Resultaten 1 tot 5 van de 5
    1. #1

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2019
      Posts
      6
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 SB

      Standaard Audi Connect krijgt geen verbinding in NL

      Hi Allen,

      Vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben.

      heb een a3 van nov 2018. daarin heb ik Audi Connect MMI. Deze is in Feb volledig verlengt en deed het tot mijn trip vrijdag naar Belgie als een zonnetje.

      bij terugkeer kreeg de MMI verbinding geen connectie meer met het NL netwerk. Geen googlemaps en verkeersinfo dus, en geen connect diensten.

      Toen ik zaterdag in Duitsland reed, kreeg ik daar wel weer verbinding maar zodra in NL weer niet.

      Iemand hetzelfde probleem? heb Audi al gecontacteerd maar de support op Audi Connect is best beroerd.

      Heb de data module ook al aan en uit gezet, en het systeem opnieuw gestart.

      GR Vick
      Laatst gewijzigd door Vickery; 29-04-19 om 12:49.

    2. #2
      Morris1973's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2016
      Posts
      102
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 SB
      Land
      Land

      Standaard Re: Audi Connect krijgt geen verbinding in NL

      Ik zou even langs de dealer rijden. Die hebben ook een portal op Audi Connect. Misschien kunnen zij iets zien, resetten of opnieuw aanmelden. Voor zover ik weet beheert PON de licenties en wellicht kan de dealer navraag doen bij hun. Succes!
      Laatst gewijzigd door Morris1973; 29-04-19 om 17:51.
      A3 8V Sportback '19 S-Line
      A4 B8 Avant '10 Pro Line S
      A3 8P Sportback '09 Attraction

    3. #3

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2019
      Posts
      6
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 SB

      Standaard Re: Audi Connect krijgt geen verbinding in NL

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
      Ik zou even langs de dealer rijden. Die hebben ook een portal op Audi Connect. Misschien kunnen zij iets zien, resetten of opnieuw aanmelden. Voor zover ik weet beheert PON de licenties en wellicht kan de dealer navraag doen bij hun. Succes!
      Klopt inderdaad. Heb de dealer al gemaild, omdat ze meestal het systeem 10 keer resetten en het dan opgeven heeft naar de dealer gaan weinig zin. Resetten (opnieuw opstarten) heeft weinig zin.

      Ook nu lijkt de eerste reactie van de dealer weinig hoop te geven.

    4. #4
      Morris1973's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2016
      Posts
      102
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 SB
      Land
      Land

      Standaard Re: Audi Connect krijgt geen verbinding in NL

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vickery Bekijk Berichten
      Klopt inderdaad. Heb de dealer al gemaild, omdat ze meestal het systeem 10 keer resetten en het dan opgeven heeft naar de dealer gaan weinig zin. Resetten (opnieuw opstarten) heeft weinig zin.

      Ook nu lijkt de eerste reactie van de dealer weinig hoop te geven.
      Zoals je het nu omschrijft ("...meestal 10 x resetten .... Ook nu"), klinkt het alsof je het probleem al eerder gehad hebt.

      Heb je hem bij de dealer gekocht of lease (via LM)? Probleem daar neerleggen en eisen dat het z.s.m. opgelost is, plus dagen dat het niet werkt laten crediteren. Immers het is A. een nieuwe auto en B. je neemt een dienst af die niet werkt.
      Laatst gewijzigd door Morris1973; 01-05-19 om 06:29.
      A3 8V Sportback '19 S-Line
      A4 B8 Avant '10 Pro Line S
      A3 8P Sportback '09 Attraction

    5. #5

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2019
      Posts
      6
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 SB

      Standaard Re: Audi Connect krijgt geen verbinding in NL

      Ik had eerder een ander probleem met Audi connect waarbij ik mijn licenties had verlengd, behalve de satellietkaart licentie. Dit terwijl alles in een keer verlengd zou moeten zijn.

      De Audi connect specialist (verkoper die meer snapt van gadgets) kwam inderdaad niet verder dan het systeem opnieuw starten.

      Ik ga er vrijdag naar toe, en dan moeten ze het maar oplossen, en inderdaad anders verwacht ik een compensatie voor een optie die niet werkt.


    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •