Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Interieur sierlijsten vervangen

  1. #21

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Nee heb ik niet gedaan. Ik twijfel nog, want ik heb mistral strips in de rest van de auto en die vindt ik eigenlijk mooier. Heb nog gekeken wat nieuwe mistral met led kost bij dealer en die zijn meer dan 100€ per stuk. Dus twijfel nog of ik ze toch ga halen om deze geborstelde dan weer te verkopen of dat ik het zo hou. Is niet echt storend.
    @svkaster Supergave mod die ik ook graag in m'n A3 8V zou willen hebben! Kun je me eens een bericht sturen via mrnoordhoff@gmail.com, heb nog een aantal vragen?
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Waarom zet je het niet gewoon op het forum? Dan hebben anderen er ook wat aan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant Black Bekijk Berichten
    @svkaster Supergave mod die ik ook graag in m'n A3 8V zou willen hebben! Kun je me eens een bericht sturen via mrnoordhoff@gmail.com, heb nog een aantal vragen?
    Wat wil je weten wat ik nog niet gepost heb?

    Ben benieuwd 😂
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  4. #24

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Wat wil je weten wat ik nog niet gepost heb?

    Ben benieuwd 😂
    Haha komt ie :-)
    - waar heb je ze vandaan en ook de aansluitkabels?
    - op welke pin heb je ze uiteindelijk aangesloten (voor en achter)? Ik heb namelijk wel de B&O met verlichting;
    - en heb je ook de aansluitschema’s waar je over sprak?
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  5. #25
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant Black Bekijk Berichten
    Haha komt ie :-)
    - waar heb je ze vandaan en ook de aansluitkabels?
    - op welke pin heb je ze uiteindelijk aangesloten (voor en achter)? Ik heb namelijk wel de B&O met verlichting;
    - en heb je ook de aansluitschema’s waar je over sprak?
    Ik heb ze bij BM parts gekocht de aansluit connector stekkers heb ik bij de dealer besteld en heb zelf kabels gemaakt en die bij de verlichting bijgeprikt. Aansluitschema zit in pdf. (ik heb zelf geen B&O maar wel het lichtpakket).
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Laatst gewijzigd door svkaster; 12-03-19 om 22:34.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3


  6. #26

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Ik heb ze bij BM parts gekocht de aansluit connector stekkers heb ik bij de dealer besteld en heb zelf kabels gemaakt en die bij de verlichting bijgeprikt. Aansluitschema zit in pdf. (ik heb zelf geen B&O maar wel het lichtpakket).
    Dank voor je reactie. Daar had ik al geïnformeerd, maar moet je net geluk hebben dat ze die hebben
    Bedoel je met er bij in geprikt een bestaande kabel geknipt en daarmee verbonden? In dat geval zou ik ze bij de B&O verlichting op kunnen doen. Het aansluitschema vind ik nogal ingewikkeld...
    En de kabels, kun je die met stoftape omwikkelt zo krijgen?
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  7. #27
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Beste,

    Je kunt als je de connectors besteld met pennen zelf met draad en stoftape een kabel maken en bv solderen aan de B&O kabel of toevoegen aan de connector op de besturings unit.

    Als de tekeningen niks zeggen dan zou ik het gewoon uitbesteden en niet zelf gaan prutsen. Succes ermee.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Beste,

    Je kunt als je de connectors besteld met pennen zelf met draad en stoftape een kabel maken en bv solderen aan de B&O kabel of toevoegen aan de connector op de besturings unit.

    Als de tekeningen niks zeggen dan zou ik het gewoon uitbesteden en niet zelf gaan prutsen. Succes ermee.
    Dank voor je reactie! Ik heb op internet inmiddels ook kant- en klare kabels met stekkers gevonden, vragen ze 25,- per kabel voor. Kun je wel zo bij prikken in de besturings unit.
    Dan alleen de strips nog, die zitten voor een setje van 4 nog op ruim 220,-..
    Maar even doorzoeken dus.
    Gr. Matthijs
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  10. #29
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Zag 1 set bij BM parts voor 150€ maar is waarscheinlijk niet juiste print.
    Staat bij interieur
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  11. #30

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Dat is inderdaad niet de goede kleur Over smaak valt te twisten. Ik houd de pagina gewoon in de gaten.
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  12. #31

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Wat is trouwens het onderdeelnummer van de stekker/kabel die je op de stekker van de LED strip aansluit?
    En heb je ze ook achterin ingebouwd?
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  13. #32
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Geen idee, had dealer uitgezocht en besteld.
    Ik heb ze. Iet ingebouwd achter daar ik een cabrio heb en er nooit iemand zit. Heb er eigenlijk altijd het windschot zitten.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  14. #33

    Standaard Re: Interieur sierlijsten vervangen

    Check. Ik zal Etka even raadplegen, staat het vast in en anders vraag ik de dealer.
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •