Resultaten 1 tot 5 van de 5

Standaard S-line diffuser voor mijn A3 E-tron (facelift) te koop?

Mijn A3 E-Tron, facelift (2017) model, is fabrieksaf qua interieur en exterieur S-line uitgevoerd.
      Nu zie je dat in het exterieur eigenlijk niet echt terug. De spoiler is groter (S-Line), maar de voor- en de achterbumper hebben bij de E-Tron natuurlijk hun eigen design.

Alles aan de auto vindt ik fraai, behalve de achterbumper en daar in zittende diffuser.
      Ik zou dat graag veranderen voor een 'gewone' S-line achterbumper en diffuser.

Wat ik heb (maar dan in de kleur Mythos zwart metallic):

Wat ik wil:

Is de complete vorm van de bumper nu anders (ik zie die 'streepjes' aan de zijkanten sowieso verder door lopen)?
      Of zou de die S-Line diffuser ook in mijn bumper passen?
      En zo ja, zijn die er ook ZONDER uitlaat uitsparingen?
      Anders moet ik sierstukken laten lassen op die plek oid...

Als enkel een diffuser niet past, dan zal ik denk ik dus voor een (2ehands) complete facelift S-line achterbumper moeten kijken in de kleur Mythoszwart, zonder trekhaak, met parkeersensoren, zonder zijkant-sensoren...
      Laatst gewijzigd door allewijn; 29-04-19 om 10:07.

Standaard Re: S-line diffuser voor mijn A3 E-tron (facelift) te koop?

Geen idee waarom dit ineens in Exterieur algemeen moest, verplaatst naar het 8V-subforum.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

@tom: ik had hem in algemeen 'exterieur' geplaatst omdat niet alleen mensen met een A3 kennis kunnen dragen van mijn vraag.
      En omdat er in het A3 8v subforum behoorlijk weinig reactie/posts lijken te zijn de laatste tijd...

Iemand die inhoudelijk op mijn vraag kan reageren/mij kan helpen aan een fraaie S-line achterbumpber of inzetstuk/diffuser voor in de originele bumper?

Het gaat specifiek over een A3, dus het hoort hier. Aantal posts is onbelangrijk.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Ondertussen heb ik zelf een facelift A3 G-Tron (dus aardgas) gezien met een S-line bumper.
      En daar zit dus ook géén uitlaat uitsparing in.
      Dat is dus precies de bumper+diffuser die ik wil!

Nu nog zien te vinden...
      Iemand die de bestelnummers weet?
      Dan kan ik eens gaan zoeken...

Ik bedoel dus deze volledige S-line achterbumper op de G-Tron (en dus ook geschikt voor mijn E-Tron):

Forum Rechten