Pagina 296 van 300 EersteEerste ... 196246286292293294295296297298299300 LaatsteLaatste
Resultaten 5.901 tot 5.920 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #5901

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Mijn 2017 E-Tron laadt, als ik een laadtimer in stel (bijv voor opladen in nachten, ivm daltarief stroom) altijd instant toch al tot 30%...
    Daarna stopt hij met laden en start dan met het laden van de rest zodra dus die ingestelde timer tijd komt.

    Waarom laadt hij toch altijd eerst tot die 30% (dus dat deel gaat die direct laden, ondanks de ingestelde timer)???

  2. #5902
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Misschien als zekerheid, zodat er voldoende stroom is voor de electrische systemen zoals de kachel?

  3. #5903

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @AudiFranc72 Dat zou idd kunnen... Maar doet de jouwe dit ook?

  4. #5904
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Volgens mij niet. Gaat bij jou het lampje direct groen knipperen?

  5. #5905
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Het valt mij de laatste weken op dat het verwarmen van de auto terwijl deze aan de stekker zit, ten koste gaat van de accu en dus de te rijden electrische kilometers. Dit was eerst niet. Als de auto aan de stekker hangt dan pakte hij de stroom om te verwarmen vanaf het stroomnet, maar nu dus vanuit de accu die dan ook niet wordt bijgeladen.

    Meer mensen dit opgevallen?


  6. #5906

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb geen veranderingen opgemerkt. Lijkt nog altijd vanaf het stroomnet te komen en ik gebruik het elke dag via de laadtimer.

  7. #5907

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @AudiFranc72 Ik heb het ook hier even voor je getest.
    Ook ik merk géén verschil.
    Merk juist nu het weer wat warmer wordt dat de geschatte range weer fijn toe neemt. Gisteren gaf hij al 46km range aan bij de start.
    Niet dat hij dat nu al echt haalt hoor, met verwarming en stoelverwarming enzo aan...


    Van mijn kant gelijk een andere vraag:
    Ik heb wat kraakgeluiden in het vooronder als ik over heuvels rij
    Volgens mij erger geworden met kou.
    E-Tron is een facelift model uit 2017
    Beetje te vroeg om te kraken vindt ik...
    Gekraak lijkt te komen uit zoiets als draagarmen, subframe, stabilisatiestang etc...
    Maar ik weet niet wat het natuurlijk veroozaakt.
    Dat mag ook niet met zo'n jonge Audi met 20k op de teller denk ik.

    Hoe aan te pakken? Anderen ervaring hier mee?
    Gewoon bij Audi voor garantie aanbieden?

  8. Ad
  9. #5908
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk Berichten
    @AudiFranc72 Ik heb het ook hier even voor je getest.
    Ook ik merk géén verschil.
    Merk juist nu het weer wat warmer wordt dat de geschatte range weer fijn toe neemt. Gisteren gaf hij al 46km range aan bij de start.
    Niet dat hij dat nu al echt haalt hoor, met verwarming en stoelverwarming enzo aan...


    Van mijn kant gelijk een andere vraag:
    Ik heb wat kraakgeluiden in het vooronder als ik over heuvels rij
    Volgens mij erger geworden met kou.
    E-Tron is een facelift model uit 2017
    Beetje te vroeg om te kraken vindt ik...
    Gekraak lijkt te komen uit zoiets als draagarmen, subframe, stabilisatiestang etc...
    Maar ik weet niet wat het natuurlijk veroozaakt.
    Dat mag ook niet met zo'n jonge Audi met 20k op de teller denk ik.

    Hoe aan te pakken? Anderen ervaring hier mee?
    Gewoon bij Audi voor garantie aanbieden?
    Hmm raar. gebruik jij het onderste knopje voor direct laden of alleen de timer?

    WOW! 46 kilometer?! Ik kom niet verder dan 31... Rij jij zo rustig in EV stand?

    Dat kraken heb ik (en vele anderen) ook. Klinkt niet premium nee, vooral als je passagiers mee hebt...Verschillende mensen zijn ervoor terug geweest, soms helpt invetten van de rubbers. Als je zoekt op krakende ophanging dan vind je hier op het forum wel het e.e.a..

  10. #5909

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @AudiFranc72:
    Ik heb het getest met de laadplanning timer modus. Dus in de A3 (of in de app, zoals ik zelf altijd doe) had ik Timer 1 ingesteld voor het laden en 'Airconditioning elektrisch' gezet, waarbij hij dus op de ingestelde vertrektijd zorgt dat de in de auto ingestelde temp bereikt is/voorgeklimatiseerd wordt.
    Dat werkt goed en gaat. Lijkt niet van de te rijden EV km's af te gaan.
    Maar 'hoe veel' EV km's gaan er dan bij jou af als je voorverwarmd?
    Ik zal het ook nog even voor je testen met de 'Standverwarming/-koeling' modus in de auto/app. Dus zonder timer een directe start.

    Over die 46km EV range die ik noemde:
    Ja dat geeft mijn A3 E-Tron nu op de warmere dagen na thuis geladen te hebben weer aan zodra ik in stap (met koudere weer was die start indicatie vaak een stuk minder, zoals bijv. 35km).
    Maar die 46km haalt hij (nog) niet hoor! Mijn woon-werk traject is elke dag 52km enkele reis, waarbij ik start met 80km/u op cruise control en daarna snelweg met continue 100-110km/u. Dan haal ik ook maar ~35km.
    Als het echt weer warm wordt haal ik wel weer 40+ echte ev range.
    De rit nu net naar huis: start indicatie was 43km.
    Gehaald: 38km. En de rest dus op benzine in battery hold...

    Over het kraken:
    Wat bizar! Het is een facelift 2017 A3 E-Tron. Dat mag toch gewoon niet kraken?? Idd niks premium gevoel zo.
    Jij hebt het zelf ook? Al eens een dealer naar laten kijken?
    Anderen die weten welk deel in de ophanging van de A3 8v (facelift) hier voor zorgt?

    Binnenkort moet ik mijn zomerwielen er weer onder zetten. Hoog op de krik zal ik elk rubber dat ik kan vinden eens goed inspuiten met silicone spray.
    Of is dat niet wijs...?
    (en anders gaat hij naar de dealer)
    Laatst gewijzigd door allewijn; 26-02-19 om 17:26.

  11. #5910

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @AudiFranc72, los van bovenstaande (als je daar alsjeblieft nog ff op kan reageren), heb ik zojuist nog een test voor je gedaan:

    Ik heb mijn E-Tron aan de laadpaal helemaal vol geladen.
    100% vol, gaf hij aan dat ik 48km EV range heb.
    Vervolgens heb ik, via de app, de standverwarming direct gestart.
    Ik heb hem vervolgens 30 minuten laten lopen.
    Tijdens die 30 minuten keek ik af en toe in de app.
    Ik zag dat de accu van 100% terug liep naar 99%.
    Ik zag dat de EV range op 48km bleef staan.
    Ik zag na 25 minuten verwarmen dat de doellaadtoestand weer 100% was en de range 48km.
    Na de 30 minuten was hij nog steeds 100% geladen en een range van 48km.
    (nee die range haal ik uiteraard helaas niet tijdens het rijden...)

    Nog een laatste vraag over het voorverwarmen/verkoelen:
    Zie je bij jou, in je MMI instellingen, het woord VOORKLIMATISERING óf het woord INTERIEURVOORVERWARMING/-KLIMATISERING staan?

    Alstu...
    Laatst gewijzigd door allewijn; 28-02-19 om 21:37.

  12. #5911

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @allewijn

    Even een korte reactie van mijn kant op je vragen / opmerkingen:

    - Ik heb een MY2016 en die kraakt ook. Draagarmrubbers is het probleem. Dit is al meermaals ingevet en dit helpt dan ongeveer 2 weken. Dan is het weer kraken. Ik heb het nu maar zo gelaten.
    - Net als de compleet verroeste wielnaven. Ziet er niet uit, maar is een bekend probleem en Audi doet er niets aan. Ik heb de zwarte Rotor velgen dus dat zie je nogal goed, die roestkleur.
    - Mijn batterij geeft bij vol (100%) aan dat ik ongeveer 31km heb. Dit staat los van klimatiseren; dat verandert de stand niet als ik aan de laadpaal sta. Zonder laadpaal gaat er ongeveer 1km bereik af, maar dit win je terug doordat je batterij warm is. Overigens haal ik in de winter van die 31 km er ongeveer 18; dan is het op. In de zomer wil de teller wel eens gigantisch uitslaan naar 37/38km. Jaja! Als het een graad of 18-20 is buiten dan haal ik die 38km ook wel, mits ik geen snelweg rijd. Max 80km/u; anders gaat het niet. Toen ik de auto kreeg stond deze op 45km bereik, maar dit heb ik de 1e dag na aflevering al nooit meer gezien. Winter (-5 tot +5) of 18+ graden scheelt bij mij dus echt de helft aan bereik. Komt ook door stoelverwarming + spiegelverwarming + achterruitverwarming en verwarmen van de auto in z'n geheel; dat kost meer energie dan koelen.
    - Bij mij staat er "interieurvoorverwarming/-kli (of zoiets; meer past niet op de regel haha). Ook daar heb je geen keuze om dit elektrisch of benzine te doen; dat bepaalt de auto dus zelf.

  13. #5912

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @Soeski, dank je voor je opmerkingen.
    Jouw batterij geeft duidelijk wel wat minder aan dan de mijne... Maar kan ook komen door onze rijstijlen, want hij baseert de range telkens volgens mij op basis van vorige rit(ten).

    Over het kraken:
    Ik zal mijn betreffende rubbers inspuiten bij de zomerbanden wissel. Kijken of het dan even weg is.
    Ik las dat het de silentblokken zijn die vervangen moeten worden:
    https://www.audiforum.nl/forum/model...punten-42.html

    Misschien moet ik de mijne onder garantie gewoon aanbieden bij Audi...
    Laatst gewijzigd door allewijn; 04-03-19 om 20:26.

  14. #5913
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk Berichten
    @AudiFranc72, los van bovenstaande (als je daar alsjeblieft nog ff op kan reageren), heb ik zojuist nog een test voor je gedaan:

    Ik heb mijn E-Tron aan de laadpaal helemaal vol geladen.
    100% vol, gaf hij aan dat ik 48km EV range heb.
    Vervolgens heb ik, via de app, de standverwarming direct gestart.
    Ik heb hem vervolgens 30 minuten laten lopen.
    Tijdens die 30 minuten keek ik af en toe in de app.
    Ik zag dat de accu van 100% terug liep naar 99%.
    Ik zag dat de EV range op 48km bleef staan.
    Ik zag na 25 minuten verwarmen dat de doellaadtoestand weer 100% was en de range 48km.
    Na de 30 minuten was hij nog steeds 100% geladen en een range van 48km.
    (nee die range haal ik uiteraard helaas niet tijdens het rijden...)

    Nog een laatste vraag over het voorverwarmen/verkoelen:
    Zie je bij jou, in je MMI instellingen, het woord VOORKLIMATISERING óf het woord INTERIEURVOORVERWARMING/-KLIMATISERING staan?

    Alstu...
    @allewijn Inmiddels lijkt bij mij ook weer alles te werken zoals bij jou. Alsof de 'direct-laden-knop' niet helemaal goed werkte...Nu gewoon 31km en warme auto. Ik ben wel heel benieuwd hoe jij elektrisch rijdt, dat je 15 km mee kan rijden dan ik en Soeski. Bij mij stond ook bij het ophalen van de auto 45km en dat heb ik daarna nooit meer gezien. Audi heeft tussentijds wel een update gedaan waardoor de aangegeven kilometers dichter liggen bij de werkelijk gereden kms.

  15. #5914

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Over die 'direct laden knop': Ik zag een paar weken geleden dat er bij mijn 2017 E-Tron wat vocht achter het vierkante groen/oranje brandende ledje zat (dus het vakje tussen de direct laden en de timer knop, naast de oplaadstekker, achter het Audi logo).
    Gezocht op forums, blijkt vaker voor te komen (mijn knoppen werkten nog wel, maar er zijn ook mensen die aan gaven dat de knoppen soms ook niet meer werkten).
    Aangemeld voor herstel, bij mijn dealer.
    Vorige week keurig onder garantie vervangen. Hele module nieuw. Netjes hoor (volgens mij moest de hele bumper er voor af).

    Over de verroeste wielnaven: Bizar idd hoe snel dat gaat. Zie ik bij mijne ook al. Ik ga ze zometeen, bij de wissel van winter- naar zomerwielen, zelf zilver lakken met Hammerite lak. Heb ik bij vorige auto's ook altijd gedaan (bijv. mk6 GTI en TT) en ziet er dan jaren perfect uit.

    Over de EV-range:
    Ja ik rij mijn woon-werk verkeer erg rustig. Ik rij na een paar honderd meter mijn dorp uit, kom op een lange 80km/u weg en rij daarna de A29 en A16 op waar ik met 90 tot 100km/u overheen sukkel. De rit is altijd langer (52km) dan de EV-range haalt, dus schakelt hij automatisch het laatste stuk de benzinemotor in.
    Ik had 'm al uitgelegd, in een eerdere post:

    Over die 46km EV range die ik noemde:
    Ja dat geeft mijn A3 E-Tron nu op de warmere dagen na thuis geladen te hebben weer aan zodra ik in stap (met koudere weer was die start indicatie vaak een stuk minder, zoals bijv. 35km).
    Maar die 46km haalt hij (nog) niet hoor! Mijn woon-werk traject is elke dag 52km enkele reis, waarbij ik start met 80km/u op cruise control en daarna snelweg met continue 100-110km/u. Dan haal ik ook maar ~35km.
    Als het echt weer warm wordt haal ik wel weer 40+ echte ev range.
    De rit nu net naar huis: start indicatie was 43km.
    Gehaald: 38km. En de rest dus op benzine in battery hold...

    Samengevat: Ik haal dus denk ik echt niet veel meer EV-kilometers dan jullie hoor. Want nu het weer regent en knetterhard waait, haal ik ongeveer hetzelfde als jullie.
    Wil je weer eens die hoge start-EV-range zien, zoals toen bij aflevering:
    Pak een warme(re) dag, zoals de zonnige dagen van vorige week.
    Maak een erg zuinige EV rit (ik meen dat de EV-range erg bepaald wordt door hoe de vorige rit qua zuinigheid verliep).
    Zet je ventilatie eens compleet UIT voordat je de stekker er in steekt. Zodra geladen (ik laad thuis op 10Ah, dus duurt 3:45uur), E-Tron aanzetten en je ziet EV indicaties van makkelijk 44+km...
    Maargoed, dat is jezelf beetje foppen, want zodra je ventilatie weer aan zet en andere stroomverbruikers, zakt hij uiteraard al weer in voordat je nog maar een kilometer gereden hebt

  16. #5915
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik had afgelopen week bij het wegrijden in de ochtend de melding 'beperkt vermogen beschikbaar'. Ik weet niet of dat de volledige melding was.
    Accu had nog 11 kilometer bereik en tank zat half vol.
    Aan de auto zelf merkte ik ook niets.

  17. #5916

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @Soeski en @AudiFranc72 en aan alle andere geïnteresseerden:

    Vandaag gaf mijn E-Tron, na thuis opgeladen, bij de start een EV bereik aan van 40km.
    Als proef op de som, wilde ik deze woon-werk rit eens kijken of ik dat ook kon halen.
    Het was lekker weer, dus panoramadak open en de kachel/ac compleet uit gezet (dit scheelt denk ik flink!).
    Vervolgens met gemiddeld 90km/u naar werk gereden (80km/u en 100km/u wegen).
    Vlakbij werk aangekomen (ik moet iets verder rijden dan een elektrische lading helaas haalt), zag ik dat de elektrische lading op raakte.
    En zoals jullie op onderstaande foto zien, had ik 41.8km VOLLEDIG ELEKTRISCH GEREDEN!
    Ik denk een ontzettend nette waarde, gezien ook de buitentemp. van 12 graden.
    Ben benieuwd of er in optimale (weers)omstandigheden nog meer in zit.

    Hier zie je een screenshot, net voordat de benzinemotor aan sprong:
    IMG_20190319_125926_resized_20190319_085215404.jpg

    Wat me verder opvalt, en misschien kunnen jullie daar wat over roepen:
    Ik heb mijn verbruik op km/l staan (niet op l/100km). En hij geeft dan altijd, zolang ik eletrisch rij, 1op143 aan.
    Wat is dat nou weer voor gekke waarde??? (Dat loopt geleidelijk terug, zodra de benzine motor bij komt).

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    En verder een andere vraag voor een ieder:
    Ik kreeg sinds vandaag een melding in mijn display:
    'OLIESERVICE OVER 1300KM'
    Even bij het service&controle menu gekeken. Zie ik daar:
    - Volgende olieservice over 1300km / 49 dagen
    - Volgende inspectie over 7800km / 46 dagen

    Waarom lopen deze niet gelijk op (49 en 46 dagen)?
    Wat gebeurt er bij een 'inspectie' bij de dealer?
    Wat voor beurt moet ik hem nu voor aanmelden en wat kost dat bij de dealer?
    Laatst gewijzigd door allewijn; 19-03-19 om 21:16.

  18. #5917
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    olie is variabel, sensor kijkt naar vervuiling etc ervan. Loopt zelden gelijk.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  19. #5918

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    En nadat ik zo'n 'zuinige' EV rit had gehad, zoals omschreven in mijn bovenstaande post #5916 , heb ik hem aan de lader gehangen.
    Mijn vermoeden was dat de EV indicatie op die volgende volle lading dan ook erg hoog uit zou moeten pakken (omdat hij volgens mij altijd sterk met zijn berekening altijd sterk rekening houdt met hoe de vorige rit is verlopen).
    En inderdaad!!! -> 48KM
    Nu moet ik natuurlijk gewoon in de aankomende zomer eens een keer die fabrieksopgave van 50KM in mijn scherm zien te krijgen :-) :-) :-)

    Screenshot_20190319-230434.jpg

    ps: Mijn vraag over de service interval en de KOSTEN blijft nog even staan, hoor graag van jullie.
    Is er voor de E-Tron ook nog een keus tussen vast of variabel interval?
    Laatst gewijzigd door allewijn; 19-03-19 om 23:07.

  20. #5919

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Had al even naar de dealer gemaild mbt vraag over mijn benodigde onderhoud.
    Kreeg dit:

    De Audi A3 E-tron heeft een service interval van 15.000 km of 12 maanden. De Audi heeft zijn onderhoud gehad op 07-05-2018 bij 8.500 km, dit betekend dat hij op 07-05-2019 of bij 23.500 km zijn volgende onderhoudsbeurt nodig heeft.

    De kosten van de onderhoudsbeurt zijn als volgt:
    - Grote onderhoudsbeurt : €380,00
    - Interieurfilter vervangen : € 60,00
    - Schuifdak schoonmaken : € 54,99
    De onderhoudsbeurt zal ongeveer 2,5 uur in beslag nemen
    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    Is dat schuifdak schoonmaken nodig????
    En klopt het van dat vaste interval?
    Ik rij 20-25.000 per jaar. Dus elke 3 kwart jaar wéér voor een (olie)beurt vindt ik wat veel...

  21. #5920

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @allewijn wat staat er in je serviceboekje over variabele of vaste interval bij je A3 e-tron?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •