Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Mannen,

    Ik wil mijn zojuist gekochte (2017) E-Tron verbinden met Audi Connect.
    Wil graag de app gebruiken om bijv de verwarming aan te zetten.

    Hiervoor moet ik, ter verificatie, in mijn account de actuele kilometerstand invoeren.
    (webpagina myAudi)
    Dat doe ik. Klopt 100% met de totale km stand die ik op het display in de auto zie.
    Telkens de melding:

    De ingevoerde kilometerstand komt niet overeen met de huidige kilometerstand van uw Audi A3 Sportback e-tron.

    Dit is al twee dagen zo. Heb al een stukje gereden en toen nog maal geprobeerd met die km stand, maar niks...
    De auto heeft zelf wel een verbinding met de connect diensten. Zo kan ik bijv het actuele weer zien, etc. etc.

    Wat te doen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Het moet niet gekker worden, ineens werkt alles en ben ik hoofdgebruiker. Geen idee hoe, want ik had mijn km stand niet nog eens ingevuld, maar het werkt.
    Lekker voor-klimatiseren!!!

    Nog een vraagje, welke app werkt het beste: (android) de myAudi app of de Audi connect app???

  3. #3
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    MyAudi

    De (verouderde) Connect app wordt niet langer ondersteunt/bijgewerkt.


    Oh, en ben niet verwonderd als de app soms niet werkt. Audi en ICT blijkt een (nog) niet geweldige combinatie...
    Laatst gewijzigd door AudiFranc72; 24-11-18 om 13:44.

  4. #4
    Nik's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    307
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Hier had ik ook last van. Moest ik de kilometerstand bij aankoop (25 km) invoeren in plaats van de actuele stand (70 km), dat werkte het wel. Alsof de auto nog niet gesynchroniseerd had met de servers.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Bedankt voor de reacties.

    Sinds vandaag, na een (android) update werkt de Audi Connect app idd niet meer. Je kan via die app nie alleen nog door linken naar de myAudi app.
    Nou geen probleem, alhoewel ik de looks van de Connect app voor mijn E-Tron veel gaver vondt dan de looks van de myAudi app...

    Als het maar soepel/instant werkt.
    Wel logisch dat Audi over gaat tot één app voor alles.

    Nu hopen dat 'actualiseren' ook snel gaat, de getoonde info juist is en zaken als standverwarming/-koeling snel ingesteld kunnen worden.


  6. #6
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Even dit topic een nieuw leven in blazen.. Heb sinds vrijdag een 2015 etron, en probeer ook de wagen te koppelen aan mijn account, maar helaas geeft ie constant aan dat de km stand niet overeen komt.

    Ik kan mij eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat ze overeenkomen, want denk niet dat de kmstand constant word geupdate met de audi servers, wanneer kan ik dit het beste proberen?

    Of kan de dealer dit moeiteloos oplossen?

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    In het topic “MMI Connect app verbindt niet met auto“ even onder dit topic heeft Pon3 uitvoerig de te nemen stappen beschreven op welke wijze je de auto kan koppelen aan Audi connect.

  8. Ad
  9. #8
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Die topic had ik al gelezen idd, zal het weer proberen wanneer de auto aan de laadpaal hangt.

  10. #9
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    241
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron Audi Connect, kan niet verifiëren, km stand klopt niet?

    Zie het door mij aanvullend gegeven antwoord op jouw vraag in topic “MMI Connect app verbindt niet met auto“

    Want de laadpaal actie heeft geen invloed op het voor de eerste keer aanmelden van de auto.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •