Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vervanging lampen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    31
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Vervanging lampen

    Hallo allemaal,

    Ik heb een Audi A3 8V sportback uit 2013.
    Deze heeft helaas geen LED verlichting aan de buitenkant, wat persoonlijk toch meer mijn voorkeur heeft.
    Nu wil ik deze vervangen door Xenon lampen en een LED strip, om toch een beetje die stoere look te creëren.

    Nu vond ik de volgende producten op Amazon en Aliexpress, maar mijn vraag is, kan ik deze gewoon vervangen?
    Of is er dan kans op storingen etc.
    Ook achter wil ik waar nu een halogeen lampje in zit voor richting aangegeven vervangen door LED, zodat het wat mooier eruit ziet.

    Voor de voorkant:
    Osram Xenarc Original D3S HID Xenonlamp, gasontladingslamp, kwaliteit conform OEM, Night Breaker Unlimited
    https://www.amazon.de/dp/B0185GYOM0/..._WRJXFbM9WEP6J

    DRL Daytime Running Lights
    http://www.aliexpress.com/item/32966...c8d92e0eWFAZZb

    Voor de achterkant:

    Turn Signal DRL Lights
    http://www.aliexpress.com/item/40002...c8d92e0eWFAZZb


    Mocht iemand mij hiermee kunnen helpen, of betere alternatieven hebben hoor ik het graag.
    Uiteraard niet al te duur, want de originele lampen kosten 900 voor 2 stuks .. helaas te duur.

  2. #2
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Vervanging lampen

    De Xenon D3S brander past alleen en een D3S houder. Zonder starter/ballast heb je hier niks aan.

    Om heer eerlijk te zijn zou ik de auto houden zo als hij nu is, word anders wel een beetje Halfords tuning maar dat is mijn mening.
    Een Philips X-tremeVision Pro150 H7 setje kan je er wel indoen, geeft een iets mooiere kleur dan gewoon h7.

    Ik kan me nog herinneren dat mensen massaal aan de after-market h7 xenon gingen en dat er allerlei modules kapot gingen, wissermotoren ,boordmodules ,dashboards, pas hier dus een beetje mee op.
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Leeftijd
    31
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Vervanging lampen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daniela4 Bekijk Berichten
    De Xenon D3S brander past alleen en een D3S houder. Zonder starter/ballast heb je hier niks aan.

    Om heer eerlijk te zijn zou ik de auto houden zo als hij nu is, word anders wel een beetje Halfords tuning maar dat is mijn mening.
    Een Philips X-tremeVision Pro150 H7 setje kan je er wel indoen, geeft een iets mooiere kleur dan gewoon h7.

    Ik kan me nog herinneren dat mensen massaal aan de after-market h7 xenon gingen en dat er allerlei modules kapot gingen, wissermotoren ,boordmodules ,dashboards, pas hier dus een beetje mee op.
    Bedankt, hier heb ik wat aan!
    Dan laat ik de spullen van de Aliexpress mooi in China liggen en ga ik kijken voor die van Philips.

    Maar het achterlicht en de knipperlichten zijn dus niet te vervangen door LED?

  4. #4
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Vervanging lampen

    Alle verlichting is te vervangen, maar zou het origineel houden.
    Dus kijken op ebay.de of bm-parts.nl, tot je voor een leuk bedrag een set kan kopen.
    Er zijn hier een paar personen die je er bij kan helpen aan te sluiten zoals origineel.

    En die weten ook wat je nodig hebt ervoor.

    Wil je info hierover, neem dan ff contact op met Carpediem hier.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #5

    Standaard Re: Vervanging lampen

    Ik heb me eigen erin verdiept,een kennis van mij die al heel vaak verschillende soorten/merken Led ombouw setjes heeft gemonteerd heeft de beste ervaring met de led sets van hilox, geen storingen en met apk ook geen problemen,lichtbeeld is het zelfde als std verlichting. Dat schijnt vaak een probleem te zijn. Mvg ray8v


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •