Pagina 1 van 300 123451151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #1

    Standaard A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Laatst gewijzigd door A3_sb; 21-02-13 om 17:33.

  2. #2

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasentopper in wording...

    Als ze hem nou ook even voor '14 lanceren.

  3. #3
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasentopper in wording...

    Verbruik 1,5 l op 100 km, en dat geloven ze bij Audi zelf??? Wat een groene LEUGEN!


    Leuke reacties op Audi Facebook pagina;

    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

    In weze de zoveelste dwangmatige belastingmaatregel ontwikkeling die om de verkeerde reden zijn aftrek zal vinden. Meerderheid van de kopers van deze auto zijn de leasemaatschappijen. Uitsluitend om ze dan als 'bijtellingswonder' te worden gesleten. Met het milieu heeft het allemaal geen moer te maken. Zoals al wordt vermeld, na 50 km is de accu leeg en knal je zoals al die andere leaserijders met 140km/u over de A2 met hogere verbruikscijfers als een niet hybride. De baas en belastingbetaler betaald dus nobody cares. In mijn woonplaats rijden zo'n slordige 10 plug-in hybrids maar slecht 1(!) laadt deze aan de voordeur op. De moraal van het verhaal is dat deze gesubsidieerde technologie om totaal verkeerde redenen wordt ingezet: geen bijtelling (ikke) en lage wegenbelasting (ikke) betaald met belastinggelden (alle burgers, ook die geen auto rijden, lekker eerlijk). Altijd gedoemd te mislukken want die pot is een keer leeg. Milieu wordt in 99% van de aankopen totaal niet meegenomen in de aankoopbeslissing.

    En zo is het maar net, jammer dat die sukkels in Den Haag dit nog niet door hebben, en zelf de groene leugens blijven verkopen ten koste van onze belastingcenten!
    Laatst gewijzigd door S3FTW; 23-02-13 om 13:08.

  4. #4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasentopper in wording...

    Zo gaat mijn manager de nieuwe Outlander hybrid leasen met 0% en "200" pk .Ding mag zelfs een caravan trekken. Gaat helemaal nergens over want hij rijdt gewoon voor nop maar na dat het batterijtje leeg is, wat vast na zo'n 50km al zo is, neemt zo'n auto gewoon 1 op 10 (als hij dat al haalt) met een benzine motor.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #5

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasentopper in wording...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Verbruik 1,5 l op 100 km, en dat geloven ze bij Audi zelf??? Wat een groene LEUGEN!


    Leuke reacties op Audi Facebook pagina;

    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

    In weze de zoveelste dwangmatige belastingmaatregel ontwikkeling die om de verkeerde reden zijn aftrek zal vinden. Meerderheid van de kopers van deze auto zijn de leasemaatschappijen. Uitsluitend om ze dan als 'bijtellingswonder' te worden gesleten. Met het milieu heeft het allemaal geen moer te maken. Zoals al wordt vermeld, na 50 km is de accu leeg en knal je zoals al die andere leaserijders met 140km/u over de A2 met hogere verbruikscijfers als een niet hybride. De baas en belastingbetaler betaald dus nobody cares. In mijn woonplaats rijden zo'n slordige 10 plug-in hybrids maar slecht 1(!) laadt deze aan de voordeur op. De moraal van het verhaal is dat deze gesubsidieerde technologie om totaal verkeerde redenen wordt ingezet: geen bijtelling (ikke) en lage wegenbelasting (ikke) betaald met belastinggelden (alle burgers, ook die geen auto rijden, lekker eerlijk). Altijd gedoemd te mislukken want die pot is een keer leeg. Milieu wordt in 99% van de aankopen totaal niet meegenomen in de aankoopbeslissing.

    En zo is het maar net, jammer dat die sukkels in Den Haag dit nog niet door hebben, en zelf de groene leugens blijven verkopen ten koste van onze belastingcenten!
    De mensen die hobbymatig een oldtimer bezitten en daar een aantal keer per jaar mee rijden voor het plezier willen ze juist weer wegenbelasting laten betalen (tenminste ik weet niet hoe het er nu voor staat?).
    Tsja die sukkels aan de hofvijver in Den Haag leven in een andere wereld geloof ik


  6. #6

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasentopper in wording...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Zo gaat mijn manager de nieuwe Outlander hybrid leasen met 0% en "200" pk .Ding mag zelfs een caravan trekken. Gaat helemaal nergens over want hij rijdt gewoon voor nop maar na dat het batterijtje leeg is, wat vast na zo'n 50km al zo is, neemt zo'n auto gewoon 1 op 10 (als hij dat al haalt) met een benzine motor.
    280PK zelfs en dezelfde aandrijving als een Evo. Hij past bij mij niet in de lease, anders was ik denk ik ook voor dat lelijke hok gegaan.

  7. #7

    Standaard A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Hmm hij zei dat hij juist heel scherp in de lease is.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  8. Ad
  9. #8
    hugo1988's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    68
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    https://twitter.com/AutoWeek/status/308668119075926016

    Autoweek: Audi's primeur: de #Audi #A3 e-tron. Een plug-in hybrid met een 1.4 TSI en elektromotor. 35 Gr. CO2/km. pic.twitter.com/3U5Ov5i7ss


  10. #9

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Hmm hij zei dat hij juist heel scherp in de lease is.
    Volgens mij rond de 1K bij 4jaar/40K.

  11. #10

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Oh, dat is nog wel veel ja. Dan is zijn perceptie van 'heel scherp' anders dan de mijne Ik snap trouwens niet waar jij 280 pk vandaan haalt want ik lees overal 203pk.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #11

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Hmm, ik weet ook niet meer waar ik die 280 vandaan heb. Ik dacht van de dealer, maar dat lijkt me nu stug.

    De 1K is trouwens wel full option.

  13. #12

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Op Directlease.nl zit hij al op 976,- met alleen het basis optie pakket. 35.000km/48 maand.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  14. #13

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Die 280 komt overigens van de V60.

  15. #14

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Aaaah...precies Met de D5 motor! Dat is wel een heerlijke combi ja, wel een auto van dik 60K dus ook hoog leasebedrag
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  16. #15

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Leuke velgen ook... 19 inch?


  17. #16

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Ik gok van wel. De dichte diffusor vind ik ook wel geslaagd.

  18. #17

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Lijkt mij ook. De eerste rode S-line van show Parijs stond ook op 19 inch.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  19. #18

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Van de 8V? Heb je daar nog een kiekje van?

  20. #19

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Jazekers, die foto's waren voor mij bepalend om de V40, BMW 1, A-klasse, hybride meuk en de rest meteen te laten vallen




    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  21. #20

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstuziek

    Perfecte maat, 19 duims. Die zijn niet te bestellen op het uiteindelijk model toch?

    (ik moet pas over een paar maanden (lees 6) bestellen, maar misschien binnenkort even een topicje openen om een geschikte leasert met ruimte te vinden)

Pagina 1 van 300 123451151101 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •