Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Ontgrendeling achterklep gaat niet meer mee met centrale ontgrendeling

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2019
    Leeftijd
    58
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Ontgrendeling achterklep gaat niet meer mee met centrale ontgrendeling

    Sinds deze week wordt de achterklep van mijn A3 Limousine juni 2014 niet meer 'meegenomen' bij de centrale vergrendeling.
    of eigenlijk ontgrendeling.... Alle 4 deuren gaan los en ook de benzineklep, maar de achterklep blijft gesloten.
    met de achterklep-ontgrendelingsknop op de sleutel(s) gaat hij gewoon keurig open.

    Het enige wat gebeurd is dat mijn vrouw in haar sleutel een nieuwe batterij heeft laten zetten bij de plaatselijke (VW) dealer.
    Daar is niets met de auto gebeurd. Afgesloten met de centrale vergrendeling (oude batterij) en later ontrgendeld met de sleutel met nieuwe batterij. Lijkt mij er niks mee te maken te hebben

    Iemand een idee hoe dit kan en opgelost kan worden?

    m.v.g.
    Ed

  2. #2
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.640
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontgrendeling achterklep gaat niet meer mee met centrale ontgrendeling

    Ik weet niet of het bij een A3 ook zo is, maar bij mijn Q5 kun je dat zelf instellen in de MMI. Menu CAR/Centrale vergrendeling.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2019
    Leeftijd
    58
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Ontgrendeling achterklep gaat niet meer mee met centrale ontgrendeling

    Helaas bij deze auto niet. Ik heb alleen de keuze tussen alleen bestuurdersdeur + tankklepje óf alles.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •