Pagina 3 van 78 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 1546

Onderwerp: G Tron, wie heeft 'm besteld?

  1. #41
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostM Bekijk Berichten
    Wat ik nergens terug zie is het zwart optiek pakket. Via mijn dealer kreeg ik door dat dit niet mogelijk is op de g-tron, maar in de pdf van @MorrisMaus zie ik dit niet terug.
    Standaard is volgens mij alles zwart uitgevoerd, alu raamomlijsting is dan een optie. De Pro Line S heeft de grille in pianolak, volgens mij geldt dit dan ook voor de raamomlijsting.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ik wacht het even af, zal duidelijk worden zodra de eerste gtrons bij de dealer staan. De lijst om de grille is volgens mij wel chroom, maar daar kan altijd nog een wrap overheen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bruinsma Bekijk Berichten
    Standaard is volgens mij alles zwart uitgevoerd, alu raamomlijsting is dan een optie. De Pro Line S heeft de grille in pianolak, volgens mij geldt dit dan ook voor de raamomlijsting.

  3. #43

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Deze week bericht gehad dat mijn G-tron in week 10 geproduceerd wordt. 20 december besteld.
    Als het goed is moet hij na acht dagen in Nederland zijn en dan kan het niet lang meer duren voordat de dealer hem in huis heeft.
    Verwacht dus medio maart rond te rijden.

    G-tron pro line s
    Daytonagrijs
    Navigitie touch mmi
    B&O
    Inklapbare spiegels
    Stoelverwarming
    Pro line s standaard velgen
    Skiluik
    Brake assist
    Alu pakket interieur
    Blanke dakreling en raamlijsten
    Kofferbakschaal
    Waxoil behandeling
    Iphone kabel voor music interface

  4. #44
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4avantquattro Bekijk Berichten
    Deze week bericht gehad dat mijn G-tron in week 10 geproduceerd wordt. 20 december besteld.
    Als het goed is moet hij na acht dagen in Nederland zijn en dan kan het niet lang meer duren voordat de dealer hem in huis heeft.
    Verwacht dus medio maart rond te rijden.

    G-tron pro line s
    Daytonagrijs
    Navigitie touch mmi
    B&O
    Inklapbare spiegels
    Stoelverwarming
    Pro line s standaard velgen
    Skiluik
    Brake assist
    Alu pakket interieur
    Blanke dakreling en raamlijsten
    Kofferbakschaal
    Waxoil behandeling
    Iphone kabel voor music interface
    Dan staan die van ons tegelijk op de band Ik haal haar zelf op, maar moet haar dan helaas afstaan aan de dealer voor het inbouwen van alarm en vervangen van de g-tron badges op de flanken door s-line badges...

    Die waxoil behandeling, is dat extra service van de dealer?
    Laatst gewijzigd door Xecto; 12-02-14 om 13:05.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  5. #45

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Die waxoil is volgens mij rond de 200,- euro.

    Moest jij extra betalen voor het zelf ophalen van de g-tron in Ingolstadt?


  6. #46
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Moet dit gewoon betalen, ik heb dit ook pas vorige week besloten. Was gelukkig net op tijd, productiedag was nog niet bekend. Ik heb wel een gratis ritje heen, in ruil voor twee van de vier tickets, dus voor deze prijs een dagje volledig verzorgd in Ingolstadt rondwandelen is het mij wel waard. En wat is nu EUR 275 op een auto van bijna EUR 50.000?
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  7. #47
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Daar ga je vast een hoop plezier hebben !, ben er zelf ook nog geweest vorig jaar ,en heb mn ogen uitgekeken daar ....zo veel moois !
    Ook de rondleiding door de fabriek was zeer boeiend ,ik neem aan dat je die toer ook gaat doen ?...kan het je aanraden .

    Mvg sepster

  8. Ad
  9. #48
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Als werktuigbouwkundig ingenieurs is dat eerlijk gezegd waar ik het meest naar uitkijk! Ik heb de fabriekstour in Neckarsulm als eens gedaan, ik kijk daar mijn ogen uit naar de techniek. Eerder sollicitaties op de afdeling die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van die fabriek zijn helaas niet gelukt. Over een aantal jaar maar weer eens proberen, wanneer mijn vrouw klaar is met haar studie.

    Heb mede door de verhalen op dit forum tóch besloten om de fabrieksaflevering te doen, wordt zeker de moeite waard! Nog 4 weekjes wachten
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  10. #49
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.317
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bruinsma Bekijk Berichten
    Als werktuigbouwkundig ingenieurs is dat eerlijk gezegd waar ik het meest naar uitkijk! Ik heb de fabriekstour in Neckarsulm als eens gedaan, ik kijk daar mijn ogen uit naar de techniek. Eerder sollicitaties op de afdeling die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van die fabriek zijn helaas niet gelukt. Over een aantal jaar maar weer eens proberen, wanneer mijn vrouw klaar is met haar studie.

    Heb mede door de verhalen op dit forum tóch besloten om de fabrieksaflevering te doen, wordt zeker de moeite waard! Nog 4 weekjes wachten
    Ben ook bij beide geweest, vind Ingolstadt meer hebben.
    Welk hotel heb je, wij hadden hotel domizil. Niet lux maar wel netjes en vlak bij.
    Daar zit ook een TUV station vlakbij, daar heb ik meteen een milieu-sticker gehaald, koste 5 euro.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #50
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Geen hotel. Gaan met de nachttrein (21u vanaf Utrecht > 9u Ingolstadt ; €40 p.p.) of worden door een vriend weggebracht met de auto in ruil voor de twee tickets die ik nog heb. 's Avonds weer terugrijden. Die milieusticker is wel een goed idee, zit ie er meteen maar op. Scheelt weer gedoe met opsturen van papieren en blabla. Kan dat gewoon met je NL autopapieren?
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  12. #51
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.317
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bruinsma Bekijk Berichten
    Geen hotel. Gaan met de nachttrein (21u vanaf Utrecht > 9u Ingolstadt ; €40 p.p.) of worden door een vriend weggebracht met de auto in ruil voor de twee tickets die ik nog heb. 's Avonds weer terugrijden. Die milieusticker is wel een goed idee, zit ie er meteen maar op. Scheelt weer gedoe met opsturen van papieren en blabla. Kan dat gewoon met je NL autopapieren?
    Ja, je moet je kenteken papieren laten zien.
    Sorry pasje, en dat is voldoende.

    En nog goedkoper ook.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #52
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    [


    QUOTE=Geert Bruinsma;1532563]Als werktuigbouwkundig ingenieurs is dat eerlijk gezegd waar ik het meest naar uitkijk! Ik heb de fabriekstour in Neckarsulm als
    eens gedaan, ik kijk daar mijn ogen uit naar de techniek. Eerder sollicitaties op de afdeling die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van die fabriek zijn helaas niet gelukt. Over een aantal jaar maar weer eens proberen, wanneer mijn vrouw klaar is met haar studie.

    Heb mede door de verhalen op dit forum tóch besloten om de fabrieksaflevering te doen, wordt zeker de moeite waard! Nog 4 weekjes wachten [/QUOTE]



    Dus nog 4 weekjes !!!...we tellen met je mee ,en zijn benieuwd naar je eerste bevindingen tzt .

  14. #53
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ik kwam er net achter dat de achterbumper/diffuser die gemonteerd zit op de g tron in de folder ,exact dezelfde is als die van de e tron...(er was een filmpje in het e tron topic )....die vind ik eigenlijk best mooi !...wellicht dat deze ook past op de g tron bumper, dan bied dat weer keuze mogelijkheden .

  15. #54
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ik kwam er net achter dat de achterbumper/diffuser die gemonteerd zit op de g tron in de folder ,exact dezelfde is als die van de e tron...(er was een filmpje in het e tron topic )....die vind ik eigenlijk best mooi !...wellicht dat deze ook past op de g tron bumper, dan bied dat weer keuze mogelijkheden .
    Dat is inderdaad wel sjiek zeg! Bij deze diffusor is waarschijnlijk geen trekhaak mogelijk, want niet leverbaar op elektro auto's, dus dat maakt t dan een beetje jammer in mijn geval. Die mistlampen lijken ook enigzins anders dan de huidige uitvoeringen of vergis ik me hierin?
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  16. #55

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bruinsma Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad wel sjiek zeg! Bij deze diffusor is waarschijnlijk geen trekhaak mogelijk, want niet leverbaar op elektro auto's, dus dat maakt t dan een beetje jammer in mijn geval. Die mistlampen lijken ook enigzins anders dan de huidige uitvoeringen of vergis ik me hierin?
    Ik heb hem af fabriek met afneembare trekhaak besteld. Gaat om een S-line.

  17. #56
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassie007 Bekijk Berichten
    Ik heb hem af fabriek met afneembare trekhaak besteld. Gaat om een S-line.
    Het ging hier ook over de E-Tron diffuser icm een trekhaak Die is veeel mooiere dan de G-Tron diffuser, dus dat zou een mooie mod zijn.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ik heb de g tron op 10-12-2013 besteld en helaas moeten vernemen dat de auto pas in april 2014 zal worden afgeleverd. Ik lees op het forum, dat diverse mensen ook een productieweek te horen krijgen? Jammer dat mijn dealer dat niet uit zichzelf heeft opgegeven.
    heb helaas het idee dat de aandacht voor de klant weg is zodra het koopcontract getekend is, jammer
    ik zal deze week zelf maar vragen wat de productieweek zal zijn. Ik kan niet wachten tot ik hem heb!

  19. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dozo2500 Bekijk Berichten
    Ik heb de g tron op 10-12-2013 besteld en helaas moeten vernemen dat de auto pas in april 2014 zal worden afgeleverd. Ik lees op het forum, dat diverse mensen ook een productieweek te horen krijgen? Jammer dat mijn dealer dat niet uit zichzelf heeft opgegeven. heb helaas het idee dat de aandacht voor de klant weg is zodra het koopcontract getekend is, jammer ik zal deze week zelf maar vragen wat de productieweek zal zijn. Ik kan niet wachten tot ik hem heb!
    Opmerkelijk, ik heb 21-12 besteld. Productieweek 10 en zeker in week 13 wegrijden bij de dealer.

  20. #59

    Standaard

    Zohee, vandaag even een gevoel van genaaid door de firma PON . Vanochtend mijn aanvraag voor MIA en VAMIL 2013 gedaan en wat blijkt? De auto komt alleen in aanmerking voor de MIA regeling! Scheelt toch een dikke 20 mille aan versnelde afschrijving dus smeer het rentenadeel en cashflownadeel maar uit voor vijf jaar. Wel eind 2013 vol de media inblazen dat hij VAMIL geschikt is en nog rekenmodellen en brieven aan het verkoopapparaat verspreiden om de klant over de streep te trekken. Men schrijft ook over VAMIL voordeel. Wie heeft al een aanvraag ingediend? Ben benieuwd naar hoe je dit dan voor elkaar hebt gekregen en welke code je uit de milieugids 2013 hebt gebruikt. Ik kwam nu uit op code E 5076 voor zuinige personenauto's onder de 95 gram uitstoot. ik hoor het graag als jij het anders voor elkaar hebt gekregen.
    Laatst gewijzigd door A4avantquattro; 21-02-14 om 19:25.

  21. #60
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Je vergeet de kia regeling ( 28 % kleinschaligheids investerings aftrek )....de mogelijkheid tot willekeurige afschrijving ( vamil ),is in mijn geval niet zo belangerijk aangezien ik de wagen toch over 5 jaar wil afschrijven en de fiscale bijtelling ook bijna wegdrukt (dat is uiteraard mijn eigen keuze ,elke ondernemer zal daar zijn /haar eigen ideeen over hebben )
    Ik kwam bij het invullen van de mia aanvraag ook het inzicht dat de wagen niet voor de vamil in aanmerking kwam (maakte voor mij toch niet uit )
    Edit

    Las net dat er nog een aparte regeling voor versnelde afschijving geldt in 2013... Mits de auto gekocht/ fin lease wordt tussen 1 juli tm 31 dec 2013 ,er de mogelijkheid bestaat om 50% van het investeringsbedrag willekeurig af te schrijven ...
    en....ik lees net dat een aardgas auto WEL in aanmerking komt voor de vamil ...dan staat ie als Aardgasauto voor zakelijk vervoer C5079 in de tabel van het agentschap .
    Mischien wel handig om even telefonisch contact te zoeken met de betreffende instantie .


    mvg Sepster
    Laatst gewijzigd door Sepster; 23-02-14 om 07:20.

Pagina 3 van 78 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •