Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: Google maps in MMI, kaart blijft laden

  1. #21
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Fabrieksinstellingen resetten IN je mmi, geen MMi reset met de knoppen..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Leon, Gisteravond reset gedaan zoals je beschrijft en inderdaad; file info via Google werkte.

    Helaas vanmorgen weer via TMC... Ook een reset naar fabrieksinstellingen helpt niet.

    Andere tips?

  2. #22
    Paulus7109's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2017
    Posts
    84
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Leon, Gisteravond reset gedaan zoals je beschrijft en inderdaad; file info via Google werkte.

    Helaas vanmorgen weer via TMC... Ook een reset naar fabrieksinstellingen helpt niet.

    Andere tips?
    Misschien iedereen gaan klagen bij de dealer zelf? Audi moet toch een oplossing kunnen bieden?

  3. #23
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Doe even een reset naar fabrieksinstellingen van je MMI. De problemen bij Audi zijn opgelost als het goed is. Gisteren nog bij een Q2 de boel werkend gemaakt (achteraf inbouw) en Audi connect, google earth en online POI werkt perfect.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Al meer dan een week kan ik geen bestemming vanaf thuis naar mijn MMI sturen. Krijg steeds de melding "De dataverbinding kan niet worden opgebouwd. De server antwoordt niet."
    Ik kan wel online via Google bijvoorbeeld een hotel in de directe omgeving zoeken en ik krijg wel op mijn display "Online TP". dus connect werkt blijkbaar wel. Ligt dit aan Audi (de server) of aan mijn MMI?
    Laatst gewijzigd door meeuw; 25-09-18 om 08:01.

  4. #24
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Hier werkt alles van Google, behalve de file info en die vind ik nu juist zo handig!! 😡😡😡 Audi en IT werkt gewoon K.T!!

  5. #25
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Vanmiddag vanuit Eindhoven naar Almere werkte de file info van Google voor 10 minuten, daarna weer TMC (waar je niets aan hebt, want totaal niet actueel). Wat is Audi toch aan het doen??

    Werkt het bij anderen wel???


  6. #26
    Paulus7109's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2017
    Posts
    84
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Bij mij schakelt ie ook op de meest ongepaste momenten soms uit, en dan later doet ie het weer.

  7. #27
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Wat mij nog het meeste stoort is dat je helemaal niets hoort vanuit Audi.😡 Ze kunnen toch minstens aangeven dat ze het probleem erkennen en eraan werken?! Dit was met de connectapp voor de e-tron ook al het geval. Werkte bijna nooit...☹️

  8. Ad
  9. #28
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Het ging een tijd goed, maar Google Maps werkt sinds enkele weken weer niet. Geen file info via Google. Herkend SIMkaart niet!

    Meer mensen last??

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Het ging een tijd goed, maar Google Maps werkt sinds enkele weken weer niet. Geen file info via Google. Herkend SIMkaart niet!

    Meer mensen last??
    ja ik ook in een a3(rs3) 8v 2018 model, wat opvalt is dat dit is bij koude start als de auto +- 12 uur heeft uitgestaan dan heb ik van de 10x 9x geen signaal met de E-sim.

    Daar zit het probleem let maar eens op je MMI je ziet dan ook dat de ingebouwde sim niet komt (geen antenne signaal indicator) en google gaat zoeken letters worden langzaam van grijs naar wit gevuld maar na +- 2 min kapt hij er mee en heb je geen verbinding met audi connect diensten of google.
    Wat bij mijn dan ook mis gaat is dat of de bluetooth van de mobiel niet wil connecten of de BT audio streaming, 1 van de 2 of soms ook beide dus alle communicate werkt dan niet.

    inmiddels wat verder na wat testen en als ik dan de auto uit zet en +- 10 min laat staan en dan weer alles start werkt alles in 1x goed.
    Als ik geen geduld heb daar voor dan werkt na soms wel 4x reset van het systeem ook weer alles.

    Lijkt een bug met de E-sim, ga toch na de dealer als ik hier niks kan vinden en maak een filmpje voor ze.
    Hebben meer mensen er op gelet dan je dan geen (e)SIM teken ziet en zet ook eens daarna 10 min de auto uit en probeer het opnieuw.

    Weet iemand meer ?

  11. #30
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fastpeter Bekijk Berichten
    ja ik ook in een a3(rs3) 8v 2018 model, wat opvalt is dat dit is bij koude start als de auto +- 12 uur heeft uitgestaan dan heb ik van de 10x 9x geen signaal met de E-sim.

    Daar zit het probleem let maar eens op je MMI je ziet dan ook dat de ingebouwde sim niet komt (geen antenne signaal indicator) en google gaat zoeken letters worden langzaam van grijs naar wit gevuld maar na +- 2 min kapt hij er mee en heb je geen verbinding met audi connect diensten of google.
    Wat bij mijn dan ook mis gaat is dat of de bluetooth van de mobiel niet wil connecten of de BT audio streaming, 1 van de 2 of soms ook beide dus alle communicate werkt dan niet.

    inmiddels wat verder na wat testen en als ik dan de auto uit zet en +- 10 min laat staan en dan weer alles start werkt alles in 1x goed.
    Als ik geen geduld heb daar voor dan werkt na soms wel 4x reset van het systeem ook weer alles.

    Lijkt een bug met de E-sim, ga toch na de dealer als ik hier niks kan vinden en maak een filmpje voor ze.
    Hebben meer mensen er op gelet dan je dan geen (e)SIM teken ziet en zet ook eens daarna 10 min de auto uit en probeer het opnieuw.

    Weet iemand meer ?
    Ik heb PRECIES hetzelfde probleem...

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Is iemand er nu verder mee gekomen ??, gebeurt bij mij elke keer want auto staat vaak 1 week stil en zelfs na 1 dag heb je dat probleem.
    Ergste is dat ik geen bluetooth heb met mijn mobiel of welke online dienst dan ook.
    Lees op duits support forum veel klachten maar niet direct een oplossing.
    heb je een systeem van een duizende euro's en werkt nog slechter dan een radio van 200 euro in mijn 2e auto die maakt direct altijd contact binnen 20 sec.

    Als ik de auto dan uit zet en +- 10 min wacht dan wil vaak wel alles in een keer werken, dus direct weer telefoon en zie je de E-sim online komen en gaat de rest ook weer werken.
    Wel de Google online verkeer zie ik laatste tijd niet.

    Wat een getob wil je navigeren van uit je contacten en mobiel of laat staan handsfree bellen kan het niet.
    Zie het duitse forum : https://www.motor-talk.de/forum/aktu...22.html?page=1
    48 pagina's lees het eens door en wat denken julie dan.

  13. #32
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google maps in MMI, kaart blijft laden

    Het enige dat ik ervaar is dat mijn MIB de kaartvoorkeur weer terugzet naar standaard i.p.v. Google. Maar goed da's een paar klikken en opgelost. De laadtijden voor de kaarten liggen bij tussen de 30 sec en 2 minuten. Onlineverkeersinfo duurt altijd langer, meestal ergens tussen de 3-5 minuten.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •