Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Diffusor A3 Berline van 2018

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Leeftijd
    49
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Diffusor A3 Berline van 2018

    Ik ben op zoek naar een diffusor voor een ander uitlaat te plaatsen. Diffusor is het grijs/zwarte gedeelte onder de achterbumper waar de uitlaat uitkomt.
    Ik wil een 1 uitlaat links en 1 uitlaat rechts laten plaatsen. Maar de originele die er nu onder staat is niet goed voor de uitlaat die ik wens. Ik zoek maar vele zijn nog voor model 2016 of ouder. Ik vind nog geen voor model 2018. Ik zelf heb een Audi A3 Berline van het jaar 2018 (nieuwe facelift). Ik zou een RS of S uilaat willen plaatsen. Wie heeft ervaring in dit.
    20190224_104634.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Diffusor A3 Berline van 2018

    @dtoro: Ik heb niet het antwoord voor je, maar lees even mee, omdat ik zelf ook zoiets soortgelijks afvraag/zoek:

    Ik heb een A3 E-Tron uit 2017 (dus ook facelift).
    Die is van binnen en buiten volledig S-line uitgevoerd, maar de achterbumper/diffuser heeft bij mijn E-Tron helaas niet dezelfde look als de S-line achterbumper/diffuser van een 'benzine' A3 S-line (even los van het feit dat je bij de E-Tron standaard helemaal geen uitlaat ziet natuurlijk)

    Volgens mij is niet alleen de diffuser anders, maar ook de vorm van de bumper zelf??
    Ik zou graag een S-Line bumper/diffuser look willen op mijn E-Tron. Diffuser mag in principe helemaal 'dicht' zijn, dus geen uitsparingen voor uitlaten hebben (net zoals toen ook op de pre-facelift G-Trons het geval was...). Maar kan dat?

    Jouw 'Berline' achterbumper heeft ook net een andere vorm dan de S-line achterbumper denk ik?
    (zodat een S-line diffuser er helemaal niet ingeklikt kan worden?)

    Dus een als voorbeeld, mijn E-Tron bumper:


    En hier een S-Line bumper:
    Zien jullie de extra 'knik' bij de pijl? Dat mist dus op mijn bumper.
    En zijn er verder nog meer verschillen tussen de bumpers (behalve dus de diffuser) denken jullie???
    Laatst gewijzigd door allewijn; 03-03-19 om 17:48.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Diffusor A3 Berline van 2018

    Up...

    Iemand die hier wat over kan vertellen?

    Ik kwam ook voor het eerst een foto tegen van een facelift G-tron S-line en daar zit dus precies op wat ik zoek!! Een S-line diffuser ZONDER UITLAAT UITSPARING.
    Dat zoek ik dus, voor mijn E-tron.
    Maar wat zou het onderdeel nummer daar van zijn én zou de S-line diffuser ook passen in de niet-S-line bumper? (anders moet ik dus een volledige Mythos zwarte facelift S-line bumper kopen én de genoemde diffuser)

    Hier een foto van die diffuser:
    https://m.facebook.com/TuningcenterL...pe=3&source=54

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Diffusor A3 Berline van 2018

    Hallo, al suggesties gekregen hierop, ik zou nl. graag hetzelfde willen!
    Grt.



    https://photos.google.com/photo/AF1Q...FM3nnmhxKT-1xN
    Laatst gewijzigd door kdw1963; 03-08-19 om 14:13.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •