Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Adaptive Cruise Control wel of niet leverbaar op de E-Tron?

  1. #1

    Standaard Adaptive Cruise Control wel of niet leverbaar op de E-Tron?

    Ik mag na 160.000KM naar volle tevredenheid in mijn A4 te hebben gereden een nieuwe wagen uitzoeken.
    Het gaat een A4 E-tron worden! (scheelt mij toch snel een paar honderd Euro per maand aan bijtelling...)

    Nou heb ik een prachtige A3 geconfigureerd bij de dealer (de teller is tot stilstand gekomen op € 58.000).
    Maar......
    Ik heb het assist-pakket besteld echter wijst de dealer mij erop dat de adaptive cruise control voorlopig niet geleverd kan gaan worden.
    Kijkende op diverse sites lees ik dat deze wel leverbaar zou zijn, wie weet hoe dit zit?

    Ik zou het zonde vinden om straks mijn wagen zonder deze fantastische optie geleverd te gaan krijgen...

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Adaptive Cruise Control wel of niet leverbaar op de E-Tron?

    Wordt de ACC niet geleverd? Ik denk eerder dat de auto in zijn volledigheid dan vertraagd wordt. Volgens mij is hij gewoon te bestellen, even los van de levertermijn.

  3. #3
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Adaptive Cruise Control wel of niet leverbaar op de E-Tron?

    Lijkt me sterk. De configurator klopt wel vaker niet. Bel een dealer, die kunnen dat nakijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 24PRX4 Bekijk Berichten
    Ik mag na 160.000KM naar volle tevredenheid in mijn A4 te hebben gereden een nieuwe wagen uitzoeken.
    Het gaat een A4 E-tron worden! (scheelt mij toch snel een paar honderd Euro per maand aan bijtelling...)

    Nou heb ik een prachtige A3 geconfigureerd bij de dealer (de teller is tot stilstand gekomen op € 58.000).
    Maar......
    Ik heb het assist-pakket besteld echter wijst de dealer mij erop dat de adaptive cruise control voorlopig niet geleverd kan gaan worden.
    Kijkende op diverse sites lees ik dat deze wel leverbaar zou zijn, wie weet hoe dit zit?

    Ik zou het zonde vinden om straks mijn wagen zonder deze fantastische optie geleverd te gaan krijgen...
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  4. #4

    Standaard Re: Adaptive Cruise Control wel of niet leverbaar op de E-Tron?

    Ik heb een offerte liggen van een A3 Etron inclusief ACC. Heb nog niet van de dealer gehoord dat dat niet leverbaar zou zijn.

  5. #5

    Standaard Re: Adaptive Cruise Control wel of niet leverbaar op de E-Tron?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuun Bekijk Berichten
    Ik heb een offerte liggen van een A3 Etron inclusief ACC. Heb nog niet van de dealer gehoord dat dat niet leverbaar zou zijn.
    En nog even nagevraagd bij de dealer: Uitlevering met ACC start week 8 volgend jaar, maar als je 'm nu besteld zit je daar sowieso overheen dus dat maakt niet uit.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •