Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 702

Onderwerp: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

  1. #21
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Nee dat doet diezelfde kabel. Dat geldt alleen voor de eerder beschreven draadloze oplossingen.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  2. #22

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ik neem aan dat je bedoelt dat dat in het geval van een iPhone zo werkt. Maar in mijn situatie gaat het om een iPod en een Samsung telefoon. Ik kan me slecht voorstellen dat er een kabel is die aan de ene kant de AMI stekker heeft en aan de andere kant een Apple (iPod) uiteinde én een mini-USB mondje?
    Want dan zou ik ipv twee kabels er maar één nodig hebben. Scheelt weer. Maar dat zal weer utopia zijn.

    Zijn deze kabels eigenlijk exclusief bij de Audi dealer te koop? Of heeft iemand een andere goede tip waar ze misschien wat voordeliger zijn?
    Laatst gewijzigd door RWF; 07-05-13 om 11:25.

  3. #23
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Nee dan heb je denk ik echt twee kabeltjes nodig idd...
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

  4. #24

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Weet iemand of een kabel van VW (5N0.035.558) ook op de Audi AMI/MMI aan te sluiten is ? Het gaat om een USB kabel, of is de aansluiting in de middenarmsteun verschillend ?

  5. #25
    R Lauren's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    83
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Aansluiting is anders. Ik had dit namelijk ook al geprobeerd.


  6. #26
    R Lauren's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    83
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Spotify werkt via iPod Touch (3e gen. iOS 5.1.1), maar niet helemaal perfect:
    - Via AMI: Krijg ik telkens de mappen/afspeellijsten van iTunes zichtbaar, terwijl er muziek via Spotify afspeelt (Spotify via iPod gestart); Mappen, titelinformatie etc. van Spotify is niet zichtbaar
    - Via BT: Alleen titelinformatie van Spotify is zichtbaar; Afspeellijsten en mappen iTunes niet zichtbaar en/of afspeelbaar.
    In beide gevallen:
    - Kan ik niet veranderen van afspeellijst Spotify; Via AMI zelfs helemaal niet mogelijk Spotify te bedienen, aangezien alleen de iTunes afspeellijsten en mappen zichtbaar zijn.
    - Moet ik elke keer de afspeellijst op de iPod zelf starten, want is niet mogelijk via MMI.

    AMI connectie werkt niet altijd (volgens mij zelfs elke als ik de motor uitgeschakeld heb en weer inschakel, en Media bron op AMI staat), want krijg vaak de melding: Apparaat of firmware niet geschikt (of dergelijke). iPod opnieuw opstarten en euvel is verholpen, maar lijkt me dat dit toch niet gewenst is?

    Ik vind het erg jammer aangezien ik veel gebruik maak van Spotify, in tegenstelling tot iTunes.

    Wat is jullie ervaring hiermee?
    Is het één en ander beter met latere generatie iPod Touch/iOS versie?
    Laatst gewijzigd door R Lauren; 07-05-13 om 21:45.

  7. #27
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Nope...voor zover ik lees (en neem van mij aan dat ik flink heb gezocht) heeft nog niemand dit kunnen oplossen.

    Ik hoop dat iRadio van Apple wel een oplossing kan bieden. Wederom een prima dienst (Spotify) die - althans icm Audi - het veld moet ruimen.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R Lauren Bekijk Berichten
    Aansluiting is anders. Ik had dit namelijk ook al geprobeerd.
    Thnx voor je antwoord, jammer dat het niet past, er worden er nl. best wel wat aangeboden op MP

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    23
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R Lauren Bekijk Berichten
    Spotify werkt via iPod Touch (3e gen. iOS 5.1.1), maar niet helemaal perfect:
    - Via AMI: Krijg ik telkens de mappen/afspeellijsten van iTunes zichtbaar, terwijl er muziek via Spotify afspeelt (Spotify via iPod gestart); Mappen, titelinformatie etc. van Spotify is niet zichtbaar
    - Via BT: Alleen titelinformatie van Spotify is zichtbaar; Afspeellijsten en mappen iTunes niet zichtbaar en/of afspeelbaar.
    In beide gevallen:
    - Kan ik niet veranderen van afspeellijst Spotify; Via AMI zelfs helemaal niet mogelijk Spotify te bedienen, aangezien alleen de iTunes afspeellijsten en mappen zichtbaar zijn.
    - Moet ik elke keer de afspeellijst op de iPod zelf starten, want is niet mogelijk via MMI.

    AMI connectie werkt niet altijd (volgens mij zelfs elke als ik de motor uitgeschakeld heb en weer inschakel, en Media bron op AMI staat), want krijg vaak de melding: Apparaat of firmware niet geschikt (of dergelijke). iPod opnieuw opstarten en euvel is verholpen, maar lijkt me dat dit toch niet gewenst is?

    Ik vind het erg jammer aangezien ik veel gebruik maak van Spotify, in tegenstelling tot iTunes.

    Wat is jullie ervaring hiermee?
    Is het één en ander beter met latere generatie iPod Touch/iOS versie?
    Dat is wel erg jammer om te horen. Ik ben fervent Spotify gebruiker en vind het erg jammer dat deze niet goed te bedienen is.
    Tip: druk nooit, ik herhaal NOOIT, op versneld afspelen in MMI als je via spotify luistert. Heb ik gedaan tijdens de proefrit en ik kreeg het niet meer voor elkaar om het weer normaal af te spelen. Heb de tel moeten ontkoppelen, opnieuw opstarten en vervolgens weer terug moeten koppelen. Hopelijk komt hier snel een oplossing voor!!

  11. #30

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    vraagje voor de kenners, is het mogelijk om lokaal gedownloade muziek via een spotify Premium abonnement op een of andere wijze op je ipod te krijgen? En zo ja, hoe? Dank

  12. #31
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ik zag ergens een afbeelding (kan hem helaas zo snel niet vinden) dat je ook door je albums kunt bladeren zoals in iTunes, dus via coverflow weergave. Is dat inderdaad mogelijk? Zo ja, is dat mogelijk met MMI Navigatie Plus of vereist dit nog andere opties?
    Laatst gewijzigd door GekkeTed; 13-05-13 om 09:57.
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  13. #32
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RWF Bekijk Berichten
    vraagje voor de kenners, is het mogelijk om lokaal gedownloade muziek via een spotify Premium abonnement op een of andere wijze op je ipod te krijgen? En zo ja, hoe? Dank
    Via de Spotify app op je iPod kun je playlists downloaden. Er staat een "Available offline" knop. Als je deze op On zet, gaat hij de muziek lokaal downloaden. Is dit wat je bedoelt?
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  14. #33
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Even voor de duidelijkheid, je kan Spotify-content afspelen via de MMI. Of dit online- of offline content is, maakt hierbij niet uit. Ook via de kabel of via bluetooth maakt hierbij geen verschil.

    Hetgeen echter niet via Spotify kan is het scrollen door de mappen via de MMI. Je dient dus de muziek te zoeken en "aan" te zetten via je speler/telefoon. Je kan vervolgens, via de volumeknop op de middenconsole, naar het volgende nummer of het vorige nummer. Zoals bij een cd zeg maar.

    Ook de cover van het nummer wordt niet weergegeven. Dit kan wel, mits de speler/telefoon via de AMI kabel is aangesloten, icm de iPod. Wel is de track-info beschikbaar, alhoewel dit niet altijd even goed werkt.

    Ook is het opstarten van Spotify lastig, indien je iPod-muziek op je speler/telefoon hebt staan....wil het systeem deze als eerste starten! Je dient dus eerst de iPod af te sluiten, alvorens je Spotify kan gebruiken.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  15. #34
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GekkeTed Bekijk Berichten
    Ik zag ergens een afbeelding (kan hem helaas zo snel niet vinden) dat je ook door je albums kunt bladeren zoals in iTunes, dus via coverflow weergave. Is dat inderdaad mogelijk? Zo ja, is dat mogelijk met MMI Navigatie Plus of vereist dit nog andere opties?
    Dit kan idd enkel met de +
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  16. #35
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  17. #36

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GekkeTed Bekijk Berichten
    Via de Spotify app op je iPod kun je playlists downloaden. Er staat een "Available offline" knop. Als je deze op On zet, gaat hij de muziek lokaal downloaden. Is dit wat je bedoelt?
    Dat denk ik wel, maar ik heb een iPod uit... 2005 of zo, dus geen Touch en zeker geen wifi.

  18. #37
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RWF Bekijk Berichten
    Dat denk ik wel, maar ik heb een iPod uit... 2005 of zo, dus geen Touch en zeker geen wifi.
    O sorry, helemaal geen erg in. Dat wordt denk ik lastig.
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  19. #38
    GekkeTed's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    74
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalleman Bekijk Berichten
    Sweet! Die bedoel ik ja. Thanks!
    Audi A3 Sportback | ProLine S | 1.4 TFSI | OCT Tuning 155pk | 7 Stronic | Gletscherwit | Panoramadak | Optiek zwart | MMI Touch Plus | Parkassist | Camera | Privacyglass | Leder/alcantara | Verwarmde stoelen | Keyless entry | 18" Rotor | Alarm

  20. #39
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Van de site van Spotify:

    Ondersteunt Spotify alle iPods?
    Spotify ondersteunt alle iPod-modellen, behalve de hele oude versies met Firewire.
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  21. #40
    Griffendahl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    169
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GekkeTed Bekijk Berichten
    Sweet! Die bedoel ik ja. Thanks!
    Bij veel muziek is het overigens meer een gadget... Echt handig is het niet. Ze hebben bij het bladeren door grote lijsten sowieso echt een kans laten liggen. Hoe makkelijk zou het zijn geweest als je gewoon de eerste letter op je MMI touch knop kon schrijven om naar de eerste vermelding met die beginletter te gaan. Dat zou ik echt een fijne toepassing vinden van die touch functie, verder gebruik ik het nooit namelijk, voor navi gebruik ik altijd voicecommand omdat zo super werkt.
    Audi A3 (8V) 2.0 TDI Pro Line S - Daytona Grey - B&O - Leder/Alcantara - MMI plus

Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •