Pagina 4 van 300 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #61

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Denk dat @1969mach1 vooral doelt op de afschrijving van het e-tron model ten opzichte van een normale A3. Ik denk dat dat voor de leasemij ook wel een uitdaging gaat worden, aangezien ze daar nog niet veel ervaring mee hebben. Absoluut gaat de afschrijving sowieso meer zijn, want aanschafprijs is 10k meer. Voor de gemiddelde leaserijder zal de e-tron denk ik ook niet direct interessant zijn, want verwacht niet dat de leaseprijs heel gunstig gaat zijn (wat je bijv ook al ziet bij een Ampera). Dus netto verschil zal kleiner zijn dan enkel verschil in bijtelling.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  2. #62

    Standaard A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Door de komst van deze bedoel je? Denk dat het nog niet veel uitmaakt.
    Nee de restwaarde na 4 jaar rijden. Denk dat nu nog een normale A3 makkelijker te verkopen is?
    Benieuwd wat zo'n elektrische wagen in de markt doet na een paar jaar.
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  3. #63

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Nee de restwaarde na 4 jaar rijden. Denk dat nu nog een normale A3 makkelijker te verkopen is?
    Benieuwd wat zo'n elektrische wagen in de markt doet na een paar jaar.
    Misschien worden ze dan wel massaal geëxporteerd, zoals nu ook het geval is met de Civic's en Prius'en, omdat ze in oost Europa / Rusland subsidie krijgen daarop.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  4. #64

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Gisteren van Audi Centrum Amsterdam begrepen dat ze in januari waarschijnlijk meer weten/bestellingen gaan opnemen.
    Ze verwachten de eerste modellen in augustus/september op de weg. Vanaf prijs zoals gezegd rond de 37-39K met standaard MMI en panoramadak.
    Er komt geen s-line pakket zoals op de G-tron omdat de E-tron z'n eigen lijn met spoilers, skirts en diffusors heeft.

    Denk zelf dat je voor 43-45K een mooi aangeklede E-tron rijdt tegen 7%. De bagageruimte is minder en het gewicht meer. Daarentegen zou het gewicht goed verdeeld moeten zijn en met 204pk jezelf snel genoeg kunnen verplaatsen. Nu de leaseprijs nog even afwachten maar zal beter zijn dan een Mitsubishi PHEV of V60 pih mag ik aannemen...

    Gisteren een mooie A3L gereden maar de 140pk een beetje leuk aangekleed kom je op 44K tegen 20%. Daar rij je bijna 3 E-trons voor
    Heb altijd leuke auto's mogen rijden en nooit heel erg op de bijtelling gelet maar ben persoonlijk een beetje klaar met belasting afdragen, tis gewoon zonde geld mi...

  5. #65
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik ben benieuwd. Hij heeft wel een mooie grille. Je kunt ook nog steeds geen S3 Limousine bestellen. Of vanaf deze week misschien. De opties van de eTron zullen net zo duur zijn als van een normale A3 dus als je wat opties wilt dan tikt het heel snel aan.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey


  6. #66
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mausie Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd. Hij heeft wel een mooie grille. Je kunt ook nog steeds geen S3 Limousine bestellen. Of vanaf deze week misschien. De opties van de eTron zullen net zo duur zijn als van een normale A3 dus als je wat opties wilt dan tikt het heel snel aan.
    Wat ik wel begreep van mijn dealer is dat veel er al standaard op zitg, zoals standkachel en MMI+, dus wellicht hoef je er niet veel bij te pakken.
    '01 rs4 641 ps

  7. #67
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Opties hoeft niet, kan wel ;-). Standkachel zal er inderdaad wel op zitten net als MMI+. De eUp heeft het ook. Maar waarom pano standaard. Dat is juist veel extra gewicht zou ik denken.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    En waarom dan een standkachel standaard? Lijkt me ook niet logisch.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  10. #69

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    En waarom dan een standkachel standaard? Lijkt me ook niet logisch.
    Om het ding warm te krijgen op het moment dat je vol electrisch rijdt?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #70

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iRWBC Bekijk Berichten
    Heb altijd leuke auto's mogen rijden en nooit heel erg op de bijtelling gelet maar ben persoonlijk een beetje klaar met belasting afdragen, tis gewoon zonde geld mi...
    Is idd zonde van het geld. Maar de eigen bijdrage is compensatie voor privé gebruik. Dus als niet lease rijder kijk ik ook beetje vreemd tegen de 0% knallers die ondernemers ook nog met veel belastingvoordeel (lees tot 75%!) kunnen aanschaffen (in 2013). Volgens mij betalen we daar allemaal aan mee!

    Ik zou mijn auto graag tegen 25% bijtellen voor het 52% belastingtarief. Zou me zo € 350 per maand voordeel opleveren! Dan is belasting betalen juist leuk.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  12. #71
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Standkachel is nodig voor het accupakket geloof ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    En waarom dan een standkachel standaard? Lijkt me ook niet logisch.
    '01 rs4 641 ps

  13. #72

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Is idd zonde van het geld. Maar de eigen bijdrage is compensatie voor privé gebruik. Dus als niet lease rijder kijk ik ook beetje vreemd tegen de 0% knallers die ondernemers ook nog met veel belastingvoordeel (lees tot 75%!) kunnen aanschaffen (in 2013). Volgens mij betalen we daar allemaal aan mee!

    Ik zou mijn auto graag tegen 25% bijtellen voor het 52% belastingtarief. Zou me zo € 350 per maand voordeel opleveren! Dan is belasting betalen juist leuk.
    `

    Ook eens en je rijdt geen nieuwe Audi zonder zorgen voor €300-€400 per maand prive maar toch...
    Heb geen eigen bijdrage dus kan niets aftrekken verder.

    E-tron vind ik een mooie oplossing, rij 60k per jaar dus na 2,5 jaar weer iets anders en kijken we dan weer welke regels/mogelijkheden er zijn.
    Denk dat een SB ruim genoeg is met een kleintje (hoop ik althans). Heb ook de Outlander gereden maar daar druipt de japanse kwaliteit vanaf niet normaal...

    V60 pih is qua leasebedrag te duur dus dan houdt het een beetje op in de 7%.

  14. #73

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Standkachel is nodig voor het accupakket geloof ik.
    Standkachel standaard weet ik niet maar zal zeker een optie zijn gezien het accupakket. Outlander heeft dit ook in het instyle pakket.
    Heb een interne pdf gezien en daar stond standaard MMI (+ weet ik even niet zeker) en panodak...

    Velgen zullen 17'' of 18" zijn en verwacht daar geen/weinig keuze in.
    Voor mij dan alleen een Xenon pakket en dan ben ik een tevreden man

    7.6 naar de 100, 204pk, 222kmph, panodak, mmi, standkachel met appje en xenon voor nog geen €150 per maand... waar kan ik tekenen?

  15. #74
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iRWBC Bekijk Berichten
    `

    Denk dat een SB ruim genoeg is met een kleintje (hoop ik althans).
    Ons kleintje is bijna twee en ik vind de ruimte ok: had het toch iets groter verwacht. Hiervoor had ik een Leon uit 2009 en het leek of de kofferruimte (voor de buggy) groter was. Desalniettemin ben ik nog steeds erg tevreden over mijn A3 SB 1.4 TSFI. Had liever ook een 7% auto gehad, maar moest begin 2013 al een nieuwe auto bestellen.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  16. #75

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Ons kleintje is bijna twee en ik vind de ruimte ok: had het toch iets groter verwacht. Hiervoor had ik een Leon uit 2009 en het leek of de kofferruimte (voor de buggy) groter was. Desalniettemin ben ik nog steeds erg tevreden over mijn A3 SB 1.4 TSFI. Had liever ook een 7% auto gehad, maar moest begin 2013 al een nieuwe auto bestellen.
    Dat is idd dan een klein compromis... dan neemt m'n verloofde maar wat minder spullen mee
    E&G-trons missen nog wel het extra laadvak maar goed. Eerst maar eens de auto en dan het kleintje... (of met deze levertijden misschien wel tegelijk )

    Thnx!

  17. #76
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iRWBC Bekijk Berichten
    Dat is idd dan een klein compromis... dan neemt m'n verloofde maar wat minder spullen mee
    E&G-trons missen nog wel het extra laadvak maar goed. Eerst maar eens de auto en dan het kleintje... (of met deze levertijden misschien wel tegelijk )

    Thnx!
    Graag gedaan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, maar dat schijnt niet altijd te lukken
    Mbt levertijden: lastige keuze! Eerst de auto of het kleintje laten leveren?!?
    eerst het kleintje, toch?
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  18. #77

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Graag gedaan! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, maar dat schijnt niet altijd te lukken
    Mbt levertijden: lastige keuze! Eerst de auto of het kleintje laten leveren?!?
    eerst het kleintje, toch?
    1 vd 2 valt goed te plannen

  19. #78

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Om het ding warm te krijgen op het moment dat je vol electrisch rijdt?
    Aaah natuurlijk :-)
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #79
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  21. #80
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Rood staat hem toch echt goed!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •