Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 25313233343536 LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 700 van de 702

Onderwerp: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

  1. #681

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    34
    Posts
    42
    Kudos
    0

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitchel1984 Bekijk Berichten
    Vandaag mijn viseoo tune2air binnengekregen. Alles werkt behalve de muziek🤔 Iemand hier ervaring mee?
    Als ik hem aansluit kan ik koppelen en is ook zichtbaar in het scherm. Zelfs de stuurbediening werkt en de titels van spotify worden weergeven en je ziet dat het nummer loopt alleen hoor ik niks. Ik heb een A3 Sportback uit 2010 met een ami aansluiting in het dashboardkastje.
    Dit gebruik je omdat de auto zelf geen bluetooth module heeft?

  2. #682
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xypds Bekijk Berichten
    Dit gebruik je omdat de auto zelf geen bluetooth module heeft?
    Bluetooth in de 8P ondersteund geen muziek streamen dacht ik.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #683

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    mijn rns-e ondersteunt wel bluetooth want ik ben gewoon verbonden met de radio maar dat is alleen voor de carkit functie, niet om muziek te streamen.
    Dus ik ging op zoek naar een AMI kabel en toen kwam ik bij verschillende aanbieders om via een bluetooth AMI kabel toch te streamen.
    alleen nu werkt bijna alles naar behoren maar er komt geen geluid uit de speakers. ik heb 14 dagen terugstuurgarantie dus kan nog even expirementeren
    ik heb nu een AMI kabel besteld voor mijn iphone en ik ga eerst kijken of die kabel wel werkt. ik heb trouwens ook andere apparaten geprobeerd ( ipad/iphone 5s/iphone 7)
    mochten jullie nog suggesties of een alternatief hebben hoor ik het graag.

  4. #684
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Een vraag je voor de MMI+ eigenaren, ik heb geen MMI+ maar kan mijn telefoon koppelen aan de WLAN van de auto maar zodra ie een verbinding tot stand brengt re-direct ie me naar Data inside om een abonnement te nemen wat overigens erg prijzig is. Hebben jullie wel de mogeljkheid tot WLAN? Ik heb er maar 3 maanden bij maar dacht dat WLAN wel tot de mogelijkheid behoorde maar is kennelijk alleen voor de AUDI Connect mogelijkheid. Hoe is dit op te lossen? Een losse Data-Sim kaart in de lege gleuf steken ?
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  5. #685
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT07 Bekijk Berichten
    Een vraag je voor de MMI+ eigenaren, ik heb geen MMI+ maar kan mijn telefoon koppelen aan de WLAN van de auto maar zodra ie een verbinding tot stand brengt re-direct ie me naar Data inside om een abonnement te nemen wat overigens erg prijzig is. Hebben jullie wel de mogeljkheid tot WLAN? Ik heb er maar 3 maanden bij maar dacht dat WLAN wel tot de mogelijkheid behoorde maar is kennelijk alleen voor de AUDI Connect mogelijkheid. Hoe is dit op te lossen? Een losse Data-Sim kaart in de lege gleuf steken ?
    Heel toevallig zat ik net naar een losse data sim te kijken. Puur voor als mijn vrouw door haar internet bundel heen is haha.........Als je de MMI Connect app op je telefoon hebt dan kun je ook muziek via de app naar de auto toe streamen (omslachtig).
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


  6. #686
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ja klopt, dan moet je Napster installeren. Gebruik het niet maar leek me wel leuk om dit te kunnen doen. WLAN. Ook waren mijn audio instellingen weg. Bas/hoge tonen/fader. Terug naar default....

    En, welke provider is het geworden?
    Laatst gewijzigd door MT07; 04-04-17 om 12:26.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  7. #687
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT07 Bekijk Berichten
    Ja klopt, dan moet je Napster installeren. Gebruik het niet maar leek me wel leuk om dit te kunnen doen. WLAN. Ook waren mijn audio instellingen weg. Bas/hoge tonen/fader. Terug naar default....

    En, welke provider is het geworden?
    Ik heb een 10gb databundel per maand, dus ga zo een MB verdeler gebruiken. Dan werkt je 2e simkaart enkel op data.....vandaag uitgebreid gesproken met T-Mobile.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad
  9. #688
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Wow, ik heb sim-only dus die optie werkt niet voor mij helaas.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  10. #689
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT07 Bekijk Berichten
    Wow, ik heb sim-only dus die optie werkt niet voor mij helaas.
    Ik heb ook een sim-only
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #690
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ik heb ook een sim-only
    Ik heb maar 1GB data/sms/belminuten bij Hollandse Nieuwe (/vodafone/ziggo tegenwoordig toch?)
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  12. #691

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    38
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Het prettigste is om gebruik te maken van een 2e SIM kaart die gekoppeld is aan je mobiele abonnement. Zodoende deel je de totale databundel die je hebt tussen je smartphone en auto.

    In de zakelijke mobiele wereld is dit al wat meer gemeengoed dan bij consumenten abonnementen, zeker bij de goedkopere alternatieven (Simyo, Simpel, Youfone, Hollands Nieuwe, Ziggo Mobiel, enz..)

    T-Mobile heeft inderdaad de MB-verdeler, kost per maand niets (afhankelijk van je type abonnement)

  13. #692

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tje Bekijk Berichten
    Vandaag het gele kabeltje (AL) gehaald bij de dealer. Kan muziek afspelen en bedienen en de cd covers in het scherm zien maar geen muziekvideo's etc afspelen. Vgl Leon kan dit ook niet vanwege de beperking op de Lightning connector. Toch wel jammer voor de kabeltje van dik 40 euro. Zit nog een beetje in dubio wat te doen aangezien dit ook allemaal via BT kan maar vond dit wel een prima oplossing om de telefoon ook op te laden.
    Sinds vandaag ook in het bezit van het gele kabeltje (Voor iets meer dan 12 euro aangeschaft op Ebay en deze lijk origineel, zit in Audi verpakking voor de mensen die nog opzoek zijn wellicht een tip). Mijn doel was om door middel van dit kabeltje video te kunnen kijken op mijn standaard MMI systeem. Maar dit is dus als ik het goed begrijp niet mogelijk? Of moet hiervoor specifieke apps / video formats op mijn iPhone zetten? Opladen en muziek met audiocovers werkt overigens prima.

  14. #693
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VaG2MaX Bekijk Berichten
    Sinds vandaag ook in het bezit van het gele kabeltje (Voor iets meer dan 12 euro aangeschaft op Ebay en deze lijk origineel, zit in Audi verpakking voor de mensen die nog opzoek zijn wellicht een tip). Mijn doel was om door middel van dit kabeltje video te kunnen kijken op mijn standaard MMI systeem. Maar dit is dus als ik het goed begrijp niet mogelijk? Of moet hiervoor specifieke apps / video formats op mijn iPhone zetten? Opladen en muziek met audiocovers werkt overigens prima.
    heb je video in motion wel vrij laten schakelen?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  15. #694

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    heb je video in motion wel vrij laten schakelen?
    Jep die is vrij geschakeld. Maar ook al zou dit niet zijn gebeurd, ik zou in parkeerstand dan gewoon videotjes moeten kunnen kijken?

  16. #695
    boldie74's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Zijn er nog verschillen in de AMI kabels met RCA?

    Ik heb een Mirascreen aangesloten op de AMI poort via een verloop (HDMI naar RCA), maar deze geeft op het MMI scherm niet volledig (breed) beeld. Op een Full HD scherm is het beeld wel volledig schermvullend.

    Het betreft een MMI 3G Plus en het enige dat ik met kan voorstellen is dat er misschien nog verschillende AMI kabels zijn (die van mij heb ik via eBay en niet origineel).
    Audi A4 Avant S-line (lavagrijs) 2013

  17. #696

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    412
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boldie74 Bekijk Berichten
    Zijn er nog verschillen in de AMI kabels met RCA?

    Ik heb een Mirascreen aangesloten op de AMI poort via een verloop (HDMI naar RCA), maar deze geeft op het MMI scherm niet volledig (breed) beeld. Op een Full HD scherm is het beeld wel volledig schermvullend.

    Het betreft een MMI 3G Plus en het enige dat ik met kan voorstellen is dat er misschien nog verschillende AMI kabels zijn (die van mij heb ik via eBay en niet origineel).
    Weet even uit mn hoofd niet de juiste volgorde. Maar wanneer je in de bron "Media" zit en dan uit m'n hoofd de rechts onder selectieknop indrukt kom je in "instellingen".
    Daar kan je het een en ander regelen qua beeldscherm formaat. Zou kunnen dat die van jou op auto staat?
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  18. #697

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Leeftijd
    50
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Ongetwijfeld dat er ergens over is geschreven, maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik krijg binnenkort een nieuwe a3 s-line met MMI en Apple Carplay. Vanwege de prijs geen MMI plus. Klopt het dat de schermgrootte gelijk is? Zijn de grootste verschillen: de touchknop, de harde schijf en de 3 jaar online dienst? Zij er nog andere grote verschillen?

  19. #698

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Klopt volgens mij. De plus heeft ook een WiFi hotspot. Bij de plus is het mogelijk om virtual cockpit mee te bestellen.
    Laatst gewijzigd door maastrichtrob; 21-06-18 om 08:24.
    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

  20. #699

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Leeftijd
    50
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maastrichtrob Bekijk Berichten
    Klopt volgens mij. De plus heeft ook een WiFi hotspot. Bij de plus is het mogelijk om virtual cockpit mee te bestellen.
    En de kaartweergave, zou daar nog verschil in zitten tussen mmi en de plus? Ik kan het niet meer veranderen, maar toch fijn om te weten...
    Laatst gewijzigd door Real Robbie; 22-06-18 om 06:04.

  21. #700

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: AMI, MMI, iPhone & muziek/video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Real Robbie Bekijk Berichten
    En de kaartweergave, zou daar nog verschil in zitten tussen mmi en de plus? Ik kan het niet meer veranderen, maar toch fijn om te weten...
    Op de Plus heb je voor 3 jaar de mogelijkheid om een Google Earth overlay te hebben, bij de gewone is dit slechts 3 maanden. Voor de rest hetzelfde qua navigatie.

Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 25313233343536 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •