Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 74 van de 74

Onderwerp: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

  1. #61
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Bij mij ziet het de live Sim-kaarten module, met of zonder Sim-kaart, er zo uit:

  2. #62

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Ik heb vandaag contact gehad met de Audi dealer in Heerlen (met Steven). Helaas kon Steven het niet op afstand voor elkaar krijgen.
    Ik ga nog 1 poging doen met de dealer in Amsterdam daar woon ik namelijk vlakbij, mocht dit niet lukken dan laat ik mijn auto voor een weekje achter in Heerlen :-)

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    27
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
    Sinds vandaag zie ik onderstaande melding in de MyAudi app. Wellicht activeert dat de SIM...!?

    Hey @iLudo

    Ik heb sinds die dag EXACT hetzelfde probleem. Voorheen zag ik enkel de melding ''voertuig koppelen'' in de MyAudi app staan. Ik kan nog steeds gebruik maken van de standkachel, KM stand inzien etc. maar het digitale onderhoudsboekje is verdwenen. Gek genoeg kan ik die weer wel via de internetbrowser op mn telefoon zien door naar my.audi.com te gaan onder het kopje ''service''.

    Ik heb zo het gevoel dat Audi een fuck up heeft gemaakt met een of andere ''over the air'' update. Want voorheen werkte alles naar behoren en ik heb er verder niks mee gedaan. Ik sta ook nog gewoon geregistreerd als hoofdgebruiker. Km stand is ook geverifieerd en had alles ingesteld op de dag dat ik hem kocht.
    Laatst gewijzigd door Lexsis; 18-12-20 om 21:52.

  4. #64

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Sinds 4 januari 2021 heb ik de draad weer opgepakt, op deze dag heb ik mijn Audi A3 achtergelaten bij mijn Audi dealer.
    Ze hebben vervolgens allerlei rapporten gemaakt om deze op te kunnen sturen naar PON/De fabriek.
    Op 18 januari 2021 kreeg ik telefoon dat het helaas nog steeds niet is opgelost, maar dat ik wel mijn auto kon ophalen.
    Ik moest ter plaatste direct 1 audi service uur betalen (eigenlijk 4 uren maar door een miscommuncatie werden deze uren voor de kosten van Audi genomen) vanwege rapporten die door een monteur gemaakt zijn.
    Voordat ik vetrok vertelde zij mij wel dat ze per mail verder zouden troubleshooten met de fabriek.

    Afgelopen dinsdag 26 januari kreeg ik een e-mail van mijn Audi dealer met een aparte link waar ik in de KM-stand kon invoeren.
    Helaas werkte deze niet en kreeg ik de melding dat de KM-stand niet juist was.
    Ik heb dit direct terug gecommuniceerd en ze zouden hiermee verder op onderzoek uitgaan.

    Toch...Heb ik zojuist op de zondag middag opnieuw geprobeerd om de KM-stand in te voeren, en.... gelukt!!!
    Eindelijk....na 6 maanden heb ik MyAudi aan de praat kunnen krijgen, ik kan nu genieten van de standverwarming en andere opties welke de app bied.


    De simkaart optie laat ik toch voor wat het is, deze werkt nog steeds niet maar de optie's die daarbij horen hoef ik ook niet te hebben.

    Mede dankzij jullie hulp @pon3 ontzettend bedankt!!

    Groeten,

    Derek

  5. #65
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derekdsl Bekijk Berichten
    Sinds 4 januari 2021 heb ik de draad weer opgepakt, op deze dag heb ik mijn Audi A3 achtergelaten bij mijn Audi dealer.
    Ze hebben vervolgens allerlei rapporten gemaakt om deze op te kunnen sturen naar PON/De fabriek.
    Op 18 januari 2021 kreeg ik telefoon dat het helaas nog steeds niet is opgelost, maar dat ik wel mijn auto kon ophalen.
    Ik moest ter plaatste direct 1 audi service uur betalen (eigenlijk 4 uren maar door een miscommuncatie werden deze uren voor de kosten van Audi genomen) vanwege rapporten die door een monteur gemaakt zijn.
    Voordat ik vetrok vertelde zij mij wel dat ze per mail verder zouden troubleshooten met de fabriek.

    Afgelopen dinsdag 26 januari kreeg ik een e-mail van mijn Audi dealer met een aparte link waar ik in de KM-stand kon invoeren.
    Helaas werkte deze niet en kreeg ik de melding dat de KM-stand niet juist was.
    Ik heb dit direct terug gecommuniceerd en ze zouden hiermee verder op onderzoek uitgaan.

    Toch...Heb ik zojuist op de zondag middag opnieuw geprobeerd om de KM-stand in te voeren, en.... gelukt!!!
    Eindelijk....na 6 maanden heb ik MyAudi aan de praat kunnen krijgen, ik kan nu genieten van de standverwarming en andere opties welke de app bied.


    De simkaart optie laat ik toch voor wat het is, deze werkt nog steeds niet maar de optie's die daarbij horen hoef ik ook niet te hebben.

    Mede dankzij jullie hulp @pon3 ontzettend bedankt!!

    Groeten,

    Derek
    Top! Heel handig nu het echt wat kouder wordt.


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    27
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derekdsl Bekijk Berichten
    Sinds 4 januari 2021 heb ik de draad weer opgepakt, op deze dag heb ik mijn Audi A3 achtergelaten bij mijn Audi dealer.
    Ze hebben vervolgens allerlei rapporten gemaakt om deze op te kunnen sturen naar PON/De fabriek.
    Op 18 januari 2021 kreeg ik telefoon dat het helaas nog steeds niet is opgelost, maar dat ik wel mijn auto kon ophalen.
    Ik moest ter plaatste direct 1 audi service uur betalen (eigenlijk 4 uren maar door een miscommuncatie werden deze uren voor de kosten van Audi genomen) vanwege rapporten die door een monteur gemaakt zijn.
    Voordat ik vetrok vertelde zij mij wel dat ze per mail verder zouden troubleshooten met de fabriek.

    Afgelopen dinsdag 26 januari kreeg ik een e-mail van mijn Audi dealer met een aparte link waar ik in de KM-stand kon invoeren.
    Helaas werkte deze niet en kreeg ik de melding dat de KM-stand niet juist was.
    Ik heb dit direct terug gecommuniceerd en ze zouden hiermee verder op onderzoek uitgaan.

    Toch...Heb ik zojuist op de zondag middag opnieuw geprobeerd om de KM-stand in te voeren, en.... gelukt!!!
    Eindelijk....na 6 maanden heb ik MyAudi aan de praat kunnen krijgen, ik kan nu genieten van de standverwarming en andere opties welke de app bied.


    De simkaart optie laat ik toch voor wat het is, deze werkt nog steeds niet maar de optie's die daarbij horen hoef ik ook niet te hebben.

    Mede dankzij jullie hulp @pon3 ontzettend bedankt!!

    Groeten,

    Derek
    Fijn om te horen dat het opgelost is!

    Kan jij ook weer de onderhoudsgeschiedenis via de MyAudi app inzien? Dat kan ik namelijk alleen nog steeds via de webbrowser van mijn telefoon op MyAudi.com

  7. #67
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    @derekdsl
    Fijn dat het ook bij jouw gelukt is, volharding is helaas wel nodig bij Audi, veel plezier met de app.
    Zo zie je maar weer, kennis geeft indirect ook macht.

    Zeker nu de Simkaart optie, per 1-1-2021 geen toegang meer geeft tot de overlay kaarten van Google Earth, stelt dat abonnement, voor dat geld niet veel meer voor , terechte keuze.

  8. Ad
  9. #68

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
    Ik heb hetzelfde probleem.
    ik heb hetzelfde probleem

  10. #69
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    In dit topic worden oplossingen besproken. Heb je het doorgelezen en de oplossingen geprobeerd?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #70

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Auto op 5-2-21 bij Audi dealer geweest.
    Volgens hun kaartlezer defect.
    Kosten €1400,-

  12. #71

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Vandaag bij Audi dealer geweest en mijn simkaart lezer laten vervangen.
    Nu werkt alles precies zoals KPN had voorgesteld:
    - Duo simkaart. 1 in kaartlezer in de auto en 1 in de smartphone
    - als de auto aanstaat werkt de simkaart van de auto, anders van de smartphone
    - mbv deze oplossing kan ik gebruik maken van ALLE functionaliteit van Audi Connect:
    a. wifi van auto gebruiken
    b. navigeren met Google maps
    c. zoeken naar dichtbij zijnde benzinepomp MET prijzen
    d. etc
    Het lag dus aan de simkaart lezer van de auto

  13. #72
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Ik heb ook een A3 etron van 2015
    En voor de hierop geleverde MMI versie met Audi connect is Google Maps-Earth per 1-1-2021 vervallen omdat Audi AG met deze service voor dat type en bouwjaar gestopt is.

  14. #73

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petcy67 Bekijk Berichten
    Auto op 5-2-21 bij Audi dealer geweest.
    Volgens hun kaartlezer defect.
    Kosten €1400,-
    Voor wat je er mee kan slaat dit nergens op.
    Heb het niet laten repareren.

  15. #74
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Plus multi SIM herkent Vodafone SIM niet, Audi Connect werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    Ik heb ook een A3 etron van 2015
    En voor de hierop geleverde MMI versie met Audi connect is Google Maps-Earth per 1-1-2021 vervallen omdat Audi AG met deze service voor dat type en bouwjaar gestopt is.
    Als het goed is werkt GE weer bij alle modellen
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •