Pagina 5 van 60 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 1191

Onderwerp: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

  1. #81

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    De shop is puur om te kijken hoe de velgen staan? De rijdhoogte zal natuurlijk sterk afwijken.

  2. #82
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Ik denk dat dit aardig in de buurt komt van de realiteit als ik de foto's vergelijk van de Limousine. Deze heeft adaptive onderstel want alleen met S line is hij niet te bestellen met 19".
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  3. #83
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Hier een 19" velg met onderstel 15mm verlaagd.

    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  4. #84

    Standaard Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Zo, dat zijn lelijke velgen!
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  5. #85

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Ja, dat zijn liefhebbers exemplaren!


  6. #86

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Voor een postkoets zijn het prima velgen.............echter voor de A3, neen. 19 inch is dan toch echt iets te overdreven.

  7. #87

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    19 duims is de pefecte maat, echter door het design lijken ze opeens wel heel erg groot.

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    28
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Ik heb nog geen enkel voorbeeld gezien waar een 19" beter staat dan een 18" velg (imo).

    Dus tot zover vind ik de gemiddelde 18" nog steeds de 'perfecte maat'...


    maar ja....over smaak etc...
    Laatst gewijzigd door degast; 16-06-13 om 19:38.

  10. #89
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    19 inch heeft een passende verlaging nodig, anders vind ik doorgaans 18 inch mooier...
    Laatst gewijzigd door Griffendahl; 16-06-13 om 19:48.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  11. #90
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritschy Bekijk Berichten
    Voor een postkoets zijn het prima velgen.............echter voor de A3, neen. 19 inch is dan toch echt iets te overdreven.
    Da's echt Duitse smaak.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  12. #91

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging


  13. #92

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Weet iemand hoe het zit in Belgie en verlagen mbt regelgeving? Je moet de auto dan toch laten keuren (Goca/goka???)
    En hoe gaat een leasemij hiermee om?

  14. #93
    Silver pearl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    145
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snielz Bekijk Berichten
    Weet iemand hoe het zit in Belgie en verlagen mbt regelgeving? Je moet de auto dan toch laten keuren (Goca/goka???)
    En hoe gaat een leasemij hiermee om?
    Bij een leasewagen zijn er veel die gewoon een -30mm verlaging steken en gewoon rondrijden tot de leasewagen na 4 jaar moet worden geruild.
    Nieuwe wagens moeten de eerste 4 jaar niet naar de keuring..
    OOOO Vorsprung Durch Technik OOOO

  15. #94
    snowdude
    Guest

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    wie weet of dat mogelijk is? Drive select en een schroefset? Begreep dat je met Drive select kan kiezen uit verschillende settings van de auto. Maar komt dat te vervallen bij het plaatsen van veren en/of een schroefset??

  16. #95

    Standaard Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Bij de A3 heeft drive select met de reguliere ophanging geen invloed op de rijhoogte. Of heb je magnetic dempers? Zo ja is daar van KW een set voor verkrijgbaar waarmee je (zeer beperkt overigens) kunt verlagen.

    Nadat ik m'n auto had besteld kwam ik dit in de configuratie 'sheet' ook opeens tegen. Bij googlen schrok ik omdat ik ook dacht 'sh#t nu kan ik niet mooi verlagen'...maar dat is voor mij dus niet van toepassing.

    Ik ben online eigenlijk nog niemand tegen gekomen die de A3 8v met een schroefset verlaagd heeft (mss niet goed genoeg gezocht! ;D ). Ik denk eraan na de komende winter een set van KW te plaatsen maar daar hoor je nogal eens van dat die niet laag genoeg gaat. Maar goed, eerst de auto maar geleverd krijgen, 1 ding tegelijk.
    A3 SB Proline S '13 l Gletsjerwit l 1.4 TFSI l S-tronic
    A3 Limo Proline S '14 l Phantom zwart l 1.4 COD l S-tronic

  17. #96
    snowdude
    Guest

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Bekijk Berichten
    Bij de A3 heeft drive select met de reguliere ophanging geen invloed op de rijhoogte. Of heb je magnetic dempers? Zo ja is daar van KW een set voor verkrijgbaar waarmee je (zeer beperkt overigens) kunt verlagen.

    Nadat ik m'n auto had besteld kwam ik dit in de configuratie 'sheet' ook opeens tegen. Bij googlen schrok ik omdat ik ook dacht 'sh#t nu kan ik niet mooi verlagen'...maar dat is voor mij dus niet van toepassing.

    Ik ben online eigenlijk nog niemand tegen gekomen die de A3 8v met een schroefset verlaagd heeft (mss niet goed genoeg gezocht! ;D ). Ik denk eraan na de komende winter een set van KW te plaatsen maar daar hoor je nogal eens van dat die niet laag genoeg gaat. Maar goed, eerst de auto maar geleverd krijgen, 1 ding tegelijk.
    Nee geen MR eronder...gewoon de S-line met drive select. Zo met de 19 inch hoort hij gewoon te zakken vind ik. Er moet een vinger tussen je band en spatbord kunnen dan is het wle netjes vind ik....Dat heb ik nu met de GTI ook....Laag maar niet te overdreven.

    Ik zal al bij KW te kijken omdat ze al wel een A3 3drs hebben met een schroefset rond rijden als demo.

  18. #97

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Ronnie gaat voor zijn auto's altijd naar 'tuningcenter lowering' en daar heb ik ook geïnformeerd. Ik wil graag 32 cm afstand hebben tussen het hart vd velg en onderkant scherm. Eerst maar eens zien wat de afstand is met S-line verlaging. Dan nog even sparen en dan mogelijk na de winter aanschaffen/laten plaatsen.

  19. #98
    snowdude
    Guest

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Even het velgentopic weer aanslingeren :-) ....

    Aangezien ik nog 2.5 maand moet wachten voor mijn A3limo er is heb ik tijd genoeg om op jacht te gaan naar velgen en een schroefset (99.999% KW V1 denk ik)
    Velgen blijven lastig...ga je voor een Audivelg (orgineel of replica) of ga voor een merk velg zoals BBS, Stance, Vossen etc etc...

    Het moet niet te standaard zijn, niet te tuning en stijlvol...
    Nu zit ik zelf te denken aan de kleuren Gunmetal, Titanium, antraciet..(zwart valt al af) in combi met Gletsjer wit.

    Iemand nog leuke tips voor velgen? Ohja.....heb al een hoop gezien op internet maar tis het allemaal net niet.

  20. #99

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Wat is je budget? Ik ben zelf erg gecharmeerd van Rotiform modellen. Bv de IND of als je wat meer te besteden hebt de volgende:

    http://www.rotiform.com/products_tmb_3pc_concave.html

    Helemaal zelf samen te stellen qua maat, kleur etc.

    Zoals je weet, ik zou 20" afraden. Aanbod om 19" met KW te ervaren stat nog steeds.

  21. #100

    Standaard re: Show your wheels: Velgen, banden & ophanging

    Oh ja, en mocht je een adres zoeken waar te verkrijgen moet je bij Kristof zijn van BS-wheels.be

Pagina 5 van 60 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •