Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Downpipe voor 35 tfsi? (met TÜV)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2020
    Leeftijd
    27
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Downpipe voor 35 tfsi? (met TÜV)

    beste dames en heren,

    bij deze wil ik mezelf eerst voorstellen. ik ben Osman kom uit duitsland, 24 jaar en ben een nieuwe lid.
    Graag wou ik wat informatie over aanpassingen aan de auto (met Duits kenteken en die TÜV gekeurd moeten worden)
    ik kan dus niemand vinden die een downpipe kan monteren aan mijn auto. tenminste niet met een TÜV keuring.
    ik kom uit Gronau westfalen. vlakbij Enschede, Overijssel. ik heb ook geen vrienden in Duitsland die mij kunnen informeren hierover.
    ik zie wel websites die downpipes verkopen maar dat moet ik dan bestellen wat ik eigenlijk niet vertrouw. liefst wil ik naar een garage waar ik het kan aanschaffen+monteren.

    raden jullie dit ook aan om een downpipe toe te voegen aan een 1.5 tfsi? ik wil dit eigenlijk puur zodat ik wat geluid kan krijgen uit mijn uitlaat. ik wou altijd al wat een sportiever geluid in mn auto en ben gek op DSG farts. zodra ik mijn downpipe heb laten monteren zou ik hem willen chippen bij VAGtechniek met pops&bangs software.
    ik heb hiervoor op maat uitlaat gehad maar daar kwam zoveel geluid uit dat het best irritant was op de snelweg. kleppensysteem was geen optie want daarmee kwam ik ook niet door TÜV.

    lang verhaal kort maken:

    ik wil wat geluid uit mijn auto krijgen maar dan wel met TÜV keuring. ik heb geen idee wat ik hiervoor kan aanschaffen. Mijn idee was een downpipe met TÜV + stage1 chippen bij VAGtechniek en daarbij nog Pops & Bangs. GEEN IDEE WAAR IK LANGS KAN GAAN HIERVOOR


    Mijn ouders hebben besloten om in Duitsland te gaan wonen dus ik vind het ook best jammer met TÜV. zo verdomd streng!\

    alvast bedankt lui.

  2. #2

    Standaard Re: Downpipe voor 35 tfsi? (met TÜV)

    https://rvsuitlaatdelen.nl/categorie...-jmtuning-rvs/ zij moeten je verder kunnen helpen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2020
    Leeftijd
    27
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Downpipe voor 35 tfsi? (met TÜV)

    Thanks. Zie niks staan over tüv duitsland maar heb ze een mail gestuurd

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    412
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Downpipe voor 35 tfsi? (met TÜV)

    Bel / mail eens met JD Engineering. Wellicht dat zij wat voor je kunnen betekenen. Ze zitten in Lochem.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •