Pagina 76 van 78 EersteEerste ... 266672737475767778 LaatsteLaatste
Resultaten 1.501 tot 1.520 van de 1546

Onderwerp: G Tron, wie heeft 'm besteld?

  1. #1501
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Als het goed is ...hoort er gewoon een lijst van cng stations in je navi te staan onder bijzondere bestemmingen ...

  2. #1502
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Inderdaad, zoeken naar bijzondere bestemming en dan kiezen voor de eerste optie: Aardgastankstation. Overigens is deze lijst niet compleet, zal straks eens kijken of met de update tijdens de laatste service er al meer zijn toegevoegd. Ik zag ook nieuwe straten op de kaart staan namelijk...

    Daarnaast gebruik ik voor Duitsland en Oostenrijk het boek van Gibgas.de Ideaal om je route uit te stippelen!
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  3. #1503
    Djaggo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    63
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Inderdaad, zoeken naar bijzondere bestemming en dan kiezen voor de eerste optie: Aardgastankstation. Overigens is deze lijst niet compleet, zal straks eens kijken of met de update tijdens de laatste service er al meer zijn toegevoegd. Ik zag ook nieuwe straten op de kaart staan namelijk...

    Daarnaast gebruik ik voor Duitsland en Oostenrijk het boek van Gibgas.de Ideaal om je route uit te stippelen!
    Ja dat blijkt dat lees ik dus overal maaarrrr...bij mij dus niet!
    Ben ook al naar de dealer gegaan en gevraagd of dat terug gezet kan worden maar die zegt dus dat waar de laatste update is gedaan ik ook daar naar toe moet gaan ook bij PON in leusden hebben ze dat gezegd. (dus hier wacht ik nog op uitsluitsel ondertussen zelf een cng POI upload gedaan)
    Ik vind het maar een raar verhaal heb afgelopen week ook gebeld voor een navigatie update zeiden ze dat ik beter kan wachten tot februari omdat dan de 2016 versie uit komt dus ook hier maar even op wachten. misschien komt ie dan er weer standaard erin te staan.
    Audi TT Roadster, Vw T-roc
    Audi A3 S-line gtron
    Audi A1 S-line

  4. #1504

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    46
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Olé! Afgelopen vrijdag de 60.000km beurt laten uitvoeren en vooraf gemeld dat de fluittoon na 1,5 jaar toch maar eens hun probleem moet worden. Is toch zomaar de gasdrukregelaar vervangen! Wat een genot, geen fluittoon meer! Verder geen bijzonderheden, behalve een software update: het stop/start systeem schijnt nu op benzine ook naar behoren te werken en ik heb het idee dat er in de schakelkarakteristiek in sportstand ook wat gewijzigd is: bij een kickdown voel je een heftiger duwtje in je rug dan voorheen en de bak schakelt eerder door ipv pas op de toerenbegrenzer.

    Al met al dus zeer positief! Als ze nu ook nog een keer gaan leren dat ie niet door de wasstraat mag
    Vandaag bij de beurt aangegeven dat ik ook een pieptoon heb en deze ook laten horen. De gasdrukregelaar is nu vervangen .
    Als aan een aantal criteria wordt voldaan, dan mogen ze de regelaar onder garantie vervangen.
    Ik heb tot maart garantie, dus dan is het mooi op tijd vervangen.
    Ze vertelde me ook nog dat dit de tweede bij de Waal is waarbij de regelaar vervangen is.

    Bedankt voor het voorwerk.
    En ze hebben ook wel iets geleerd van het niet door de wasstraat doen van de auto, want dat stond wel drie keer op de werkbon

  5. #1505
    golfgti5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    54
    Posts
    225
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Herkennen jullie dit; ik heb een standaard MMi navigatie, elke keer opnieuw moet ik het "Thuisadres" opnieuw opslaan, ik word daar gek van, 1 x opslaan zou toch genoeg moeten zijn lijkt mij?
    Laatst gewijzigd door golfgti5; 06-12-15 om 11:32.
    A3 SB Gtron, Gletsjer wit, Pro Line S, S-tronic


  6. #1506

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
    Herkennen jullie dit; ik heb een standaard MMi navigatie, elke keer opnieuw moet ik het "Thuisadres" opnieuw opslaan, ik word daar gek van, 1 x opslaan zou toch genoeg moeten zijn lijkt mij?
    Ja heb ik ook !
    En nog wat electrische problemen ........zoals turbo die wegvalt, alle lapjes die gaan branden en meldingen geven ....
    Een paar keer verholpen door stroom van de accu te halen.
    Ga hem deze week naar de dealer brengen ..... is niet de bedoeling
    S3 Limousine | 523 PK | 615 NM | TTE525R | HGP DSG | Wagner Competition Intercooler | VWR 600 Intake | Full Milltek Turboback Exhaust | VWR BBK
    S4 Limousine B9 | 419 PK | 618 NM | APR Intercooler | Milltek Downpipe | VWR Intake

  7. #1507
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert L Bekijk Berichten
    Vandaag bij de beurt aangegeven dat ik ook een pieptoon heb en deze ook laten horen. De gasdrukregelaar is nu vervangen .
    Als aan een aantal criteria wordt voldaan, dan mogen ze de regelaar onder garantie vervangen.
    Ik heb tot maart garantie, dus dan is het mooi op tijd vervangen.
    Ze vertelde me ook nog dat dit de tweede bij de Waal is waarbij de regelaar vervangen is.

    Bedankt voor het voorwerk.
    En ze hebben ook wel iets geleerd van het niet door de wasstraat doen van de auto, want dat stond wel drie keer op de werkbon
    Nou, graag gedaan Dan ga ik er nu van uit dat het goed gaat en 'm laten voorzien van een modesta coating, deels op kosten van De Waal Overigens heb ik mbt die fluittoon gezegd dat t na 1,5 wel eens hun probleem mocht worden en m niet terug wilde voor het weg was. Tegen mij is niets over voorwaarden gezegd
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  8. Ad
  9. #1508
    golfgti5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    54
    Posts
    225
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Mannen, wellicht een gekke vraag; sinds kort klagen mensen die bij mij de garage inlopen dat er een gaslucht hangt bij de G-tron, is dat iets wat jullie bekend voorkomt?
    Zelf ruik ik niet veel meer dus voor mij is het lastig, met name mijn vrouw en vader valt de gaslucht op, Gtron is meer als een jaar oud en voorheen heeft er niemand over geklaagd, tot vorige week, daarna is men het gaan ruiken.
    A3 SB Gtron, Gletsjer wit, Pro Line S, S-tronic

  10. #1509

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
    Herkennen jullie dit; ik heb een standaard MMi navigatie, elke keer opnieuw moet ik het "Thuisadres" opnieuw opslaan, ik word daar gek van, 1 x opslaan zou toch genoeg moeten zijn lijkt mij?
    ik heb hetzelfde, het thuisadres wil niet blijven zitten. Ben je eindelijk niet meer dakloos, dan dat weer...
    A3 SB G-tron PL+ amalfiwit 25-4-2014

  11. #1510

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Tip: Ga tanken bij een Rolande CNG pompstation. Ik heb sinds kort de tankkaart aangevraagd en rij nu zo'n 360Km op een tank CNG. Voorheen was dat zo'n 260 km. Ik tank in Utrecht langs de A2.

  12. #1511
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Tank je dan H gas ?...ik kan me anders de toename in reikwijdte niet goed voorstellen .

  13. #1512
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiGtron Bekijk Berichten
    Tip: Ga tanken bij een Rolande CNG pompstation. Ik heb sinds kort de tankkaart aangevraagd en rij nu zo'n 360Km op een tank CNG. Voorheen was dat zo'n 260 km. Ik tank in Utrecht langs de A2.
    Ah, dat kan dus ook met een personenauto? Ik vroeg het me al af en was van plan ze eens te bellen, H-gas tanken lijkt mij ook wel prettig. Ligt de prijs gelijk? Ben benieuwd wat ze in Geldermalsen gaan doen, daar is namelijk al een CNG-net pomp, en wordt nu Rolande LNG naastgezet.

    @AudiGtron: Rolande bouwt LNG stations voor vrachtwagens, en bij een aantal verdampen ze dit ook naar CNG. Dit is inderdaad H-gas.
    Laatst gewijzigd door Xecto; 11-01-16 om 12:04.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  14. #1513

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    30
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Eergisteren een Audi A3 Sportback Attraction 1.4 TFSI G-Tron (110pk) met S-Tronic besteld :-)
    Met de volgende opties:
    • Moessongrijs metaalkleur
    • 16", Lichtmetalen velgen 10 spaken
    • Stof Marathon Interieur
    • Aluminiumoptiek interieur
    • 4-spakig multifunctiestuur met leder bekleed, schakelpeddels
    • Pack Intuition plus (Sensoren Achteraan, MMI met GPS, Elektronische Airco, Audi Music Interface)
    • Buitenspiegels inklapbaar, verstelbaar en verwarmbaar
    • Audi Sound System (Incl. Subwoofer)
    • Antidiefstalbouten
    • Zonder Kentekens
    • Binnenspiegel met automatische dag/nacht functie en licht- en regensensor
    • Boordcomputer met kleurenscherm
    • DAB
    • Adaptive cruise control met Stop&Go-functie inclusief Audi pre sense front
    • Parkeerassistent (Voor mijn Madam)
    • Audi Drive Select


    Levering voor begin April :-)

    Kan niet wachten!

  15. #1514

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Heb mijn G-tron (privé bezit) ingeruild......... Ben van mening dat groengas het op termijn toch niet gaat redden. Dit lijkt mede bevestigd te worden door de stagnatie van het aantal CNG tankstations in NL, de huidige relatief lage benzineprijs afgezet tegen de hoge aardgas-motorrijtuigenbelasting en het feit dat de importeur en de dealers nauwelijks nog CNG auto's op voorraad zetten. Dit keer heeft het vrij veel moeite gekost om nog een fatsoenlijke inruilprijs te scoren. De auto is verder goed bevallen. Puntje van kritiek was voor mij de soms onrustige/haperende stationairloop en de schakelmomenten van de S-tronic (krijgen ze die bak nou echt niet fatsoenlijk afgesteld?).

  16. #1515
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Waterstof !...daar verwacht ik een hoop van in de nabije toekomst ...
    Ik zelf ben vooralsnog zeer tevreden met het rijden op cng...ondanks de relatief lage benzine prijzen van dit moment ,is de kalorische waarde van gas hoger dan benzine ( 1 kg gas is ongeveer gelijk aan 1 liter diesel qua rendement )...elke 100 km rijden kost ongeveer € 5,-inc btw ,en dat lukt me niet met benzine .
    Tel daar bij op dat ik de auto zakelijk rijd (14 % bijtelling ,kia / mia )...in mijn ogen niet verkeerd...wat ook helpt is dat ik een cng pomp op minder dan 1 km van mijn huis heb staan , dus hoef ik er niet voor om te rijden ...dat "geluk" heeft niet iedereen natuurlijk .
    Wat heb je nu dan als wagen ?...gewoon uit interesse

  17. #1516

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Waterstof !...daar verwacht ik een hoop van in de nabije toekomst ...
    Ik zelf ben vooralsnog zeer tevreden met het rijden op cng...ondanks de relatief lage benzine prijzen van dit moment ,is de kalorische waarde van gas hoger dan benzine ( 1 kg gas is ongeveer gelijk aan 1 liter diesel qua rendement )...elke 100 km rijden kost ongeveer € 5,-inc btw ,en dat lukt me niet met benzine .
    Tel daar bij op dat ik de auto zakelijk rijd (14 % bijtelling ,kia / mia )...in mijn ogen niet verkeerd...wat ook helpt is dat ik een cng pomp op minder dan 1 km van mijn huis heb staan , dus hoef ik er niet voor om te rijden ...dat "geluk" heeft niet iedereen natuurlijk .
    Wat heb je nu dan als wagen ?...gewoon uit interesse
    Het andere merk uit het zuiden van Duitsland met de steptronic!

  18. #1517
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Een BMW is ook absoluut niet verkeerd ...zeker de huidige modellen kunnen me steeds meer bekoren ...veel rijplezier gewenst !

  19. #1518

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    43
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Goedemorgen mede G-Tronners,

    Vraag, sinds mijn nieuwe iPhone 6s met ios9 heb ik niks dan gezeik met mijn carkit. Geluid is alsof je een hele slechte verbinding hebt. Nu is de auto al bij de garage geweest, de simkaart is al gewisseld en uiteindelijk na een software update bij de garage de conclusie gekregen. De telefoon (iPhone) heeft een te nieuw protocol voor de in de auto aanwezige Bluetooth. Ben ik mooi klaar mee. Samsung er op en niks aan het handje, maar dat wil ik niet. Als verstokt iPhone fan zet ik mijn tandjes alleen in appeltje 😊. Nu ben ik benieuwd of meer van jullie tegen dit probleem aan lopen?

  20. #1519

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Nee hoor hier gewoon een Iphone 6 met laatste software er op (vorige week de laatste update geïnstalleerd), heb wel bij de laatste update een keer de telefoon helemaal moeten wissen (uit de MMI, telefoon verwijderen) daarna opnieuw aangemeld en hij doet het weer als nooit tevoren. Op de auto zit 2x een iPhone 6 aangemeld beide probleemloos. Overigens ook een G-tron uit 2014 (juli).
    Laatst gewijzigd door JINXED; 01-02-16 om 12:49.

  21. #1520
    Djaggo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    63
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Weet iemand of er in duitsland CNG gas geleverd wordt langs de snelweg of moet je ook eerst van de snelweg af om cng te tanken?
    omdat ik op wintersport ga en wil wel eens het duitse gas proberen.
    Audi TT Roadster, Vw T-roc
    Audi A3 S-line gtron
    Audi A1 S-line

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •