Pagina 131 van 134 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134 LaatsteLaatste
Resultaten 2.601 tot 2.620 van de 2664

Onderwerp: VCDS mods voor de 8V

  1. #2601
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Morgen gaat carpediem zijn 'magic' doen Aanvullend op het rijtje hierboven nog, de grootlichtassistent van de matrix-led op 'altijd aan'. Blijkt tegenwoordig ook te kunnen, top!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #2602
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Morgen gaat carpediem zijn 'magic' doen Aanvullend op het rijtje hierboven nog, de grootlichtassistent van de matrix-led op 'altijd aan'. Blijkt tegenwoordig ook te kunnen, top!
    Dat komt wel goed en anders doen we een teamviewer sessie

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #2603

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Morgen gaat carpediem zijn 'magic' doen Aanvullend op het rijtje hierboven nog, de grootlichtassistent van de matrix-led op 'altijd aan'. Blijkt tegenwoordig ook te kunnen, top!
    Heeft Rainesh idd ook bij mij aan gezet (dus dat hij de AAN setting onthoud als je je contact uit hebt gezet).
    Heb het alleen zelf wel vaak weer uit staan, omdat het toch niet zo'n briljant systeem is.
    Ondanks de matrix lamellen / sensoren / etc, seinen tegemoetkomers in de polder toch nog wel eens naar me.
    De A3 is dan toch net te traag met het uitschakelen van een bepaalde sectie...
    En eigenlijk grootlicht ook gewoon nooit nodig/geen toevoeging, want het Led dimlicht van deze matrix koplampen is al briljant goed.

  4. #2604

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Is het al mogelijk om bij achteruitrijden parkeersensors weer te geven in mmi bij A3 facelift 2018??

  5. #2605
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Dat komt wel goed
    Hele rijtje gefixt door Bas
    Alleen Regenschliessen niet, dat is toch niet betrouwbaar werkend blijkbaar.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #2606
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    862
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Verwend mannetje… ummm ik bedoel misses Ketelapper is door en door verwend door je Vincent

    Enjoy the mods
    Maurice
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  7. #2607

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Is het al mogelijk om bij achteruitrijden parkeersensors weer te geven in mmi bij A3 facelift 2018???????
    Laatst gewijzigd door kdw1963; 25-05-20 om 18:10.

  8. Ad
  9. #2608
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kdw1963 Bekijk Berichten
    Is het al mogelijk om bij achteruitrijden parkeersensors weer te geven in mmi bij A3 facelift 2018???????
    Nope

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #2609

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Jammer

  11. #2610
    eippahc's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    140
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Is het al mogelijk om de spiegels open en dicht te laten klappen zonder dat het contact aan moet? Ik wacht nog steeds op deze 'simpele' feature zodat je eenvoudig kan zien of je auto op slot zit aan de stand van de spiegels!
    Laatst gewijzigd door eippahc; 28-05-20 om 10:25.

  12. #2611
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Dit is op mijn S3 fabriek af, met ab klappen de spiegels in.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  13. #2612

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Maar ze klappen pas weer open zodra auto op contact is. Althans bij mij. Kan niet met ab spiegels laten uitklappen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #2613
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srengelink Bekijk Berichten
    Maar ze klappen pas weer open zodra auto op contact is. Althans bij mij. Kan niet met ab spiegels laten uitklappen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Inderdaad


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  15. #2614
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Uhm... ik begrijp de vraag misschien niet helemaal

    Nu kun je toch zien aan de spiegels of de auto op slot is?
    - spiegels ingeklapt = auto vergrendeld
    - spiegels uitgeklapt = auto niet vergrendeld

    Tussen wal en schip valt dan alleen de situatie dat je de auto hebt vergrendeld (spiegels klappen in), dan ontgrendelt om er iets uit te pakken (wel deur open, maar niet op contact), en dan vergeet weer te vergrendelen.
    Als je ontgrendelt maar niets opent, gaat de auto na ongeveer 30 seconden vanzelf weer op slot.

    Spiegels met afstandsbediening kunnen uitklappen, vertroebelt dan toch alleen de duidelijkheid die er nu juist wel is?
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  16. #2615

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    63
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Talking Re: VCDS mods voor de 8V

    Goedemorgen allen,
    Mijn naam is Timo en ik kom uit Rotterdam. Ik ben sinds gisteren de enorme trotse eigenaar van een A3 cabrio uit 2015. Prachtige auto, maar ik zou graag nog wat gadget erbij willen hebben, want hij is vrij basic. Zo mis ik Spraakherkenning en spiegels wegklappen. Is er een adres waar ik dit kan regelen, vanzelfsprekend geen Audi dealer. :-) En waarschijnlijk mis ik nog veel meer, maar daar heb ik geen idee van wat allemaal mogelijk is.

  17. #2616
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoH Bekijk Berichten
    Goedemorgen allen,
    Mijn naam is Timo en ik kom uit Rotterdam. Ik ben sinds gisteren de enorme trotse eigenaar van een A3 cabrio uit 2015. Prachtige auto, maar ik zou graag nog wat gadget erbij willen hebben, want hij is vrij basic. Zo mis ik Spraakherkenning en spiegels wegklappen. Is er een adres waar ik dit kan regelen, vanzelfsprekend geen Audi dealer. :-) En waarschijnlijk mis ik nog veel meer, maar daar heb ik geen idee van wat allemaal mogelijk is.
    Stuur me een mail dan help ik je ermee en gefeliciteerd met je wagen!

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  18. #2617

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    63
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Weet iemand of het cabrio dak open kan met de sleutel? De ramen in ieder geval wel.

  19. #2618
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoH Bekijk Berichten
    Weet iemand of het cabrio dak open kan met de sleutel? De ramen in ieder geval wel.
    Alleen als je keyless hebt.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  20. #2619

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    63
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Daarmee bedoel je dat je de sleutel niet in het contact hoeft te steken?

  21. #2620
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS mods voor de 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoH Bekijk Berichten
    Daarmee bedoel je dat je de sleutel niet in het contact hoeft te steken?
    Ja

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •