Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

  1. #41
    Trucker030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    37
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

    Bkaelen
    Waar heb je de koppaking laten vervangen en wat heeft het gekost
    Inmiddels heb ik een nieuwe thermostaat nieuwe kachelradiator nieuwe waterpomp en distributieriem toen ik de nieuwe kachelradiator had blaaste hij een week warm en nu is die weer lauw
    Dus ik denk dat ik ook een koppaking probleem heb

  2. #42
    Bkaelen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trucker030 Bekijk Berichten
    Bkaelen
    Waar heb je de koppaking laten vervangen en wat heeft het gekost
    Inmiddels heb ik een nieuwe thermostaat nieuwe kachelradiator nieuwe waterpomp en distributieriem toen ik de nieuwe kachelradiator had blaaste hij een week warm en nu is die weer lauw
    Dus ik denk dat ik ook een koppaking probleem heb
    Laten doen bij JB Autoservice in Dieverbrug. De kosten voor het vervangen van de koppakking zijn niet misselijk, maar dat is overal het geval. Mijn advies bel ze op en leg jouw probleem voor.
    Laatst gewijzigd door Bkaelen; 11-12-19 om 20:38.

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2017
    Posts
    20
    Kudos
    0

    Standaard Re: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ksi Bekijk Berichten
    Hmz lijkt dus ook iets met de kachelradiator. Geen zoete lucht binnenin?
    Ik ben bang dat je gelijk hebt. Zoete lucht herken ik niet, enkel lauwe lucht aan de rechterzijde. Zit al te kijken naar een manual om de kachelradiator bloot te leggen. Gok dat het gehele dashboard dan open moet.

    Het was twee weken geleden ook bij mij weer feest met een te laag koelvloeistof niveau. Ongeveer 6000 km volgehouden door het vervangen van die o-ring in het expansievat voor een dikkere.

  4. #44
    Trucker030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    37
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

    Kachelradiateur veranderen stelt niet veel voor de middenconsole moet eruit niet de dashboard je kan ook beter gelijk de o ringen en klemmetjes veranderen anders heb je wat meer risico dat hij daar gaat lekken
    Laatst gewijzigd door Trucker030; 06-01-20 om 20:58.

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2017
    Posts
    20
    Kudos
    0

    Standaard Re: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

    Ik ga eind van de dag even kijken of ik erbij kan komen. Ik dacht dat hij hierachter zat (zie foto licht blauw). Ik hoop dat als ik dit kunststof deel verwijder ik bij de ventilator aansturing kom en ook bij de radiator. Klopt dat? Kan ik deze er gewoon aftrekken doordat deze is gemonteerd met een kliksysteem of is hier een speciale manier voor. Voordat ik alles weer kapot trek.
    InkedIMG_20200112_152955_LI.jpg


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2017
    Posts
    20
    Kudos
    0

    Standaard Re: 2.0 TDI Koelvloeistofniveau laag bij koude motor, OK bij warme motor

    Heb inmiddels iets gevonden. Wat ik bedoelde in mijn vorige bericht noemt men dus blijkbaar de middenconsole. Zit blijkbaar met een aantal bouten vast.
    Middenconsole.png

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •