Pagina 26 van 134 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 520 van de 2664

Onderwerp: VCDS mods voor de 8V

  1. #501
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny Dude Bekijk Berichten
    Ik heb ze met mijn Iphone 5 tot op heden nog niet zichtbaar gekregen. berichten is "greyed out" in het telefoon menu.
    Wel eens geprobeerd met een andere iphone? Of een 4s?
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  2. #502

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    25
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Moet je berichten aanzetten bij BT, maar je ziet hier allen sms-berichten welke je hebt ontvangen als de gsm verbonden is met de mmi.
    Dus echt veel toegevoegde waarde heeft het niet.

  3. #503
    Danny Dude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    105
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Servicepack Bekijk Berichten
    Wel eens geprobeerd met een andere iphone? Of een 4s?
    Nee die heb ik niet liggen helaas. In mijn omgeving heeft ook iedereen een 5.
    Audi A3 Sportback Ultra E-edition - H6- Phantomblack

  4. #504

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Iemand de bochtenverlichting voor de mistlampen al proberen te activeren??

    Blijkbaar wel mogelijk op Leon 5F.

    http://www.stemei.de/pages/coding/se...heinwerfer.php
    SEAT Leon 2.0 TDI FR 170 PK VAG-COM/VAG CAN PRO+VIM -> Eindhoven

  5. #505
    SpikY00's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    519
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny Dude Bekijk Berichten
    Ik heb ze met mijn Iphone 5 tot op heden nog niet zichtbaar gekregen. berichten is "greyed out" in het telefoon menu.
    Bekijk mijn post nr 239 op volgende pagina voor een kleine tutorial: http://www.audiforum.nl/forum/8v-201...-video-12.html
    Zou moeten lukken zo.
    Wel inderdaad enkel de berichten die binnenkomen terwijl je al aan het rijden bent, zelf vind ik dit wel een toegevoegde waarde geven. Mijn gsm zit normaal in mijn broekzak en vroeger voelde ik dus wel een bericht binnenkomen maar kon ik het niet lezen of moest ik al rijdend erachter beginnen vissen (wat ik natuurlijk nooit deed )
    Audi A3 Sportback 8V 1.6 TDI Ambition Monsoon Grey
    Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Graphite Blue


  6. #506

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Voor mij heeft het totaal geen toegevoegde waarde want ik krijg zelden tot nooit een SMS, laat staan dat dit net is terwijl ik rijd. Maar toch grappig dat het kan.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #507
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Voor mij heeft het totaal geen toegevoegde waarde want ik krijg zelden tot nooit een SMS, laat staan dat dit net is terwijl ik rijd. Maar toch grappig dat het kan.
    Hahaha, niet echt populair @peternorth ;-)
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  8. Ad
  9. #508
    Danny Dude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    105
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikY00 Bekijk Berichten
    Bekijk mijn post nr 239 op volgende pagina voor een kleine tutorial: http://www.audiforum.nl/forum/8v-201...-video-12.html
    Zou moeten lukken zo.
    Wel inderdaad enkel de berichten die binnenkomen terwijl je al aan het rijden bent, zelf vind ik dit wel een toegevoegde waarde geven. Mijn gsm zit normaal in mijn broekzak en vroeger voelde ik dus wel een bericht binnenkomen maar kon ik het niet lezen of moest ik al rijdend erachter beginnen vissen (wat ik natuurlijk nooit deed )
    Thank you!

    Ik kan het alleen pas testen als ik mijn auto weer terug heb. Ze zijn momenteel de schade van de aflevering aan het herstellen (al sinds maandag). Ik heb wel het vinkje omgezet in mijn bluetooth instellingen op de Iphone dus het zou moeten werken straks.

    Ik heb overigens ook gevraagd of ze naar de afsla verlichting kunnen kijken, dit omdat het een optie van 0,00 EUR is in de optie lijst en ik hem heb aangevinkt maar hij er niet op lijkt te zitten. Ik neem aan dat het gewoon de mistlichten zijn die aangaan als ik mijn knipperlicht aanzet of mijn stuur ver naar een kant draai, of heb ik het helemaal mis?
    Audi A3 Sportback Ultra E-edition - H6- Phantomblack

  10. #509

    Standaard VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Servicepack Bekijk Berichten
    Hahaha, niet echt populair @peternorth ;-)
    Ben wel heel populair op Twitter, Facebook en whatsapp hoor sms is zo 2006
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  11. #510
    SpikY00's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    519
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny Dude Bekijk Berichten
    Thank you!

    Ik heb overigens ook gevraagd of ze naar de afsla verlichting kunnen kijken, dit omdat het een optie van 0,00 EUR is in de optie lijst en ik hem heb aangevinkt maar hij er niet op lijkt te zitten. Ik neem aan dat het gewoon de mistlichten zijn die aangaan als ik mijn knipperlicht aanzet of mijn stuur ver naar een kant draai, of heb ik het helemaal mis?
    Dat heb je mis vrees ik, het type afslaverlichting waarover je spreekt bestaat niet (zeker niet af-fabriek) op de A3 8V. De optie afslaverlichting staat er en kost 0,00EUR omdat deze automatisch bijgevoegd wordt als je LED koplampen kiest. Aangezien bij de LED koplampen geen mistlichten zijn weet ik niet juist op welke manier dit dan werkt maar alleszins niet zo.
    Met de xenon koplampen kun je enkel als optie hebben dat de lampen zelf meedraaien in bochten (als ik me niet vergis noemt dit 'dynamische verlichting') maar dit is geen gratis optie.

    @peternorth: ben zelf ook een fervent whatsapper hoor, jammer genoeg zijn niet al mijn contactpersonen helemaal mee dus er zijn vaak nog sms'en bij voor mij
    Audi A3 Sportback 8V 1.6 TDI Ambition Monsoon Grey
    Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Graphite Blue

  12. #511
    Danny Dude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    105
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikY00 Bekijk Berichten
    Dat heb je mis vrees ik, het type afslaverlichting waarover je spreekt bestaat niet (zeker niet af-fabriek) op de A3 8V. De optie afslaverlichting staat er en kost 0,00EUR omdat deze automatisch bijgevoegd wordt als je LED koplampen kiest. Aangezien bij de LED koplampen geen mistlichten zijn weet ik niet juist op welke manier dit dan werkt maar alleszins niet zo.
    Met de xenon koplampen kun je enkel als optie hebben dat de lampen zelf meedraaien in bochten (als ik me niet vergis noemt dit 'dynamische verlichting') maar dit is geen gratis optie.
    Je hebt helemaal gelijk, daar hebben wij het namelijk al eens eerder over gehad (pagina 23 van dit draadje) het punt was toen dat ik (Xenon plus is standaard op de A3 Ultra in de NL configurator) nog steeds deze optie kan aanvinken daar je zou denken dat die dan ook uit zou moeten staan omdat dit enkel bij de Led koplampen erbij zit. Ik zou dan ook graag willen weten wat de dealer ervan vindt/zegt en of ze zoiets als wat ik hierboven beschreef niet kunnen "activeren" bij de nieuwe Leon schijnt het namelijk ook te kunnen.
    Audi A3 Sportback Ultra E-edition - H6- Phantomblack

  13. #512
    SpikY00's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    519
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Inderdaad ik wist dat ik het er al eens ergens met iemand over gehad had maar niet meer waar en met wie

    Er is wel een VCDS mod die er iets mee te maken lijkt te hebben op stemei, daar spreken ze ervan om de snelheid waarbij de 'statische bochtverlichting' actief wordt aan te passen. Misschien staat de default snelheid op 0 waardoor het eigenlijk uitstaat? Zijn maar speculaties want ik heb het nog niet proberen aanpassen en zover ik weet heeft er nog niemand anders over bericht.
    Link naar de bewuste coding: http://www.stemei.de/pages/coding/au...tsschwelle.php
    Audi A3 Sportback 8V 1.6 TDI Ambition Monsoon Grey
    Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Graphite Blue

  14. #513
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Ben wel heel populair op Twitter, Facebook en whatsapp hoor sms is zo 2006
    Oja ik zie het ;-)
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  15. #514
    Danny Dude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    105
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikY00 Bekijk Berichten
    Inderdaad ik wist dat ik het er al eens ergens met iemand over gehad had maar niet meer waar en met wie

    Er is wel een VCDS mod die er iets mee te maken lijkt te hebben op stemei, daar spreken ze ervan om de snelheid waarbij de 'statische bochtverlichting' actief wordt aan te passen. Misschien staat de default snelheid op 0 waardoor het eigenlijk uitstaat? Zijn maar speculaties want ik heb het nog niet proberen aanpassen en zover ik weet heeft er nog niemand anders over bericht.
    Link naar de bewuste coding: http://www.stemei.de/pages/coding/au...tsschwelle.php
    Net bericht gehad van de dealer, de afsla verlichting (0,00 EUR optie) is een extra lampje in de koplamp of mistlamp unit die aangaat bij insturen naar links of rechts en/of het aanzetten van je knipperlicht. Volgens hem kon dit als het niet af-fabriek besteld is niet meer gerealiseerd worden.
    Audi A3 Sportback Ultra E-edition - H6- Phantomblack

  16. #515

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    120
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikY00 Bekijk Berichten
    (wat ik natuurlijk nooit deed )
    Leugenaar ;-)

  17. #516

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Maandag bij de dealer geweest om de optische weergave van PDC in te schakelen op MMI. Dealer krijgt het echter, tot mijn verbazing, niet voor elkaar en geeft aan dat dit kan liggen aan de bouwjaar van mijn auto (2014) en de wellicht de opties die ik genomen (alleen sensoren achter). Als ik hier echter zo de reacties zou het inschakelen van de optische weergave mogelijk moeten zijn. Kan iemand dit bevestigen of zie ik wellicht iets over het hoofd?
    Laatst gewijzigd door AversusZ; 12-12-13 om 16:36.

  18. #517
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Moet ook bij jouw A3 mogelijk zijn. Waar woon je? Miss. kan ik je helpen in Haarlem.

  19. #518
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.307
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AversusZ Bekijk Berichten
    Maandag bij de dealer geweest om de optische weergave van PDC in te schakelen op MMI. Dealer krijgt het echter, tot mijn verbazing, niet voor elkaar en geeft aan dat dit kan liggen aan de bouwjaar van mijn auto (2014) en de wellicht de opties die ik genomen (alleen sensoren achter). Als ik hier echter zo de reacties zou het inschakelen van de optische weergave mogelijk moeten zijn. Kan iemand dit bevestigen of zie ik wellicht iets over het hoofd?
    Heb het ook al bij iemand anders gedaan model 2014, die had het zelfde kon het niet voor elkaar krijgen bij de dealer.
    Ze kijken waarschijnlijk niet goed, of willen het niet.

    Woon in Apeldoorn.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #519
    Mausie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.134
    Kudos
    119
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Of mogen het niet. Hun computer hangt aan het 'Fabrieksnetwerk'. Bij mij de achterlichten aanzetten was ook niet mogelijk. Volgens mij hadden ze nog niet de software voor 2014 om dingen aan te passen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Heb het ook al bij iemand anders gedaan model 2014, die had het zelfde kon het niet voor elkaar krijgen bij de dealer.
    Ze kijken waarschijnlijk niet goed, of willen het niet.

    Woon in Apeldoorn.
    Audi S3 Sportback - 8V - Pro Line Plus - S tronic - Panoramic roof - ACC - B&O - S-sportseats - 19" OEM - Monsoon Grey

  21. #520
    SpikY00's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    519
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
    Leugenaar ;-)
    Ik ontken alles!
    Audi A3 Sportback 8V 1.6 TDI Ambition Monsoon Grey
    Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Graphite Blue

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •