Pagina 101 van 300 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.001 tot 2.020 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #2001

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Voor de rijders : zo'n snellaadstation zoals langs A28 bij pesse met mennekes stekker en max 43kwh. Werkt dat met de e-tron ?

  2. #2002
    Jorgb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    89
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Voor de rijders : zo'n snellaadstation zoals langs A28 bij pesse met mennekes stekker en max 43kwh. Werkt dat met de e-tron ?
    Ook mijn vraag.. Maar volgens mij niet Fastned bijv vermeld dat opladen met GTE niet mogelijk is: http://www.fastned.nl/138953/Stekkers-en-Auto-s.html
    Laatst gewijzigd door Jorgb; 20-01-15 om 15:39.

  3. #2003

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorgb Bekijk Berichten
    Ook mijn vraag.. Maar volgens mij niet Fastned bijv vermeld dat opladen met GTE niet mogelijk is: http://www.fastned.nl/138953/Stekkers-en-Auto-s.html
    Ok. Ik heb gebeld en nogmaals geprobeerd. Bij the NEW motion werkt het wel in de snellader, alleen niet snel in een kwartier, maar in 2 uur. Blijkbaar kan de e-tron niet sneller.

  4. #2004
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    vandaag een mogelijke onder voorbehoud productieweek nr. 14 te horen gekregen.1 maart leveren zal er wel niet in zitten...
    Voor de etronlaadstationfappers ik kan wellicht aan een paar van die docks voor je etronlader komen.
    '01 rs4 641 ps

  5. #2005
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monsoon Bekijk Berichten
    Beste Mythos,

    Allereerst gefeliciteerd met die prachtige bak van je!
    Een paar vraagjes m.b.t. de verlagingsset.
    Waar heb je dit laten doen? Via een dealer? Zo ja, welke?
    Ging de LM makkelijk akkoord met het plaatsen? Welke LM?

    Mijn LM raadt het nl. af gezien de hoeveelheid elektronica en accu’s en de extra trillingen die een kortere veerweg met zich meebrengt.

    Alvast hartelijk dank voor je reactie!

    Groet,

    Monsoon
    Hoi Monsoon,

    Dank je!

    Ik heb alles via de Dealer van Mossel en van Mossel leasing (dat is natuurlijk handig, een leasemaatschappij die merk goed kent). Beiden werkten prima mee, top. De verlagingsset is van Eibach is TÜV gekeurd. Dat is een streng Duits keurmerk.

    Succes Mythos
    Laatst gewijzigd door Mythos; 20-01-15 om 18:09.


  6. #2006

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Kun je me wat specs van de docks voor de etronlader mailen misschien.

  7. #2007

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    vandaag een mogelijke onder voorbehoud productieweek nr. 14 te horen gekregen.1 maart leveren zal er wel niet in zitten...
    Voor de etronlaadstationfappers ik kan wellicht aan een paar van die docks voor je etronlader komen.
    Goed nieuws, in ieder geval enige vorm van duidelijkheid.
    Is je toezegging over productie op basis van nieuwe productie informatie ivm ACC?
    Ook ik probeer zoals vele, al enkele maanden duidelijkheid te krijgen van dealer in Amsterdam.
    Inmiddels ben ik daar mee gestopt, omdat hier betere informatie is te vinden van mijn dealer kan geven.

    Tot dat ik info heb over levering, heb ik ook nog geen laadvoorziening.
    Wellicht dat de laad dock een oplossing kan bieden, vanwaar heb jij er een aantal beschikbaar?

  8. Ad
  9. #2008
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rps Bekijk Berichten
    Goed nieuws, in ieder geval enige vorm van duidelijkheid.
    Is je toezegging over productie op basis van nieuwe productie informatie ivm ACC?
    Ook ik probeer zoals vele, al enkele maanden duidelijkheid te krijgen van dealer in Amsterdam.
    Inmiddels ben ik daar mee gestopt, omdat hier betere informatie is te vinden van mijn dealer kan geven.

    Tot dat ik info heb over levering, heb ik ook nog geen laadvoorziening.
    Wellicht dat de laad dock een oplossing kan bieden, vanwaar heb jij er een aantal beschikbaar?
    Wat mij vandaag verteld is is dat de start van productie van de etrons met assistentiepakket 2 weken vertraagd is naar week 10. Dealer en importeur kunnen verder nog geen echte toezeggingen doen, maar de inschatting van de importeur was dat onze etron dan ongeveer week 14 geproduceerd ging worden. Ik ben een redelijk vroege besteller (3oktober zo uit mijn hoofd).
    Via via ben kom ik als het goed is in contact met iemand die een aantal van die docks 'over' heeft. Het gaat dus om die zwarte behuizing waar je de meegeleverde etron lader in kan bevestigen. Ik hoop hier snel mer over te horen.
    '01 rs4 641 ps

  10. #2009
    SD1983's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Via via ben kom ik als het goed is in contact met iemand die een aantal van die docks 'over' heeft. Het gaat dus om die zwarte behuizing waar je de meegeleverde etron lader in kan bevestigen. Ik hoop hier snel mer over te horen.
    Ik heb wel interesse om er 1 van je over te nemen. Let me know als je een prijsje weet!

  11. #2010

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Hoi Monsoon,

    Dank je!

    Ik heb alles via de Dealer van Mossel en van Mossel leasing (dat is natuurlijk handig, een leasemaatschappij die merk goed kent). Beiden werkten prima mee, top. De verlagingsset is van Eibach is TÜV gekeurd. Dat is een streng Duits keurmerk.

    Succes Mythos
    Mooi bericht!
    Van Mossel uit Tilburg?
    Laatst gewijzigd door Speedster7; 20-01-15 om 20:17.

  12. #2011

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Wat mij vandaag verteld is is dat de start van productie van de etrons met assistentiepakket 2 weken vertraagd is naar week 10. Dealer en importeur kunnen verder nog geen echte toezeggingen doen, maar de inschatting van de importeur was dat onze etron dan ongeveer week 14 geproduceerd ging worden. Ik ben een redelijk vroege besteller (3oktober zo uit mijn hoofd).
    Via via ben kom ik als het goed is in contact met iemand die een aantal van die docks 'over' heeft. Het gaat dus om die zwarte behuizing waar je de meegeleverde etron lader in kan bevestigen. Ik hoop hier snel mer over te horen.
    Dank je voor de info,
    Ik ben een paar weken later ingestapt, eind oktober.
    Prettig dat er weer wat nieuwe informatie komt, blijft me soms verbazen dat er wordt gekozen om vanuit de importeur/dealer te zwijgen en of ontkennen wat er aan de hand is. (Officieel heb ik van mijn dealer nog niets gehoord over productie, dan bedoel ik in het geheel niet).
    Als je info hebt over de docks hoor ik het graag.

  13. #2012

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Ik heb alles via de Dealer van Mossel en van Mossel leasing (dat is natuurlijk handig, een leasemaatschappij die merk goed kent). Beiden werkten prima mee, top. De verlagingsset is van Eibach is TÜV gekeurd. Dat is een streng Duits keurmerk.

    Succes Mythos
    TÜV keurmerk krijg je idd. niet zomaar en daarnaast heeft Eibach ook een reputatie hoog te houden.
    Toch maar eventjes met van Mossel bellen morgen! :-)

    Bedankt voor de info!!

  14. #2013
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb een Audi laaddock (nieuw in doos) over, past niet op de muur voor 300 mag je het hebben die het eerst komt het eerst maalt.

  15. #2014

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Wat mij vandaag verteld is is dat de start van productie van de etrons met assistentiepakket 2 weken vertraagd is naar week 10. Dealer en importeur kunnen verder nog geen echte toezeggingen doen, maar de inschatting van de importeur was dat onze etron dan ongeveer week 14 geproduceerd ging worden. Ik ben een redelijk vroege besteller (3oktober zo uit mijn hoofd).
    Via via ben kom ik als het goed is in contact met iemand die een aantal van die docks 'over' heeft. Het gaat dus om die zwarte behuizing waar je de meegeleverde etron lader in kan bevestigen. Ik hoop hier snel mer over te horen.
    Ik heb ook interesse indien interessante prijs.

  16. #2015

    Angry Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Helaas heb ik er ervaring mee. Bij mijn e-tron ging het lampje (uitlaatgascontrole systeem) al na 450 km branden. Naar de dealer gegaan. Zij hebben test uitgevoerd, conclusie niets mis met de auto, gereset en het zou goed moeten zijn. Met de nadruk op 'zou'.......;-( Twee dagen later opnieuw het oranje storingslampje branden. Contact met de dealer. Ze moesten de auto nu toch een dag hebben om het goed op te kunnen lossen. Inmiddels staat de auto een week bij de dealer (1100 km op de teller) zonder enig zicht op een oplossing. Volgens de fabriek in Duitsland mag er zolang wel gereden worden met de auto, echter dat willen ze niet schriftelijk bevestigen. Gevolg importeur Pon en dealer geven de auto niet vrij en mijn splinternieuwe auto staat stil op de parkeerplaats bij de dealer. Tot zover voorsprong door techniek......... Dat er een storing op treedt bij een nieuwe auto is bijzonder maar kan gebeuren, de wijze waarop het nu echter (niet) wordt opgelost is wat mij betreft echt Audi onwaardig!
    Als je nu dus naar de dealer gaat met de storing weet je dat je waarschijnlijk je auto even kwijt bent.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Vanochtend gaat het oranje storingslampje branden van het motormanagement.
    Moet ik meteen terug naar de garage. Iemand hier ervaring mee ?
    nu 2.150 km op de teller !

  17. #2016

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heftig verhaal ! Ik ben net bij de dealer geweest. Was storing iets met de koeling, maar niet precies achterhaald. Ik mag doorrijden en moet hem over 2 weken ren dag inleveren voor verdere diagnose. En ik ben hem volgende week 2 dagen kwijt voor schade herstel. Er is een winkelwagentje in mijn wielkast geparkeerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcod1973 Bekijk Berichten
    Helaas heb ik er ervaring mee. Bij mijn e-tron ging het lampje (uitlaatgascontrole systeem) al na 450 km branden. Naar de dealer gegaan. Zij hebben test uitgevoerd, conclusie niets mis met de auto, gereset en het zou goed moeten zijn. Met de nadruk op 'zou'.......;-( Twee dagen later opnieuw het oranje storingslampje branden. Contact met de dealer. Ze moesten de auto nu toch een dag hebben om het goed op te kunnen lossen. Inmiddels staat de auto een week bij de dealer (1100 km op de teller) zonder enig zicht op een oplossing. Volgens de fabriek in Duitsland mag er zolang wel gereden worden met de auto, echter dat willen ze niet schriftelijk bevestigen. Gevolg importeur Pon en dealer geven de auto niet vrij en mijn splinternieuwe auto staat stil op de parkeerplaats bij de dealer. Tot zover voorsprong door techniek......... Dat er een storing op treedt bij een nieuwe auto is bijzonder maar kan gebeuren, de wijze waarop het nu echter (niet) wordt opgelost is wat mij betreft echt Audi onwaardig!
    Als je nu dus naar de dealer gaat met de storing weet je dat je waarschijnlijk je auto even kwijt bent.

  18. #2017

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    42
    Posts
    8
    Kudos
    0

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Beste Mythos,

    Ik heb Van Mossel ook gevraagd om verlagingsset van Eibach en tevens het vervangen van de etron-badges voor s-line badges.
    In reactie kreeg ik te horen dat de verlagingsset niet geplaats wordt ivm garantie issues volgens de importeur. En de badges worden niet vervangen omdat men bang is dat men bij het verwijderen krassen op de auto achterlaat.

    Zou je mij je kentekening van je prachtige e-tron en vestigingsplaats van jou Van Mossel Dealer kunnen laten weten zodat ik Van Mossel kan verwijzen naar het feit dat ze de verlagingsset al eerder hebben geplaats?

    Groet, St1C

  19. #2018

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St1C Bekijk Berichten
    Beste Mythos,

    Ik heb Van Mossel ook gevraagd om verlagingsset van Eibach en tevens het vervangen van de etron-badges voor s-line badges.
    In reactie kreeg ik te horen dat de verlagingsset niet geplaats wordt ivm garantie issues volgens de importeur. En de badges worden niet vervangen omdat men bang is dat men bij het verwijderen krassen op de auto achterlaat.

    Zou je mij je kentekening van je prachtige e-tron en vestigingsplaats van jou Van Mossel Dealer kunnen laten weten zodat ik Van Mossel kan verwijzen naar het feit dat ze de verlagingsset al eerder hebben geplaats?

    Groet, St1C
    Het plaatsen van een verlangingsset schijnt je fabrieksgarantie te doen vervallen. Dat wil je denk ik niet

  20. #2019

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    Het plaatsen van een verlangingsset schijnt je fabrieksgarantie te doen vervallen. Dat wil je denk ik niet
    Volgens mij kunnen ze dat nooit juridisch hard maken als er een probleem optreedt. De Golf GTE, zelfde platform en zelfde aandrijflijn, is ook verlaagd.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  21. #2020

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Volgens mij kunnen ze dat nooit juridisch hard maken als er een probleem optreedt. De Golf GTE, zelfde platform en zelfde aandrijflijn, is ook verlaagd.
    In de Audi service en garantie bepalingen (http://www.audi.nl/dam/nemo/nl/servi...kje%202014.pdf) staat toch duidelijk het volgende waar ze zich op kunnen beroepen in het geval je de accu's op een drempel kapot rijdt:

    Aanspraak op garantie is tevens uitgesloten indien de oorzaak van het defect het gevolg is van:
    • Onderhouds- en reparatiewerkzaamheden die niet bij een officiële Audi dealer/Servicepartner zijn uitgevoerd.
    • Verwaarlozing en/of gebrekkig onderhoud.
    • Het niet volgens de fabrieksvoorschriften onderhouden van de auto (waarbij het Audi Serviceplan als bewijs dient).
    • Oneigenlijk gebruik of overbelasting.
    • Het deelnemen aan sportevenementen met de auto (races, rally’s, enz.).
    Het gebruik van niet-originele Audi onderdelen.
    Veranderingen aan de auto die zonder toestemming van de fabrikant zijn uitgevoerd.
    • Invloeden van buitenaf.
    • Normale slijtage.
    Laatst gewijzigd door Bram-S2Power.com; 21-01-15 om 13:13.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •