Pagina 19 van 34 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 668

Onderwerp: MMI kaartupdates

  1. #361
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Op Motor Talk loopt er ook een topic over. Blijkbaar een bekend probleem dat niet iedereen de updates ziet? Vreemd, we wachten maar even af.
    RS4 B9

  2. #362
    nelson007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2005
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Hi, ik zie bij diensten ook helemaal niet meer de optie 'kaartupdate' staan, heeft dit er ook mee te maken? Heb nog maar 1x een update gedownload...

  3. #363
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nelson007 Bekijk Berichten
    Hi, ik zie bij diensten ook helemaal niet meer de optie 'kaartupdate' staan, heeft dit er ook mee te maken? Heb nog maar 1x een update gedownload...
    Dat denk ik wel ja. Lees dit maar eens: http://www.motor-talk.de/forum/audi-...9.html?page=12
    RS4 B9

  4. #364

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Lees dan de laatste zin nog eens: "The Map Update includes the first five updates to the version of the map installed at the factory. The updates are issued every six months".
    Je krijgt na aanschaf dus 5 updates elke 6 maanden, ofwel 3 jaar aan nieuwe kaarten sinds aanschaf. Daarna mag je de MyAudi Service dus verlengen (dit is gewoon een betaald abonnement). Of de dealer zo lief is (of leasemaatschappij) om dit voor je te betalen is wat anders natuurlijk; dat zou kunnen. Je hebt 3 jaar abo op My Audi en de diensten (Live traffic van Google enz enz).
    Wederom, ik vind het wat vaag omschreven. Zoals ik het lees is dat het bestand wat ik download de laatste 5 versies geïntegreerd heeft. (Zoals een cumulatieve update) Jouw omschrijving is echter logischer. Ik ga het ff navragen. Of de leasemij dat betaalt heb ik ernstige twijfels over
    Laatst gewijzigd door eaziness; 25-11-15 om 19:24.

  5. #365

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Weet iemand wat de verschillende kosten van al die diensten zijn na 3 jaar?


  6. #366
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Net (idd op zondag) gebeld door klantenservice van Audi Ned ==> er zijn wat problemen met "myaudi", in Duitsland zijn ze bezig met het oplossen hiervan. Dat niet iedereen de update in zijn "myaudi" ziet, ligt hieraan.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  7. #367
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Hoi Ik ben nieuw hier en heb net een gebruikte A3 cabrio Ambition Pro Line Plus 1.4 TFSI cylinder on demand ultra 6-bak gekocht en er zit kennelijk een Audi connect optie op mijn MMI +. Ik zie dat Mapcare en al die andere opties enabled zijn als ik in MyAudi kijk. Ben benieuwd hoe lang deE optie aan blijft. Ik krijg de auto op 12december.

    image.jpg

    Dit staat er bij de voorwaarden van MapCare.

  8. Ad
  9. #368
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik heb begrepen dat Audi het verlengen van de 3 jaar termijn technisch nog niet is ingeregeld. Waarschijnlijk gaat Pon daarvoor weer de hoofdprijs vragen (zelfde als het activeren van navi op diverse audi's dat in Duitsland een derde kost)!
    Laatst gewijzigd door hansderk; 07-12-15 om 19:47. Reden: typo
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  10. #369
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Overigens staat in my.audi.nl de kaartupdate er niet bij. De dealer heeft dit gedaan (na heerlijke dialoog van de importeur die je daarvoor naar de dealer stuurt maar geen toezegging wil doen of dat gratis gebeurt omdat de site niet werkt) maar nu zie ik bij versieinformatie 2013/2014 terwijl bij de individuele landen wel 2016 staat. Erg vreemd en vooral geen voorsprong durch technik...
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  11. #370
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansderk Bekijk Berichten
    Ik heb benrepen dat Audi het verlengen van de 3 jaar termijn technisch nog niet is ingeregeld. Waarschijnlijk gaat Pon daarvoor weer de hoofdprijs vragen (zelfde als het activeren van navi op diverse audi's dat in Duitsland een derde kost)!
    Als Audi daar iets voor gaat rekenen haak ik af. Ik vind voor mijn A5 de toegevoegde waarde nihil. Bij een A3 krijg je nog gratis kaartupdates, bij een A5 niet!

  12. #371

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    190
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ben benieued welke versie mijn nieuwe A3 gaat krijgen (standaard navi).
    Hoop de nieuwste anders begint 2016 al met getouwtrek. De standaardkaarten lopen sowiso al een jaar achter.

  13. #372
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielZH Bekijk Berichten
    Ben benieued welke versie mijn nieuwe A3 gaat krijgen (standaard navi).
    Hoop de nieuwste anders begint 2016 al met getouwtrek. De standaardkaarten lopen sowiso al een jaar achter.
    Ik ben ook beniewd waar de dealer as zaterdag me afkomt.
    Die van mij heeft MMI hiervoor heb ik al de 2016 op MyAudi gedownload en op een SD kaartje gezet. Die van mijn vrouw is een voorraad auto die ook zaterdg geleverd wordt maar ik vermoed dat die nog de 2015/2016 kaart heeft. Weet iemand welk nummer ik dan op de MMI moet zien? Als dit de oude is dan is dit zeker onderdeel van discussie.

  14. #373

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    190
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Sowiso is de mmi een irritatiepuntje bij mij, want blijft mij irriteren welke achterlijke bedragen er gevraagd worden voor een iets hogere resolutie en paar kleine andere dingetjes. En zelfs als je dan bij veel merken het 'topmodel' hebt kan een Tomtom van €350,- nog meer (livetraffic!!).

  15. #374
    patje58's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Ik ben ook beniewd waar de dealer as zaterdag me afkomt.
    Die van mij heeft MMI hiervoor heb ik al de 2016 op MyAudi gedownload en op een SD kaartje gezet. Die van mijn vrouw is een voorraad auto die ook zaterdg geleverd wordt maar ik vermoed dat die nog de 2015/2016 kaart heeft. Weet iemand welk nummer ik dan op de MMI moet zien? Als dit de oude is dan is dit zeker onderdeel van discussie.
    ================================================== ================================================== =========


    Zie mijn reactie/post eerder op dit draadje:

    "Er is weer een nieuwe versie op de my Audi beschikbaar.
    Dit geldt natuurlijk enkel voor een MMI+ systeem.

    De versie is: V03959800QA 0134 ECE 2016 (wordt ook weergegeven onder menu>mmi setup>software update) "
    Laatst gewijzigd door patje58; 09-12-15 om 18:41.
    Audi A3 Sportback 8V - Ambition Pro Line S - Daytona Grey Audi A3 Limousine 8V - Line Edition - Gletsjerwit Metallic

  16. #375

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patje58 Bekijk Berichten
    ================================================== ================================================== =========


    Zie mijn reactie/post eerder op dit draadje:

    "Er is weer een nieuwe versie op de my Audi beschikbaar.
    Dit geldt natuurlijk enkel voor een MMI+ systeem.

    De versie is: V03959800QA 0134 ECE 2016 (wordt ook weergegeven onder menu>mmi setup>software update) "
    ik zie nog steeds niets.
    op audi sportnet forum gisteren gelezen dat er een work around is ... maar ben vergeten de pagina op te slaan !!
    iets met in url /map aanpassen en dan krijg je wl je update scherm.
    er waren een stuk of 15 opties om dit toch op het scherm te toveren.
    Is een probleem bij Audi , UK mensen zijn naar DE gevlogen voor troubleshouting.
    S3 Limousine | 523 PK | 615 NM | TTE525R | HGP DSG | Wagner Competition Intercooler | VWR 600 Intake | Full Milltek Turboback Exhaust | VWR BBK
    S4 Limousine B9 | 419 PK | 618 NM | APR Intercooler | Milltek Downpipe | VWR Intake

  17. #376

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    10
    Kudos
    0

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Voor de zekerheid een vraag: ik ben van plan een nieuwe a3 te bestellen met MMI+. Zitten hier nu altijd vijf gratis kaart-updates bij - of moet ik hiervoor los nog het connect-pakket a 701 euro voor aanschaffen? thanks!

  18. #377
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ja de eerste 5 updates zijn gratis. Wil je daarna updaten moet je wachten tot de zomer want dan is er elk jaar een actie voor €99 kaartupdate.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pewima Bekijk Berichten
    Voor de zekerheid een vraag: ik ben van plan een nieuwe a3 te bestellen met MMI+. Zitten hier nu altijd vijf gratis kaart-updates bij - of moet ik hiervoor los nog het connect-pakket a 701 euro voor aanschaffen? thanks!
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  19. #378
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mausie Bekijk Berichten
    Ja de eerste 5 updates zijn gratis. Wil je daarna updaten moet je wachten tot de zomer want dan is er elk jaar een actie voor €99 kaartupdate.
    Ik begrijp dat de prijzen na de 5 updates nog niet bekent zijn behalve dan waar jij naar refereed en dat is de zomer aanbieding van 99€.
    Ik ben benieuwd wat een abbo kost op 3 updates per jaar.

  20. #379

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Hahaaa, just figured out a solution guys!!!!!:tongueclosed::tongueclosed::tongueclosed ::tongueclosed:

    Just get into your "service" tab in your myaudi page as usual, the url should be something like:
    https://my.audi.com/content/us/myau....ervice/twitter

    The red part depends on what widget you are currently in. Now just replace that red part with "mapcare":
    https://my.audi.com/content/us/myau....ervice/mapcare

    Hit enter then its gonna show you something like this, you'll see map update tab even though you don't have a widge for that:
    [​IMG]
    Now go ahead and enjoy!!!

    Don't copy my url, all you need to do is change the string you have in your url after ".../service/" into "mapcare".

    bij mij werkte het met mapcar1 ... net update gedownload
    S3 Limousine | 523 PK | 615 NM | TTE525R | HGP DSG | Wagner Competition Intercooler | VWR 600 Intake | Full Milltek Turboback Exhaust | VWR BBK
    S4 Limousine B9 | 419 PK | 618 NM | APR Intercooler | Milltek Downpipe | VWR Intake

  21. #380
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Green Hornet Bekijk Berichten
    Hahaaa, just figured out a solution guys!!!!!:tongueclosed::tongueclosed::tongueclosed ::tongueclosed:

    Just get into your "service" tab in your myaudi page as usual, the url should be something like:
    https://my.audi.com/content/us/myau....ervice/twitter

    The red part depends on what widget you are currently in. Now just replace that red part with "mapcare":
    https://my.audi.com/content/us/myau....ervice/mapcare

    Hit enter then its gonna show you something like this, you'll see map update tab even though you don't have a widge for that:
    [​IMG]
    Now go ahead and enjoy!!!

    Don't copy my url, all you need to do is change the string you have in your url after ".../service/" into "mapcare".

    bij mij werkte het met mapcar1 ... net update gedownload
    werkt niet???
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •