Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: FL stuurwiel in pre FL

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    41
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard FL stuurwiel in pre FL

    Hallo,

    Ik ben in het bezit van een A3 8V pre FL met S-Tronic. De auto beschikt over een afgevlakt S-line stuur en nu wil ik graag upgraden naar een stuur met flippers. Nu zag ik een afgevlakt S-line stuur van een facelift staan met flippers en vraag ik me af of dat stuur ook werkt met mijn auto, en past mijn huidige airbag daar in? En zou mijn airbag eventueel wel passen in een pre facelift stuur met flippers?

    Alvast hartelijk dank voor enige reactie!

    Groetjes Chris.

  2. #2
    eippahc's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    140
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: FL stuurwiel in pre FL

    Welke motor heb je?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: FL stuurwiel in pre FL

    Ik weet niet of de Audi 8V net zoals de Audi 8P 2 verschillende versies stuur heeft. De 8P heeft een stuurwiel MET en een ZONDER pinnen waar de airbag in kan vallen. Bij die verschillende stuurwielen horen dus hen eigen airbag.

    Meten is weten, dus airbag eenmaal demonteren en even een foto schieten van het geraamte van je stuurwiel kan je veel gezeur voorkomen (spreek uit ervaring helaas).


    EDIT: Heb even plaatjes uit mijn projectpagina gestolen om mijn verhaal te verduidelijken, voor de duidelijkheid ik spreek over een 8P en niet de 8V. Kan zijn dat deze helemaal geen 2 verschillende sturen heeft, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 .

    Je kan het zelf ook even nalezen hier, pagina 1 staat alles over het stuur: https://www.audiforum.nl/forum/audif...chiptuned.html



    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 24-08-19 om 08:35.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    41
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: FL stuurwiel in pre FL

    Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik begrijp inmiddels dat mijn huidige airbag niet past, en heb een stuur besteld waarin deze wel past.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •