Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Iemand met Andream (Android) in zijn 8V regio Eindhoven?

  1. #1
    Boelie1977's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Iemand met Andream (Android) in zijn 8V regio Eindhoven?

    Goedenavond,

    Ik zou graag android auto in mijn Audi A3 willen. Echter is dit origineel niet mogelijk. Nu zie ik op het forum Andream voorbij komen. En volgens mij lijken de meeste hier wel positief over. Is er iemand in de regio Eindhoven die dit heeft. En bij wie ik dit eens zou mogen bekijken voor ik het aanschaf ? Heb volgens mij maar een basis multimedia systeem. En alleen een audi media interface. Weet niet of dit voldoende is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Boelie1977; 01-08-20 om 20:33.

  2. #2
    Boelie1977's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Iemand met Andream (Android) in zijn 8V regio Eindhoven?

    Goedenavond

    Had geen reactie gekregen dus ben zelf contact op gaan nemen met Andream. En bij hun de vraag neergelegd of het mogelijk was in mijn A3 8v. Dit bleek zo te zijn. Aangezien ik geen zin had in gehannes en zelf niet technisch ben de vraag gesteld of zij ook verkopers / inbouwers in Nederland hadden. Dit bleek zo te zijn. NDH Automotive in Veldhoven. Ondanks dat het een beginnend bedrijf is en de jongens momenteel vooral in BMW's inbouwen, waren ze enthousiast en hebben het super netjes ingebouwd. Voor iOS werkt het goed draadloos. Voor Android is de bedrade manier nog het beste. Nu dus niet meer afhankelijk van de dure updates en de vervelende navigatie stem. Maar navigatie via waze of google maps. Jammer dat de resolutie van mijn audischerm niet wat beter is. Maar voor mij is het zeker een meerwaarde. Voor de geintresseerde https://www.facebook.com/NDH.NU/posts
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Boelie1977; 10-08-20 om 22:29.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •