Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: A3 E-tron: auto laat laadstekker niet los

  1. #1

    Standaard A3 E-tron: auto laat laadstekker niet los

    Hallo allemaal,
    vanmorgen wilde ik weg, maar als ik de auto open, blijft de lamp bij de laadstekker branden. Eerst groen, maar na enkele seconden wordt hij rood. De stekker kan er dan niet uit. Display in de auto geeft foutmelding, systeem fout, ga naar de garage... dat wordt lastig.
    Ik heb geprobeerd met stroom van de adapter eraf, met de stekker in het stopcontact, niets helpt. Ook enkele minuten gewacht, tot het lampje bij de stekker uit is, maar zo gauw ik dan de auto ontgrendel, gaat de lamp weer branden en blijft de stekker vast in de auto.
    Bekend probleem?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    45
    Posts
    104
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 E-tron: auto laat laadstekker niet los

    Bij mij niet bekend probleem. Heb wel eens iets gelezen over noodontgrendeling van de stekker in de handleiding. Motorkap open en iets onder een klepje of zo. Wel heel vervelend dit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 E-tron: auto laat laadstekker niet los

    Misschien helpt het door de stekker te bewegen en gelijktijdig de deuren openen?

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 E-tron: auto laat laadstekker niet los

    Iets van ontgrendelingsknop op de sleutel ingedrukt houden terwijl je op het ontgrendelingsknopje van de stekker drukt. En als-ie los is meteen het vergrendelingspalletje dik in de WD40.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •