Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 28

Onderwerp: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

  1. #1

    Standaard My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Hallo,
    ik ben redelijk nieuw hier en misschien is deze vraag al eens gesteld.

    De my audi app geeft de melding dat ik contact moet maken met de dealer om nog meer over mijn auto te weten te komen.

    Ben bij de dealer geweest en die zegt mij dat ik een code moet hebben om als hoofdgebruiker te kunnen worden ingesteld.

    Mijn auto komt uit Duitsland, en daar bij de dealer vertellen ze me dat de dealer in België me gewoon moet instellen als hoofdgebruiker via mijn email adres dat ik heb opgegeven in de my audi app.

    Wat is er nu eigenlijk van,is mijn vraag? Hoe hebben jullie dat gedaan?

    Groetjes Rudi

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    He Rudi,

    Ik zag vandaag ook de optie voorbij komen, heb net een mailtje gedaan naar Audi Rotterdam. Mijn auto komt ook uit Duitsland, dus ben benieuwd naar hun reactie als ik bovenstaande lees. Ik hou je op de hoogte!

    Groetjes Robbert

  3. #3
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Via webbroswer account op MyAudi aanmaken
    Dealer in MyAudi opzoeken en vragen om verificatie
    Daarna pas app downloaden en inloggen
    Mmi code invoeren was bij mij niet nodig.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  4. #4
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Ik heb ook de dealer mail gestuurd. Eerste moest ik langs komen 5min later kreeg in mail van zn collega en alles werkt weer.
    De pin code had ik al en die kan ik zien bij FUNCTIES (Voertuig verbonden) op de i
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

  5. #5

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Bedankt allemaal, maar ik heb nog steeds niks gehoord van de dealer. Morgen nog maar eens bellen.


  6. #6
    Bkaelen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Vandaag bij de dealer langs geweest om mij als hoofdgebruiker te verifiëren.
    Na accepteren van voorwaarden en het doorlopen van meerdere stappen, was het zo gepiept.
    Het duurde al met al zo'n 10 minuten.

    Belangrijk om te weten:
    - ingestelde (voorkeursdealer) in myaudi, moet dezelfde zijn als waar jij jezelf laat verifiëren
    - mTAN code (om verificatieproces af te ronden) moet binnenkomen op een 06-nummer of een emailadres. Let op: dit emailadres mag geen hotmail, gmail o.i.d. zijn

    Owja, ook ik heb een import uit Duitsland. Geen enkel probleem
    Laatst gewijzigd door Bkaelen; 21-02-19 om 14:50.

  7. #7

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Hoi bedankt voor je reactie,

    ik krijg op de laptop, niet op de telefoon dus, de status van de privacy-instellingen van dit voertuig wordt hier niet weergegeven. Online services werken mogelijk niet, omdat in het voertuig de knop "Gegevens verzenden" is uitgeschakeld.

    geen idee waar ik dit moet vinden in de auto, maar dat van een hotmail of dergelijke daar hebben ze hier bij de dealer niks van gezegd hoor, ik maandag nog eens contact opnemen met de dealer hier en eens luisteren wat ze te zeggen hebben.

    groetjes

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    @Robbert,
    welke functies kan je nu allemaal zien in die app?

    Groetjes
    Rudi.

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Mijn MyAudi app geeft niets weer over dat ik 'contact moet maken met mijn dealer' om nog meer over mijn auto te weten te komen...
    Maar wat moet ik dan nog meer te weten komen?
    Bij mij (A3 E-Tron) zie ik alles al over mijn auto in de app. Ik kan al mijn uitrustingsgegevens altijd al inzien en mijn Audi dealer is gekoppeld.
    Daar kan ik mijn serviceschema's, extra werkzaamheden, voertuigdocumentatie, garantie, etc. inzien.

    Hoort er (door een update?) nog meer mogelijk te zijn?

  11. #10
    Bkaelen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk Berichten
    Mijn MyAudi app geeft niets weer over dat ik 'contact moet maken met mijn dealer' om nog meer over mijn auto te weten te komen...
    Maar wat moet ik dan nog meer te weten komen?
    Bij mij (A3 E-Tron) zie ik alles al over mijn auto in de app. Ik kan al mijn uitrustingsgegevens altijd al inzien en mijn Audi dealer is gekoppeld.
    Daar kan ik mijn serviceschema's, extra werkzaamheden, voertuigdocumentatie, garantie, etc. inzien.

    Hoort er (door een update?) nog meer mogelijk te zijn?
    Volgens mij heb je dan overal toegang tot. Dan zijn er verder geen extra mogelijkheden

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    En gisteren en vandaag doet de MyAudi app ineens helemaal niks meer. Laatste verbinding was gisteren zegt hij. Ververst niet meer, zie dus geen actuele gegevens zoals hoe vol de E-Tron geladen is, kan geen timers en klimatisering meer instellen, geen locatie op gps waar de auto staat, etc. Etc.
    Voordat ik de auto uit MyAudi ga verwijderen, hoofdgebruiker verwijderen, opnieuw toevoegen etc etc: meer mensen hier nu last van?

  13. #12
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk Berichten
    En gisteren en vandaag doet de MyAudi app ineens helemaal niks meer. Laatste verbinding was gisteren zegt hij. Ververst niet meer, zie dus geen actuele gegevens zoals hoe vol de E-Tron geladen is, kan geen timers en klimatisering meer instellen, geen locatie op gps waar de auto staat, etc. Etc.
    Voordat ik de auto uit MyAudi ga verwijderen, hoofdgebruiker verwijderen, opnieuw toevoegen etc etc: meer mensen hier nu last van?
    MyAudi webpage laadt slecht en zelfs niet correct in Chrome. Verder komen gepushte bestemmingen niet meer aan in AudiConnect.
    het systeem is niet zo stabiel is mijn ervaring.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    @Morris1973: Maar doet de werking het bij jou wel? Jij hebt het enkel over 'instabiel'...
    Ik heb dat voorheen niet ervaringen, na de laatste update een tijdje geleden deed mijn Myaudi (android) app het eingelijk altijd fantastisch (ik weet wel dat heel veel mensen klagen over instabiliteit, maar dat ging bij mij altijd goed). Ik maakte er elke dag gebruik van.
    Ik heb een A3 E-Tron, dus checkte elke dag hoe vol de accu's zaten, stelde een laadtimer in en/of startte een voorklimatisering. Deed het altijd.
    Maar nu kan ik dus helemaal niks meer zien! Hij ververst niet meer en blijft de oude info geven van zijn laaste verbinding van eergisteren.
    Als ik op het scherm van boven naar beneden swipe om te verversen, zegt hij 'gegevens geactualiseerd' en kan ik klikken op 'nu gegevens van voertuig oproepen'.
    Als ik dat doe blijf ik een tijdje een rood ronddraaiend cirkeltje zien met actualiseren, en na verloop van tijd krijg ik de melding 'oproepen niet mogelijk'...

  15. #14
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Ja, ansich werkt het wel. Ik kan inloggen en raadplegen. Ik heb geen etron en of standkachel, dus veel meerwaarde biedt dat connect gebeuren mij niet. Wat mij dus wel opviel, is dat bestemmingen niet meer via internet bij mijn auto aankomen.
    Misschien dat het opnieuw installeren jouw probleem verhelpt, maar van andriod heb ik geen verstand. Ik ben zo’n Apple boy.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Edit: Ik kon mijn plasje niet ophouden :-)
    Heb toch maar weer de A3 helemaal uit MyAudi gewist (was hier wat huiverig over, omdat toen ik de auto net kocht en het probeerde, hij vaak niet meer opnieuw toegevoegd kon worden omdat hij zei dat de kilometerstand niet klopte, die je in moet voeren na je chassisnummer, ter verificatie).
    Toch maar gedaan, en BAM, alles werkt weer keurig!

    Er is natuurlijk sinds kort wat nieuws in de app gekomen over de 'E-Tron Charging Service', wat zsm geïntegreerd gaat worden zodat je in de app laadpalen kan zoeken, tarieven, een abonnementje kan afsluiten via Audi, etc. etc.
    Ze zullen de servers wel flink aan het update zijn.
    Komt de stabiliteit wel ten goede. De app was voor de A3 E-Tron vroeger echt een ondergeschoven kindje wat slecht werkte. Nu er meerdere E-Tron types zijn, wordt de app ook ineens erg belangrijk voor Audi.

  17. #16
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Fijn dat het met zoiets simpels als verwijderen en weer toevoegen gefixed is.
    Ik duik vh weekend weer eens in dat bestemmingengedoe. Het irriteert dat het zomaar niet meer werkt.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    @Morris1973, ik gebruik de bestemmingoptie zelf nooit. Ik wil het even voor je testen of het bij mij werkt, hoe doe ik dat/wat bedoel je precies wat nu bij jou niet werkt?

  19. #18
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    5C2842C5-A3E2-4AE5-850A-C4B089A1598B.jpg

    In de app kun je een bestemming zoeken en dan naar je auto sturen. In de auto kun je dan via AudiConnect de bestemming importeren. Dat laatste werkt niet meer sinds een week.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Ik heb het zojuist voor je getest en bij mij werkt het wel.
    De, via mijn telefoon/de app verstuurde locatie zie ik direct in het MMI. Te benaderen via Navigatie->MyAudi Contacten óf via Connect.

  21. #20
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: My Audi app: 'neem contact op met dealer'

    Thx, ga het straks weer eens proberen. Ik deed het altijd via Connect, zal het nu eens via Navigatie proberen.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •