Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Sonniboys monteren in Sportback

  1. #1

    Standaard Sonniboys monteren in Sportback

    Goedemorgen,

    Ik heb een vraag omtrent de Sonniboy Schermen.

    Is er iemand op dit forum die ze heeft gemonteerd in zijn Audi A3 8V Sportback?

    Ik heb namelijk een setje gekocht, echter ben ik benieuwd hoe andere gebruikers deze schermen hebben gemonteerd.

    Dank jullie wel!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Sonniboys monteren in Sportback

    Veraag gaat over een 8V, dus verplaatst naar het 8V-subforum. SVP voortaan zelf hier de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sonniboys monteren in Sportback

    Allereerst natuurlijk RTFM.
    In mijn A4 bij de achterste zijruiten moet je frames een klein beetje buigen om ze erin te laten passen. Daarna zitten ze goed. Voor de zekerheid even testen met ramen omlaag. Bij de achterruit heb ik alleen de bovenste klipjes gebruikt. De onderkant na de bovenkant erin drukken.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  4. #4

    Standaard Re: Sonniboys monteren in Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Veraag gaat over een 8V, dus verplaatst naar het 8V-subforum. SVP voortaan zelf hier de vragen over deze auto neerzetten.
    Oh excuses!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Allereerst natuurlijk RTFM.
    In mijn A4 bij de achterste zijruiten moet je frames een klein beetje buigen om ze erin te laten passen. Daarna zitten ze goed. Voor de zekerheid even testen met ramen omlaag. Bij de achterruit heb ik alleen de bovenste klipjes gebruikt. De onderkant na de bovenkant erin drukken.
    Uiterraad lees ik eerst de F*cking Manual, zoals jij het omschrijft.

    Echter worden Sonniboy's tegenwoordig gemonteerd met plakclipjes en was ik puur benieuwd of er iemand hier op het forum was die het op een andere manier heeft gemonteerd.

  5. #5
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Sonniboys monteren in Sportback

    In mijn vorige a3 heb ik de plakkers gebruikt. Deze vielen er na een tijdje af. Daarna hebben ze er altijd los in gestaan, (blijft wel zitten).

    Nu heb ik privacy shades met stalen klipjes dit blijft beter zitten.
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro


  6. #6

    Standaard Re: Sonniboys monteren in Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daniela4 Bekijk Berichten
    In mijn vorige a3 heb ik de plakkers gebruikt. Deze vielen er na een tijdje af. Daarna hebben ze er altijd los in gestaan, (blijft wel zitten).

    Nu heb ik privacy shades met stalen klipjes dit blijft beter zitten.
    Bedankt voor uw reactie! Ik probeer ze dan ook eerst met de plakkers te monteren en mochten ze dan alsnog na verloop van tijd eraf vallen, dan ga ik voor een andere oplossing kijken. Bedankt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •