Pagina 47 van 60 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
Resultaten 921 tot 940 van de 1191

Onderwerp: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

  1. #921
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plap Bekijk Berichten
    Hmzz, dat was mijn vermoeden ook al.
    Heb jij hetzelfde naafkapje zoals bij mij? maar dan wel met die chromen ring erom heen?
    Zag je foto paar pagina's terug maar is iets te ver om goed te zien
    @plap Beetje late reactie, maar inderdaad kapjes met antraciet kleurige rand. Zijn volgens mij geen origineel Audi kapjes maar van naafdoppenshop.nl


  2. #922

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    91
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    @plap Beetje late reactie, maar inderdaad kapjes met antraciet kleurige rand. Zijn volgens mij geen origineel Audi kapjes maar van naafdoppenshop.nl

    Audi_naafdop[1].jpg

    Eenzelfde soort rand... Geen idee waar deze vandaan komen. Zijn ook zwarte naafhapjes... Eigenlijk niet bij stil gestaan... zou zilverkleurig beter staan? Ik heb wel de gun metal versie van de velgen...

    Maar waarom heb jij @AudiFranc72 van die nette dopjes op jouw bouten (eigenlijk meer waarom heb ik die niet )
    Laatst gewijzigd door amb; 25-07-16 om 10:31.

  3. #923
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    @amb Die zaten er bij mij ook niet bij, maar heb ik zelf gekocht bij de onlineshop van Udenhout. Kosten ca. 1 euro per stuk.

  4. #924

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ries Bekijk Berichten
    Ja. Zie mijn bericht van 15 juli hierboven. H&R veren -25mm staat perfect in mijn ogen
    Oei precies gemist dan, zit erg netjes, net wat ik zou willen!

    Hoe valt rijcomfort mee? Heb wel geen magnetic ride. Waar aangekocht die vering en velgen? I like! 👌🏻

  5. #925
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Velgen gekocht bij Karelsen banden in Soest. Voor veren kun je daar ook informeren. Als de Vossen velgen niet op voorraad zijn houd dan rekening met een lange levertijd. Was bij mij 5 maanden. Stuur ze ff een mail wat je wil en je hebt snel antwoord.


  6. #926
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Rijcomfort lever je natuurlijk wel op in. Het meeste op verlagen. Overgang van 18 naar 19 inch vind ik erg meevallen. Het scheelt natuurlijk wel dat ik magnetic ride heb. Ik rijd ook regelmatig in de comfortstand.

  7. #927

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amb Bekijk Berichten
    Audi_naafdop[1].jpg

    Eenzelfde soort rand... Geen idee waar deze vandaan komen. Zijn ook zwarte naafhapjes... Eigenlijk niet bij stil gestaan... zou zilverkleurig beter staan? Ik heb wel de gun metal versie van de velgen...

    Maar waarom heb jij @AudiFranc72 van die nette dopjes op jouw bouten (eigenlijk meer waarom heb ik die niet )
    @amb Op die gun metallic kan zwart ook makkelijk, denk niet dat het uit maakt Bij mij is de zilver variant, dus wil zilvere doppies :P
    Dit zijn dus trouwens ook weer ander soort naafkapjes die bij @AudiFranc72 op zitten, want die heeft reliëf in de ringen zegmaar.

    Volgens de dealer ligt het nu bij Continental omdat zij die "directsets" verzorgen.
    Ben benieuwd, maar ik denkt dat het nog wel een lange tijd zal duren voordat er ooit actie op wordt genomen.. :S
    Zal er maar aan moeten "wennen".. Vind alleen jammer dat dealer meer belooft dan hij kan waarmaken.

  8. Ad
  9. #928

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luistervinkje Bekijk Berichten
    Dan had ik altijd nog kunnen overwegen om de winter set met de S3 velgen te voorzien van zomerbanden .

    Vrouwtje ook weer tevreden
    dag luistervinkje ( en alle andere lezers)

    ik twijfel ook nog enorm. Heb een a3 limousine besteld (1.4 , sport pro line s met sportonderstel en originele 18 inch velgen).

    er zit geen magnetic drive op, en ik twijfel enorm over het comfort van de auto. Ik rijdt vooral veel snelweg kilometers ( minimaal 40.000 per jaar).

    wil een stoere wagen, maar hoop niet dat de 18 inch in combinatie met pro line s pakket zorgt voor een onconfortabele auto!

    iemand nog tips?

    bedankt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plap Bekijk Berichten
    @amb Op die gun metallic kan zwart ook makkelijk, denk niet dat het uit maakt Bij mij is de zilver variant, dus wil zilvere doppies :P
    Dit zijn dus trouwens ook weer ander soort naafkapjes die bij @AudiFranc72 op zitten, want die heeft reliëf in de ringen zegmaar.

    Volgens de dealer ligt het nu bij Continental omdat zij die "directsets" verzorgen.
    Ben benieuwd, maar ik denkt dat het nog wel een lange tijd zal duren voordat er ooit actie op wordt genomen.. :S
    Zal er maar aan moeten "wennen".. Vind alleen jammer dat dealer meer belooft dan hij kan waarmaken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Als de vrouw ze nou niet mooi had gevonden had je ze dan nog om geruild? Ik neem aan van niet hihihi
    ik zou dan zeggen dat ze standaard erbij zitten en dat andere te duur zijn.

  10. #929

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    @ Derksen1986: ik rij nu 2 weken in een A3 Adrenalin Sport met S-line en 18" en ik vind het perfect! Zeker niet te stug en ziet er top uit! Ga je geen spijt van krijgen volgens mij.
    A3 Limousine Adrenalin Sport | 1.4 TFSI CoD S-tronic | Sepang blauw | 18" 10 spaaks titanium |

  11. #930

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    38
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    @plap Beetje late reactie, maar inderdaad kapjes met antraciet kleurige rand. Zijn volgens mij geen origineel Audi kapjes maar van naafdoppenshop.nl

    Weet jij zo wat de maat is van jouw naafdoppen?
    Ik krijg binnenkort mijn A3 geleverd op de MAK Wolf velgen en Pon heeft aangegeven geen Audi naafdoppen te kunnen leveren op directsets

  12. #931

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Is dat nieuw of oud die losse naafdoppen, bij mij zitten die boutdopjes aan de naafdop vast, 1 geheel.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  13. #932

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    190
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Er zijn wel passende doppen voor MAK. Ik heb ook best wel discussie gehad met dealer; een of ander kul verhaal achteraf dat Audi het blokkeert. Maar hij heeft via een of andere online shop gewoon een stapel binnen laten komen en toen maar gaan passen.
    De doppen die ik heb zijn iets te groot, maar met een ferme tik passend gemaakt. Naafdoppen gaan er toch nooit af.

  14. #933

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielZH Bekijk Berichten
    Er zijn wel passende doppen voor MAK. Ik heb ook best wel discussie gehad met dealer; een of ander kul verhaal achteraf dat Audi het blokkeert. Maar hij heeft via een of andere online shop gewoon een stapel binnen laten komen en toen maar gaan passen.
    De doppen die ik heb zijn iets te groot, maar met een ferme tik passend gemaakt. Naafdoppen gaan er toch nooit af.
    Mooi dat het opgelost is, lijkt toch altijd een stuk netter, vind die MAK dingen maar niks.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  15. #934

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    38
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielZH Bekijk Berichten
    Er zijn wel passende doppen voor MAK. Ik heb ook best wel discussie gehad met dealer; een of ander kul verhaal achteraf dat Audi het blokkeert. Maar hij heeft via een of andere online shop gewoon een stapel binnen laten komen en toen maar gaan passen.
    De doppen die ik heb zijn iets te groot, maar met een ferme tik passend gemaakt. Naafdoppen gaan er toch nooit af.
    Ik gok dat deze wel passend zijn: http://www.naafdoppenshop.nl/a-43828...-56-mm-metaal/

  16. #935

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3L Bekijk Berichten
    Laatste foto's met de zomerwielen. Straks de winterwielen er weer onder!..



    Waar heb je die Zomervelgen Gehaald ? Staat echt prachtig onder de A3 !

  17. #936

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    dubbel
    Laatst gewijzigd door plap; 31-08-16 om 10:04. Reden: dubbel

  18. #937

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickstah Bekijk Berichten
    Ja klopt. Aangezien mijn audi dealer het nog steeds aan het "uitzoeken" is (naja, ik denk dat ik het mag uitzoeken... trieste tent).
    Heb ik wat zitten googlen hoe het zit.
    Maar die MAK wolf zijn sets voor VW bedoeld, daar kunnen ook de VW naafdoppen op. Deze zijn 65mm.
    Originale Audi naafdoppen heeft alleen maar doppen op 60mm of 68mm.

  19. #938

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Hi

    Thanks voor je antwoord!

    Groetjes

  20. #939

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    38
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plap Bekijk Berichten
    Ja klopt. Aangezien mijn audi dealer het nog steeds aan het "uitzoeken" is (naja, ik denk dat ik het mag uitzoeken... trieste tent).
    Heb ik wat zitten googlen hoe het zit.
    Maar die MAK wolf zijn sets voor VW bedoeld, daar kunnen ook de VW naafdoppen op. Deze zijn 65mm.
    Originale Audi naafdoppen heeft alleen maar doppen op 60mm of 68mm.
    Super, dank je wel! Zojuist besteld.

  21. #940

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    64
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    De Wagen was binnen. Maar de 19 inch "Wings" c7d waren er nog niet en dat kon nog wel even een paar weken duren , zaten in backorder.
    De beslissing maar genomen om de 18 inch S3 velgen te laten voorzien van zomerbanden en dan deze er eerst maar onder en de originele 17 inch liggen nu in de schuur met winterbanden .
    Heb gelijk de remklauwen maar even rood gemaakt .
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •