Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Koppelingsproblemen, kan niet meer schakelen en soms niets aan de hand?

  1. #1
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Koppelingsproblemen, kan niet meer schakelen en soms niets aan de hand?

    Ik had afgelopen weekend na een rit van 500 km met mijn A3 8V van 2013 met 110pk 1.6 TDI handgeschakeld het probleem dat ik bij het parkeren ineens mijn auto niet meer uit zn achteruit kreeg of weer in de 1e versnelling of weer in de achteruit.
    Daarop is de ADAC gekomen, die heeft überhaupt niet meer gekeken naar de auto maar een takelwagen opgeroepen. Toen die kwam en de chauffeur de auto startte was er niets meer aan de hand. Dus verder gereden maar kwartier later bij tanken en starten in zn vrij hetzelfde probleem. Na starten in de 1e versnelling heb ik probleemloos 300 km verder gereden.

    De takelaar sprak over lucht in het koppelingssysteem? Kan dat er zomaar inkomen? En hoe kan dat? Of is er iets anders aan de hand. Ik had de auto laatste maanden slechts erg weinig gebruikt en heeft 165.000 km gelopen.

    Benieuwd of jullie mij op weg kunnen helpen.
    Laatst gewijzigd door hansderk; 03-03-19 om 18:59. Reden: aanvulling
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •