Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 680 van de 696

Onderwerp: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

  1. #661
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Kijk dat wilde ik weten...beschermd het de airbag ook goed? En mag ik vragen of je er een foto van wilt maken?
    Wil je dat lelijke ding voor je SQ5 gebruiken? Volgens mij worden deze sturen helemaal niet gejat (passen niet op de A3 gajesbakken)

  2. #662
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Wil je dat lelijke ding voor je SQ5 gebruiken? Volgens mij worden deze sturen helemaal niet gejat (passen niet op de A3 gajesbakken)
    Is dat zo? Ik vind mijn stuur dusdanig mooi dat ik wel bang ben dat ze hem jatten, dus ja, ik was eigenlijk wel aan het kijken naar zo'n ding. Maar jij zegt dus dat mijn stuur niet interessant is? Ik geloof dat mijn stuur rond de 1000 euro nieuw kost, dus imo dacht ik dat het wel een gewild item is voor marktplaats dieven.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  3. #663
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    99% wat gejat wordt zijn idd de S-line afgevlakte A3 stuurtjes.


    -Ermöglicht durch Benzin-
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #664
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Is dat zo? Ik vind mijn stuur dusdanig mooi dat ik wel bang ben dat ze hem jatten, dus ja, ik was eigenlijk wel aan het kijken naar zo'n ding. Maar jij zegt dus dat mijn stuur niet interessant is? Ik geloof dat mijn stuur rond de 1000 euro nieuw kost, dus imo dacht ik dat het wel een gewild item is voor marktplaats dieven.
    wat ik zeg. past niet op de A3 dus worden net gejat. Die dievenhandel in die sturen wordt levend gehouden door de berijders van die autos. en gelukkig rijden ze niet in een Q5.

  5. #665

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    het gaat inderdaad om het vorige generatie stuur. de vorige SQ5 had wel zo'n stuur...
    https://images.app.goo.gl/sL2DWrfNXZgoFuCG9

    Verstuurd vanaf mijn Pixel 3 met Tapatalk


  6. #666

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    99% wat gejat wordt zijn idd de S-line afgevlakte A3 stuurtjes.
    -Ermöglicht durch Benzin-
    Er zijn waarschijnlijk ook 100x meer A3 s-line's dan SQ5's dus of je per saldo beter af bent... ;-)

  7. #667
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    Er zijn waarschijnlijk ook 100x meer A3 s-line's dan SQ5's dus of je per saldo beter af bent... ;-)
    dan is de kans dus minimaal 100x groter dat ze je A3 openbreken dan je SQ5 ... Ik denk eerder x1000

  8. Ad
  9. #668
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    dan is de kans dus minimaal 100x groter dat ze je A3 openbreken dan je SQ5 ... Ik denk eerder x1000
    De vraag is eerder, waarom zou er geen handel zitten in de S stuurtjes van de huidige generatie? Kijk, ik ben best opgelucht hoor dat mijn stuur schijnbaar niet gewild is, maar wat niet is kan wel komen denk ik dan. Of is er simpelweg echt geen markt voor q5 stuurtjes?
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  10. #669
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Dat laatste


    -Ermöglicht durch Benzin-
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #670

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ulasd19 Bekijk Berichten
    Vandaag voor de tweede keer in 4 weken is er bij ons ingebroken en is de stuur meegenomen

    Wat is jullie advies? Wij twijfelen (auto gebruikt mijn vader) om de auto te verkopen.

    Is een Stoplock Pro effectief? of eventueel een Disklok stuurslot ?
    Deze gebruik ik al 2 jaar. Dit is een hele goede stuurslot van Dura Block. Deze houdt de meeste boeven wel weg.

    https://www.tomacarparts.nl/winkel/a...tuurslot-dura/

    Veel succes.

  12. #671

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galid Bekijk Berichten
    Deze gebruik ik al 2 jaar. Dit is een hele goede stuurslot van Dura Block. Deze houdt de meeste boeven wel weg.

    https://www.tomacarparts.nl/winkel/a...tuurslot-dura/

    Veel succes.
    deze beschermt je airbag niet. het stuur bevat uiteindelijk weinig staal. ze zagen op twee plekken je stuur door en jatten alsnog je airbag.

    de disklok is het enige stuurslot die ik echt vertrouw. (ik heb zelf een Dura lock achtig iets gehad en ook de beroemde gele dropkick)

    Verstuurd vanaf mijn Pixel 3 met Tapatalk

  13. #672

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Weet iemand of dit bij het nieuwe model nog steeds zo'n groot probleem is? Ik sta op het punt om een A3 S-line te bestellen maar twijfel heel erg over het afgevlakte stuur. Ik vind het een mooier stuur maar heb geen zin in dat gedoe als ie gejat wordt en ook niet om dagelijks een stuurslot te gebruiken...

  14. #673
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Ik denk het wel, op mp en ebay nog steeds heel erg gewild dus vraag is niet gunstig.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #674
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Ligt er denk ik ook wel een beetje aan waar je woont. In de grote steden zal de kans op diefstal groter zijn dan in een dorp.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  16. #675

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Ligt er denk ik ook wel een beetje aan waar je woont. In de grote steden zal de kans op diefstal groter zijn dan in een dorp.
    Hehe ja dat is het ook wel een beetje. Ik woon in Utrecht, vlakbij de beruchte Kanaal/Damstraat... Misschien moet ik 'm toch maar skippen dan

  17. #676

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Hi allemaal,

    ook ik ben vorige week ‘slachtoffer’ geworden, heb mn audi a3 etron net 3 maanden, en inderdaad precies op dezelfde manier (achterste raampje rechts) is mijn s-line stuur gestolen. Verder hebben ze de auto netjes achtergelaten haha!

    Nu is wellicht de beste optie om dit te voorkomen in det toekomst een ander stuur nemen. Maarrrr de verzekering garage heeft inmiddels al hetzelfde stuur besteld (s-line model, dus plat/recht aan de onderkant).

    Misschien is dan de beste optie om het wat minder aantrekkelijk/makkelijk te maken in het vervolg een stuurslot?
    ik wil wel graag niet zo’n ding wat om het hele stuur zit (want die zijn zo groot dat ze niet onder mn autostoel of erachter op de grond passen).

    dat gezegd hebbende, wat is dan volgens jullie de beste optie?

    deze? https://stuurslot24.nl/stuurslot-stoplock-pro

    hoor graag jullie ervaringen hiermee (en met s-line stuur)

    bij voorbaat dank!

  18. #677
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tendingtropic Bekijk Berichten
    Hi allemaal,

    ook ik ben vorige week ‘slachtoffer’ geworden, heb mn audi a3 etron net 3 maanden, en inderdaad precies op dezelfde manier (achterste raampje rechts) is mijn s-line stuur gestolen. Verder hebben ze de auto netjes achtergelaten haha!

    Nu is wellicht de beste optie om dit te voorkomen in det toekomst een ander stuur nemen. Maarrrr de verzekering garage heeft inmiddels al hetzelfde stuur besteld (s-line model, dus plat/recht aan de onderkant).

    Misschien is dan de beste optie om het wat minder aantrekkelijk/makkelijk te maken in het vervolg een stuurslot?
    ik wil wel graag niet zo’n ding wat om het hele stuur zit (want die zijn zo groot dat ze niet onder mn autostoel of erachter op de grond passen).

    dat gezegd hebbende, wat is dan volgens jullie de beste optie?

    deze? https://stuurslot24.nl/stuurslot-stoplock-pro

    hoor graag jullie ervaringen hiermee (en met s-line stuur)

    bij voorbaat dank!
    Irritant man!
    Gezien het aantal sterren, lijkt hij mij prima.
    Ik ben enkel slachtoffer van een ingetikt raampje rechtsachter. Ik gebruik zelf de Disklok. 9 van de 10 keer rij ik alleen en ligt ie bij de bijrijderskant op de grond. Succes met je keuze.

  19. #678

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    1-0.jpg Helaas ben ik gisteren avond ook slachtoffer geworden van diefstal s-line afgevlakte stuur. Waarschijnlijk tijdens weghalen van stuur hebben ze ook scherm van km teller kapotgemaakt. Bij mijn Buuren zijn ze al 2 keer gewest en om de hoek ook 2x (Mercedes). Ik weet niet wat ik moet zeggen. We hadden hem bijna te pakken. Politie was snel erbij maar vergeefs. Bij garage waar hij in reparatie zit vertelden ze mij dat ze zelfde ochtend nog 4 auto's binnen kregen: 2x golf zonder stuur , een polo zonder koplampen en een passaat zonder navigatie en natuurlijk die van mij (Q5). Om dit te vorkomen dacht ik ook aan stuurslot stoplock pro. Is dit wel aan te raden?

  20. #679
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Balen…

    Ik zou het gewoon doen, het is een handeling van niks en ze lopen daardoor je auto eerder voorbij..

    Ps. Zorg er altijd voor dat je stuur recht staat en niet een kwartslag is gedraaid. Aan de achterkant van je stuur zitten nl de ontgrendelclips.
    Laatst gewijzigd door iLudo; 03-06-21 om 12:34.

  21. #680

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Dat is inderdaad balen. Ik zou adviseren om een goed stuurslot te gebruiken. Ik heb de Disklok sinds anderhalf jaar en er is nog geen poging tot inbraak gedaan. Im het begin is het gebruik wat onhandig maar na verloop van tijd wordt het een automatisme.

Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •