gedrongen over.
    In de psychologie hebben ze daar een mooie term voor: cognitieve dissonantie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie)

    Doe ik ook constant hoor... bedenken wat er aan de limousine mankeert om de keuze voor een sportback te rechtvaardigen
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  17. #536
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    @G4ce ......is dat je beroep? :-) Psycholoog

  18. #537
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude Bekijk Berichten
    @G4ce ......is dat je beroep? :-) Psycholoog
    Haha nee hobby :-D Als IT'er houd je je evengoed bezig met bestuderen van de geestelijke toestand van je collega's en jezelf...
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  19. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Dat het bestaat, twijfelen tussen een Sportback en Limo. Ik vind de limo echt op een ander niveau staan qua looks en onderscheidendheid.
    Snap dit soort opmerkingen niet. De Sportback is in het hedendaagse straatbeeld juist een apart model. De concurrentie heeft weinig wat er op lijkt. Echter sedans hebben we zat en daar is de A3 er gewoon eentje van. Een hele mooie, dat wel, maar onderscheidend? Neh .. Het neigt sowieso naar een A4 sedan en daar zie je er ook heel veel van. Ik vind ze beide mooi en zou nog altijd niet makkelijk kunnen kiezen. Uit praktisch oogpunt in ieder geval de SB.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #539
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Snap dit soort opmerkingen niet. De Sportback is in het hedendaagse straatbeeld juist een apart model. De concurrentie heeft weinig wat er op lijkt. Echter sedans hebben we zat en daar is de A3 er gewoon eentje van. Een hele mooie, dat wel, maar onderscheidend? Neh .. Het neigt sowieso naar een A4 sedan en daar zie je er ook heel veel van. Ik vind ze beide mooi en zou nog altijd niet makkelijk kunnen kiezen. Uit praktisch oogpunt in ieder geval de SB.
    In de psychologie hebben ze daar een mooie term voor: cognitieve dissonantie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie)

    Doe ik ook constant hoor... bedenken wat er aan de limousine mankeert om de keuze voor een sportback te rechtvaardigen

    Met dank aan @G4ce (LOL)

  21. #540
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    @peternoth ....deze kon ik niet laten schieten...Sorry hahaha!!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •