Pagina 134 van 134 EersteEerste ... 3484124130131132133134
Resultaten 2.661 tot 2.664 van de 2664

Onderwerp: VCDS mods voor de 8V

  1. #2661
    J03llV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2022
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Hi Audiforum!

    Sinds 2 weken eigenaar van een A3 8V uit 2019. Een dag en nacht verschil met de Peugeot 307 (2004) die 8 jaar lang mijn trouwe paard is geweest.
    Vandaag langs geweest bij @Rainesh voor wat VCDS mods, o.a. throttle respons, autohold verbetering etc. Kleine 5-10 min bezig geweest. Super!
    Kleine verschillen die toch een aangename toevoeging zijn op het geheel, quality of life updates waarvan je niet weet dat je ze nodig hebt, tot je het hebt!

    Deadzone in mijn gaspedaal is nu vrijwel weg, en het schokken van de auto-hold is weg bij het tot stilstand komen en wegrijden.
    Vanwege de deurmodule was het helaas niet mogelijk om de mirror dip te activeren.

    Op mijn lijstje staan nog:

    - Achteruitrijcamera
    - Elek. inklapbare spiegels met side assist
    - PDC voor
    - Alarm kl. 3
    - Detailing beurt met velgreparatie (auto komt uit een leasepool, dat is wel te zien aan de velgen..)

    Inmiddels al contact gehad met @Leon voor de retrofits
    Iemand tips voor aanbieders van een goeie wasbeurt in de regio Zuid-Holland/NB?

  2. #2662

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Hoi allen,

    Sinds een week in het bezit van een 2014 A3 1.4TFSI COD DSG.
    Super fijne auto en van het weekend meteen de laptop met VCDS eraan gehangen om wat mods door te voeren.
    Staan er nog een paar op m'n lijstje die ik o.a. hier tegenkwam dus die ga ik later nog even proberen of ik die kan vinden en of ze werken.


    Ik heb geprobeerd om het start/stop systeem uit te zetten.
    Ik kon in [19-CAN Gateway] wel het voltage verhogen van 7,6 naar 12,2V maar de waardes voor de min en max ambient temperatuur van -50 naar +50 worden niet geaccepteerd (value out of range).

    Nu zag ik vanmorgen voor het stoplicht in het FIS het start/stop logo opeens in beeld komen maar met een / erdoorheen en motor bleef ook draaien.
    Dus dan lijkt het uitzetten wel te werken...
    Maar is het "normaal" dat met deze mod de auto het start/stop nog steeds wil uitvoeren maar dan inderdaad die melding in FIS geeft met een streep erdoorheen?

  3. #2663

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2022
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Hi Ries,

    Dat heb ik inderdaad ook. Ziet er naar uit dat het gewoon werkt dus!

  4. #2664
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ries188 Bekijk Berichten
    Hoi allen,

    Sinds een week in het bezit van een 2014 A3 1.4TFSI COD DSG.
    Super fijne auto en van het weekend meteen de laptop met VCDS eraan gehangen om wat mods door te voeren.
    Staan er nog een paar op m'n lijstje die ik o.a. hier tegenkwam dus die ga ik later nog even proberen of ik die kan vinden en of ze werken.


    Ik heb geprobeerd om het start/stop systeem uit te zetten.
    Ik kon in [19-CAN Gateway] wel het voltage verhogen van 7,6 naar 12,2V maar de waardes voor de min en max ambient temperatuur van -50 naar +50 worden niet geaccepteerd (value out of range).

    Nu zag ik vanmorgen voor het stoplicht in het FIS het start/stop logo opeens in beeld komen maar met een / erdoorheen en motor bleef ook draaien.
    Dus dan lijkt het uitzetten wel te werken...
    Maar is het "normaal" dat met deze mod de auto het start/stop nog steeds wil uitvoeren maar dan inderdaad die melding in FIS geeft met een streep erdoorheen?
    Met Vagcom kun je het niet netjes doen.
    Vag can pro of obd eleven gebruiken.

    Laatste stand onthouden en evt het lampje omdraaien, dus bij start stop uit ook lampje uit.
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •