Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Muziek streamen over wifi?

  1. #1

    Standaard Muziek streamen over wifi?

    In mijn Audi A3 8v van 2015 heb ik onder andere MMI Plus met het B&O systeem ingebouwd. Er zit geen Audi Connect in. Wel kom ik in het Media menu de opties jukebox, SD1 en 2, Bluetooth en Wlan tegen.
    Om te kijken op welke wijze de kwaliteit van de afgespeelde muziek het hoogste is probeerde ik met de WiFi te verbinden. Dat lukt, alleen geeft mijn iPhone dan aan geen internetverbinding te hebben (logisch).
    Vanuit bijvoorbeeld Spotify kan ik wel aangeven dat de muziek over het Audi WiFi kanaal gestuurd moeten worden, maar komt er geen geluid. Ook in de auto blijft het verbindingsscherm met daarop de inloggegevens staan.

    Iemand enig idee hoe dit aan de praat te krijgen? Of is de functionaliteit gewoon niet beschikbaar zonder Connect, maar wordt de Wlan verbinding wel weergegeven?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Muziek streamen over wifi?

    Ik heb een MY2016 met Audi Connect en de WLAN optie nog nooit gezien. Ik ga eens kijken

  3. #3

    Standaard Re: Muziek streamen over wifi?

    Ik heb er even screenshots van gemaakt.
    Dit zie ik dus in het Media menu. Koppeling maken met de iPhone of Android met het Wifi netwerk lukt, alleen geeft dan aan geen internetverbinding beschikbaar. In Spotify is ook een apparaat zichtbaar waar je het geluid heen zou kunnen streamen, maar het scherm blijft de melding op afbeelding 2 geven en uiteraard geen geluid over de speakers...

    IMG_4648.jpg
    IMG_4649.jpg
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S (8VA) (2015) | Briljantzwart | S-tronic
    VW Golf 7 GTI Performance (2014) | Carbon Steel Grey | DSG
    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (8PA) (2009) | Ijszilver Metallic | S-tronic | S-line

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Muziek streamen over wifi?

    Wifi muziek streamen werkt uit mijn hoofd gezegd alleen met een handje vol apps. Waaronder napster en nog wat andere muziek diensten. Sowieso niet met Spotify
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  5. #5
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Muziek streamen over wifi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avant Black Bekijk Berichten
    Ik heb er even screenshots van gemaakt.
    Dit zie ik dus in het Media menu. Koppeling maken met de iPhone of Android met het Wifi netwerk lukt, alleen geeft dan aan geen internetverbinding beschikbaar. In Spotify is ook een apparaat zichtbaar waar je het geluid heen zou kunnen streamen, maar het scherm blijft de melding op afbeelding 2 geven en uiteraard geen geluid over de speakers...

    IMG_4648.jpg
    IMG_4649.jpg
    Dit heb ik ook.
    Ik dacht dat met de oude Audi connect app je muziek kon luisteren van 3000 radio zenders.
    Met de nieuwe app kon ik het zo snel niet vinden, niet dat ik het mis.
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •