Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: MAM velgen, is dat wat?

  1. #1

    Standaard MAM velgen, is dat wat?

    Ik ben van de plan de RS3 Mam velgen aan te schaffen, nu heb ik echt geen verstand van velgen of replica's en vraag ik mij af, zijn ze kwalitatief wel best? Of is het echt een ramp en lekker origineel laten.

    A3 2.0 quattro fabrieks af met de 10 spikes velgen geleverd, denk dat de Rs3 Mam's een grootte verbetering zullen zijn..

    056897B6-D232-4925-B814-EBFF2692FFCD.jpg
    Laatst gewijzigd door Credit777; 21-01-20 om 01:29.

  2. #2
    eippahc's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    140
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: MAM velgen, is dat wat?

    Ik ben ook wel benieuwd naar de wereld van replica's. Wat ik uit dit fora heb begrepen is dat je iets in ieder geval binnen europa geproduceerd moet halen, daar buiten (thailand / india / etc) is echt waardeloos. Daarom ben ik van plan om setje 100% Italiaans aan te schaffen (GMP / AVUS / etc). MAM valt ook binnen europa, dus dat lijkt me een goeie keuze. Ben benieuwd naar de rest zijn mening.

  3. #3
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MAM velgen, is dat wat?

    Persoonlijk meerdere GMP (Italy) velgen gehad en ben daar zeer over te spreken.


    -Ermöglicht durch Benzin-
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2019
    Leeftijd
    54
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: MAM velgen, is dat wat?

    Goedemorgen,
    ben al een jaar of drie in het bezit van een set mam RS-3 velgen. Eerst als zomerset onder mijn vorige auto (golf 7) en nu de winterrubbers erop voor onder de Audi.
    Heb ze alleen nog niet gemonteerd ivm het mooie weer.
    Velgen blijven mooi en makkelijk te onderhouden.

    93467B48-C23D-4F03-A7BC-8468DF327E58.jpg

  5. #5

    Standaard Re: MAM velgen, is dat wat?

    Die zijn inderdaad vet! Passen je originele naafdoppen niet erop of heb je ze express niet erop gedaan? Ik wil graag dezelfde halen die jij hebt in zilver, maar een must is wel mijn originele audi doppen erop..


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: MAM velgen, is dat wat?

    Ik heb mam rs4 velgen gekocht, is gewoon prima kwaliteit. Ik rijd er nu 1 maandje mee en geen problemen, enigste verschil is dat ze ietsjes breder waren als mijn s-line velgen waardoor de band iets dunner wordt en daardoor iets harder aanvoelt. Echter is dit minimaal. Maakt de auto ook sportiever.


    https://i.gyazo.com/82afa9ff906fc72b...a35b29c0dc.jpg

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    46
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: MAM velgen, is dat wat?

    Hier ook MAM velgen op de S3.

    Zeer tevreden van eerlijk gezegd. Ik denk dat mijn velgen een replica is van Audi R8 velgen, maar het zijn wel degelijke replica's. Gemaakt in Duitsland met TUV keuring. Is toch nog enigzins anders dan een chinese kopie van mindere kwaliteit.

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Posts
    262
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: MAM velgen, is dat wat?

    20200321_120307.jpg
    Heel tevreden van MAM velgen .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •