Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Past Joolz kinderwagen in een SB?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Hi all,

    Mijn vriendin is zwanger en daarbij mag ik ook nog eens een nieuwe auto leasen. Nu is mijn oog gevallen op de A3 SB. Alleen vraag ik mij af, is er iemand die ervaring heeft met de combinatie A3 SB en een Joolz (Day 3) kinderwagen?
    Zo ja, past dit (gemakkelijk)?

    Ik ben extreem benieuwd! :-)

    Thanks alvast voor jullie hulp!

    Groetjes Lennart

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Even met het ding langs de dealer...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    die dingen kun je vrij goed inklappen. wellicht wiel(en) eraf.

    maar wat tom zegt... of met de kar naar de wagen of met de wagen naar de kar.

  4. #4

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Mijn vriendin had een A3 Sportback G-Tron. Die heeft best een stuk minder kofferruimte door de gastank, en in haar auto paste een Joolz kinderwagen (ik weet niet meer welk type wij hadden) net. Dan was wel meteen de hele kofferruimte gevuld.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Anders wellicht een limousine overwegen? Mijn ervaring is dat die kofferbak in alle opzichten groter is.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+


  6. #6

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Yep hier ook ervaring wij hadden ook een A3 8V Sportback G-tron (kofferbak van een normale diesel / benzine is groter) kan bevestigen dat de Joolz Day past. Een A3 blijft alleen een kleine auto met 2 kinderen vond ik hem te klein en uiteindelijk overstap gemaakt naar een Passat GTE heerlijk die ruimte voelt nog steeds als luxe (krap zitten vond ik echt ellende). Ik zou ook eens gaan kijken bij VW / Skoda / Seat omdat de Golf 8 en nieuwe A3 Seat Leon, Skoda Octavia er binnenkort aankomen zijn overal best goede deals te maken

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Dankjewel voor jullie reacties. Dat klinkt erg positief dan!
    Wellicht zijn er nog meer ervaringen. Bedankt voor het meedenken allemaal!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Allereerst gefeliciteerd! Mocht een Joulz niet passen, uit ervaring weet ik dat een Bugaboo wel past, zelfs in een e-tron met verhoogde kofferbakbodem .
    Laatst gewijzigd door Tuun; 20-08-19 om 10:01.

  10. #9

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuun Bekijk Berichten
    Allereerst gefeliciteerd! Mocht een Joulz niet passen, uit ervaring weet ik dat een Bugaboo wel past, zelfs in een e-tron met verhoogde kofferbakbodem .
    Is dat niet zoiets als Audi en BMW vergelijken....

  11. #10

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Over het algemeen passen dat soort dingen wel.
    Ik zelf heb een tweeling van 3 jaar. Toen ik dat wist had ik besloten me golf 5 GTI ed30 te houden omdat de tweeling kinderwagen paste. Echter blijft het daar niet bij. Als je ergens heen gaat wil je ook de reis wiegje meenemen. En een grote luier tas enzo.
    Ik ben vrij lang 1.96m en met de maxi-cosi op de family fix moest ik toch verder naar voren zitten. En dat begon toch te vervelen.

    Daarna een b180 w246 gekocht(drama auto) de ruimte is iets praktischer maar als je dan een weekendje weg gaat of vakantie geen doen.
    Kinderwagen
    Kleding
    Reiswieg
    Camping bedje
    Badje
    En ga zo maar door.

    En nu een audi a6 avant. Wat een verademing. De ruimte heerlijk. Hier kan je wat mee. Ik kan zo goed als alles meenemen wat ik wil.

    Aardig lang verhaal maar ik wil ermee zeggen kijk verder als alleen de kinderwagen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
    Audi a6 avant tip tronic 3.0 tfsi(2010)

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Past Joolz kinderwagen in een SB?

    Hier een A3 E-Tron (Sportback), dus ook een veel minder diepe kofferbak, omdat daar dus accu's zitten.
    Onze Mutsy I2 kinderwagen (aanrader!!!) past er prima in zonder de wielen van het onderstel te halen. Dus onderstel inklappen en ik kan hem er zo in leggen.
    Wil je meer ruimte, dan klik je binnen 5 seconden alle wielen er af en kan je nog van alles bij het onderstel er bij leggen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •