Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Deurgreep ambient LED achteraf monteren

  1. #1

    Standaard Deurgreep ambient LED achteraf monteren

    Ik overweeg om led ambient verlichting te instapleren in de deurgrepen (waar nu reeds een gleuf daarvoor aanwezig is) - zie foto
    Zou iemand (die dit reeds heeft) kunnen vertellen waar het wat betreft elektriciteit op aangesloten moet worden binnen de portier?
    (ik heb reeds portierverlichting aan de zijkant en onderkant)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Deurgreep ambient LED achteraf monteren

    Ik heb een 8P en geen 8V maar de meest logische plek die ik mij kan bedenken is bijvoorbeeld je elec. raambediening, hier staat geschakelde + op (werkt niet meer na vergrendelen/op slot doen van de auto).

    Knip je daar een stukje draad bloot en knoop je hem daaraan vast. Ik denk dat wanneer je daar bij aankoop van de Audi niet voor kiest de aansluiting ook niet standaard aanwezig is en lost ligt om vastgeklikt te worden.

    EDIT: Zou je eens een linkje kunnen posten van die lampjes? Wellicht dat ik deze optie in de deurkaarten van mijn 8P ook wel in wil gaan bouwen
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 24-08-19 om 08:09.

  3. #3

    Standaard Re: Deurgreep ambient LED achteraf monteren

    Heb je een email adres voor me. Dan kan ik eventueel via wat doorsturen en nader over discussieren. Pm werkt volgens mij niet

  4. #4
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Deurgreep ambient LED achteraf monteren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FFCloud Bekijk Berichten
    Heb je een email adres voor me. Dan kan ik eventueel via wat doorsturen en nader over discussieren. Pm werkt volgens mij niet
    Prive berichten kan je pas sturen vanaf 100 posts, of als je Goldmember wordt.

    Voor andere die het ook willen inbouwen is het natuurlijk wel beter om het hier te bespreken.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  5. #5

    Standaard Re: Deurgreep ambient LED achteraf monteren

    oh vandaar. Ja geen probleem hoor om hier verder erover te hebben.
    De lampjes zijn btw te vinden op AliExp.
    Hoopte alleen nog dat iemand in een 8V ik weet (eventueel fabriek af heeft) waar ze officieel horen
    Laatst gewijzigd door FFCloud; 24-08-19 om 20:39.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •