Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

  1. #1
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Vorige week was er een melding van Audi AG dat er minimaal vanaf 7 augustus t/m 12 augustus geen tot een beperkte myAudi communicatie mogelijk zal zijn i.v.m. een algehele upgrade van de Audi Servers. Audi kennende kan het zo maar zijn dat dit al een aantal dagen eerder en later ook al het geval kan zijn.
    Dus de komende 14 dagen kan het slecht tot niet werken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Nou, vandaag werkt het sowieso niet. Krijg een ssl error bij het ophalen van auto gegevens en bij het verzenden van een navigatie adres naar de auto toe. Heel irritant.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  3. #3
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Dat had ik idd ook. Nu is het weer in orde. De MyAudi app (iOS) is afgelopen dagen ook ge-update. Mijn (spare) iPhone 6 kan hem niet meer updaten.

  4. #4
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Ja maar ik zie niet echt een verschil in de app. Jij?

    Wel dat ze mijn gratis map updates van me af hebben genomen. Ik had er nog minimaal een, maar nu staat er dat ik er geen meer heb en moet betalen.
    Laatst gewijzigd door SQ5R8; 04-08-20 om 23:35.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  5. #5
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron


    Geen noemenswaardige veranderingen.. ik zou de deuren en ramen wel op afstand dicht willen doen.


  6. #6
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    861
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Er is wel wat gedaan…zojuist in de auto moest ik opnieuw inloggen met inlognaam en ww op de MMI…ben benieuwd wat er verandert is. Net geen tijd en geen zin in in de volle zon

    Fijn weekend allemaal!!
    M.
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  7. #7
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Applejuice Bekijk Berichten
    Er is wel wat gedaan…zojuist in de auto moest ik opnieuw inloggen met inlognaam en ww op de MMI…ben benieuwd wat er verandert is. Net geen tijd en geen zin in in de volle zon

    Fijn weekend allemaal!!
    M.
    Ik denk niet veel. Zoals gezegd hebben ze mijn gratis map updates van me "gestolen". En voor de rest zal het wel weer de (on)bekende bug fixes zijn. De configuratieassistent is waardeloos voor bestaande klanten en de introductie hebben we ook niet nodig, dus voor bestaande klanten veranderd er weinig.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  8. Ad
  9. #8
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    861
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    owww das raar…bij mij werkt updates gewoon. Net een download gedaan van bijna 15 gig, zonder probleem (vanuit de myaudi omgeving op de website)
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  10. #9
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: myAudi app werkt niet tot slecht voor een geplande periode, ook voor de A3 etron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Applejuice Bekijk Berichten
    owww das raar…bij mij werkt updates gewoon. Net een download gedaan van bijna 15 gig, zonder probleem (vanuit de myaudi omgeving op de website)
    Hij werkt wel, de 2020 map kan ik ook nog downloaden, maar ik had nog een free credit en die wilde ik bewaren voor 2021
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •